Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
01-06-2010, 14:58
[2.8 TD] Cieżko odpala
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 01-09-2010, 21:05   

gołąb napisał/a:
to również mogła by być taka opcja, tylko kolega pisze, że już trochę tym autem jeździ-więc gdy nic nie grzebał, to zapłon tak sam z siebie się chyba nie przestawi
Może mechanik w to zaingerował...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Zakatek 
Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 138
Skąd: Katowice
Wysłany: 01-09-2010, 21:37   

A mój samochód jest już w ogóle dziwny (Pajero 2.8 TD 95r). Podobnie nie wiadomo skąd zaczął ciężko palić. Jedyne co mnie dziwi to to, że gdy jest zimny pali dobrze (choć kiedyś palił jak zegarek), to po rozgrzaniu silnika, ciągnie chyba przez 5s zanim odpali (wg. powinno być zupełnie odwrotnie?).
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 01-09-2010, 21:41   

Zakatek, ty właśnie możesz mieć żle ustawiony zapłon (wtrysk)...
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-09-2010, 22:26   

podobny objaw mialem w moim, zaznaczylem na pompie ustawienie (znak srubokretem) i przesunalem pompe ze 2mm od tego znaku (pompa od silnika) jak narazie problemy zniknely - poczytaj w watku wtrysk. Moze masz problem z silownikiem ktory przy rozgrzanym silniku przesywa kat wtrysku. Zaobserwuj czy przy zimnym silownik jest schowany, a na goracym powinien sie wysunac.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 25-09-2010, 21:02   

gołąb napisał/a:
badyl6, opisz dokładniej....czy tylko na zimnym...czy jak już zapali to zaraz gaśnie..itd.tylko dokładnie co się dzieje :)

[ Dodano: 01-09-2010, 20:50 ]
andrew84 napisał/a:
Może zapłon źle ustawiony
to również mogła by być taka opcja, tylko kolega pisze, że już trochę tym autem jeździ-więc gdy nic nie grzebał, to zapłon tak sam z siebie się chyba nie przestawi


@Adas pisał gdzieś, że z powodu zajechanych zębów pompy wtryskowej pasek na pompie przeskoczył więc uważam, że to mozliwe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.