Kabel WN - dziura w izolacji |
Autor |
Wiadomość |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 12:01 Kabel WN - dziura w izolacji
|
|
|
co moglobyc powodem takiego czegos -
w razie watpliwosci - jest to kabel NGK made in Japan |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2006, 12:27
|
|
|
Polanie tej osłony jakimś płynem - olejem na przykład. Olej rozpuszcza gumę - nie każdą i na osprzęt do samochodu powinny byc używane gumy olejoodporne ale
Temperatura? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2006, 15:40
|
|
|
a jeszcze jakies sugestie? bo oleju raczej na nim nie bylo - nie mialo tez skad kapac...
a iskra sadzila przezen jak przez lornetke
edit - sama temperatura tez nie bo nie jest nadtopiony tylko taki jakby sie zweglil/skruszyl |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 28-09-2006, 19:24 Dziura
|
|
|
Witam.Oglądając to zdięcie mam wrażenie,żę to był słaby styk na świecy .l |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2006, 20:04 Re: Dziura
|
|
|
stani78 napisał/a: | Witam.Oglądając to zdięcie mam wrażenie,żę to był słaby styk na świecy .l |
ale to jest kabel cewka-kopulka rozdzielacza. wiec nie wiem czy ta diagnoza sluszna...
jakies jeszcze koncepcje? |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-09-2006, 11:29 Kabel wn
|
|
|
Witam . mam pytanie jaka była iskra mocna czy słaba na tym przewodzie . Jak dobrze rozumie tonadpalenie jest od cewki czy niedostał się tam jakiś brud. Sprawdził bym dobrze koniec cewki może być pęknienta i prąd częściowo spływa po izolacji do masy. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-10-2006, 16:54
|
|
|
zestarzala guma + przebicie tzw prady pelzajace ten kabel moze miec przerwe przy styku/albo iinny wychodzacy z kopulki/ a prad szuka drogi zeby zamknac obwod oslona na wskutek tego nie wytrzymala. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 18:30
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | zestarzala guma |
ten kabel mial 2 miesiace - max 2-3tyskm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2006, 19:42
|
|
|
a NGK nie są przypadkiem niebieskie?
możliwe kilka rzeczy:
- podróba
- przypadkowe dźgnięcie np. śrubokrętem
- stopienie od wysokiej temp. |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 22:28
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | a NGK nie są przypadkiem niebieskie? |
te sa czarne bo to do Hultaja
Krzyzak napisał/a: |
- podróba |
od Malika?? raczej niet Krzyzak napisał/a: |
- przypadkowe dźgnięcie np. śrubokrętem |
hmm, rozwaze to
Krzyzak napisał/a: |
- stopienie od wysokiej temp. |
w tym miejscu gdzie on sie znajduje nie ma takiej wysokiej... pozostaje to dla mnie wielka zagadka.
Na Slowackiego dorabiaja na zamowienie kable NGK - taki krotki drogi nie bedzie |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-10-2006, 22:29
|
|
|
a niech ma i 1 dzien zestarzala guma na wskutek wojmi1 napisał/a: | przebicie tzw prady pelzajace ten kabel moze miec przerwe przy styku/albo iinny wychodzacy z kopulki/ a prad szuka drogi zeby zamknac obwod oslona na wskutek tego nie wytrzymala. | sprawdz wszystkie kable pod kontem ciaglosci czy koncowki na swiecach sa dobrze zalozone bo tak jak pisalKrzyzak, w innym poscie jest to prad wysokiej czestotliwosci i zawsze przejdzie/optymista/ sprawdz kopulke palec kamien ....co do tego ze maja 2 miechy wyobraz sobie ile cykli pracy ......... sprawdz instalacje i wymien go sztuke powinnes dostac ale byle markowa zadne jaromiry pozdrawiam
[ Dodano: 03-10-2006, 22:31 ]
adams12 napisał/a: | w tym miejscu gdzie on sie znajduje nie ma takiej wysokiej... | prad ja wytworzyl |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 22:35
|
|
|
kopulke nowa sprawilem tydzien temu - palec tez
teraz jezdze z zaizolowanym i wszystko chodzi jak trza - nigdzie juz nie ucieka.
ale dla swietego spokoju chyba wymienie bo jak sie zaczna deszcze i wilgoc tam sie wkradnie to bedzie niedobrze
dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 03-10-2006, 22:44
|
|
|
przesmaruj smarem silikonowym i zaluz jakas gumke tylko smar nie za grubo i po kablu nie p-o stykach |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-10-2006, 10:23
|
|
|
Zakładając, że miałeś rozregulowany zapłon (a miałeś) i paliwo często spalało się wybuchowo od zamozapłonu itp. (pamiętasz te strzały u mnie pod blokiem?), to możliwe, że iskra przeskakiwała sobie gdzie mogła, skoro nie mogła skoczyć w kopułce - bo w momencie zapłonu palec nie był w miejscu, gdzie powinien.
Prąd ZAWSZE wybiera sobie najkrótszą drogę.
Inna ewentualność, która przychodzi mi do głowy, to zakładanie kabla palcami upaćkanymi w oleju, który zniszczył gumową izolację. |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 04-10-2006, 14:15
|
|
|
Krzyzak, chyga w nafci???
sprawdz terz czy ci nie trzeszczy w radiu moze byc do wymiany kondziol przeciw zakuceniowy i wykrec swiece tak dla kontroli pisze takie szczegoliki bo sam sie czasami na nich glubie |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|