 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 01-06-2010, 14:58 |
[2.8 TD] Cieżko odpala |
Autor |
Wiadomość |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 01-09-2010, 21:05
|
|
|
gołąb napisał/a: | to również mogła by być taka opcja, tylko kolega pisze, że już trochę tym autem jeździ-więc gdy nic nie grzebał, to zapłon tak sam z siebie się chyba nie przestawi | Może mechanik w to zaingerował... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Zakatek
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 138 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 01-09-2010, 21:37
|
|
|
A mój samochód jest już w ogóle dziwny (Pajero 2.8 TD 95r). Podobnie nie wiadomo skąd zaczął ciężko palić. Jedyne co mnie dziwi to to, że gdy jest zimny pali dobrze (choć kiedyś palił jak zegarek), to po rozgrzaniu silnika, ciągnie chyba przez 5s zanim odpali (wg. powinno być zupełnie odwrotnie?). |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 01-09-2010, 21:41
|
|
|
Zakatek, ty właśnie możesz mieć żle ustawiony zapłon (wtrysk)... |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2010, 22:26
|
|
|
podobny objaw mialem w moim, zaznaczylem na pompie ustawienie (znak srubokretem) i przesunalem pompe ze 2mm od tego znaku (pompa od silnika) jak narazie problemy zniknely - poczytaj w watku wtrysk. Moze masz problem z silownikiem ktory przy rozgrzanym silniku przesywa kat wtrysku. Zaobserwuj czy przy zimnym silownik jest schowany, a na goracym powinien sie wysunac. |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 25-09-2010, 21:02
|
|
|
gołąb napisał/a: | badyl6, opisz dokładniej....czy tylko na zimnym...czy jak już zapali to zaraz gaśnie..itd.tylko dokładnie co się dzieje
[ Dodano: 01-09-2010, 20:50 ]
andrew84 napisał/a: | Może zapłon źle ustawiony | to również mogła by być taka opcja, tylko kolega pisze, że już trochę tym autem jeździ-więc gdy nic nie grzebał, to zapłon tak sam z siebie się chyba nie przestawi |
@Adas pisał gdzieś, że z powodu zajechanych zębów pompy wtryskowej pasek na pompie przeskoczył więc uważam, że to mozliwe. |
|
|
|
 |
|
|