Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kabel WN - dziura w izolacji
Autor Wiadomość
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 12:01   Kabel WN - dziura w izolacji

co moglobyc powodem takiego czegos -



w razie watpliwosci - jest to kabel NGK made in Japan
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-09-2006, 12:27   

Polanie tej osłony jakimś płynem - olejem na przykład. Olej rozpuszcza gumę - nie każdą i na osprzęt do samochodu powinny byc używane gumy olejoodporne ale :roll:

Temperatura?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2006, 15:40   

a jeszcze jakies sugestie? bo oleju raczej na nim nie bylo - nie mialo tez skad kapac...
a iskra sadzila przezen jak przez lornetke ;)

edit - sama temperatura tez nie bo nie jest nadtopiony tylko taki jakby sie zweglil/skruszyl
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 28-09-2006, 19:24   Dziura

Witam.Oglądając to zdięcie mam wrażenie,żę to był słaby styk na świecy .l
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 20:04   Re: Dziura

stani78 napisał/a:
Witam.Oglądając to zdięcie mam wrażenie,żę to był słaby styk na świecy .l


ale to jest kabel cewka-kopulka rozdzielacza. wiec nie wiem czy ta diagnoza sluszna...
jakies jeszcze koncepcje?
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 30-09-2006, 11:29   Kabel wn

Witam . mam pytanie jaka była iskra mocna czy słaba na tym przewodzie . Jak dobrze rozumie tonadpalenie jest od cewki czy niedostał się tam jakiś brud. Sprawdził bym dobrze koniec cewki może być pęknienta i prąd częściowo spływa po izolacji do masy.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-10-2006, 16:54   

zestarzala guma + przebicie tzw prady pelzajace ten kabel moze miec przerwe przy styku/albo iinny wychodzacy z kopulki/ a prad szuka drogi zeby zamknac obwod oslona na wskutek tego nie wytrzymala.
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 18:30   

wojmi1 napisał/a:
zestarzala guma


ten kabel mial 2 miesiace - max 2-3tyskm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2006, 19:42   

a NGK nie są przypadkiem niebieskie?
możliwe kilka rzeczy:
- podróba
- przypadkowe dźgnięcie np. śrubokrętem
- stopienie od wysokiej temp.
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 22:28   

Krzyzak napisał/a:
a NGK nie są przypadkiem niebieskie?

te sa czarne bo to do Hultaja

Krzyzak napisał/a:

- podróba


od Malika?? raczej niet
Krzyzak napisał/a:

- przypadkowe dźgnięcie np. śrubokrętem


hmm, rozwaze to

Krzyzak napisał/a:

- stopienie od wysokiej temp.


w tym miejscu gdzie on sie znajduje nie ma takiej wysokiej... pozostaje to dla mnie wielka zagadka.


Na Slowackiego dorabiaja na zamowienie kable NGK - taki krotki drogi nie bedzie :)
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-10-2006, 22:29   

a niech ma i 1 dzien zestarzala guma na wskutek
wojmi1 napisał/a:
przebicie tzw prady pelzajace ten kabel moze miec przerwe przy styku/albo iinny wychodzacy z kopulki/ a prad szuka drogi zeby zamknac obwod oslona na wskutek tego nie wytrzymala.
sprawdz wszystkie kable pod kontem ciaglosci czy koncowki na swiecach sa dobrze zalozone bo tak jak pisalKrzyzak, w innym poscie jest to prad wysokiej czestotliwosci i zawsze przejdzie/optymista/ sprawdz kopulke palec kamien ....co do tego ze maja 2 miechy wyobraz sobie ile cykli pracy ......... sprawdz instalacje i wymien go sztuke powinnes dostac ale byle markowa zadne jaromiry pozdrawiam

[ Dodano: 03-10-2006, 22:31 ]
adams12 napisał/a:
w tym miejscu gdzie on sie znajduje nie ma takiej wysokiej...
prad ja wytworzyl
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 22:35   

kopulke nowa sprawilem tydzien temu - palec tez ;)

teraz jezdze z zaizolowanym i wszystko chodzi jak trza - nigdzie juz nie ucieka.
ale dla swietego spokoju chyba wymienie bo jak sie zaczna deszcze i wilgoc tam sie wkradnie to bedzie niedobrze :|

dzieki za pomoc
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-10-2006, 22:44   

przesmaruj smarem silikonowym i zaluz jakas gumke tylko smar nie za grubo i po kablu nie p-o stykach
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-10-2006, 10:23   

Zakładając, że miałeś rozregulowany zapłon (a miałeś) i paliwo często spalało się wybuchowo od zamozapłonu itp. (pamiętasz te strzały u mnie pod blokiem?), to możliwe, że iskra przeskakiwała sobie gdzie mogła, skoro nie mogła skoczyć w kopułce - bo w momencie zapłonu palec nie był w miejscu, gdzie powinien.
Prąd ZAWSZE wybiera sobie najkrótszą drogę.

Inna ewentualność, która przychodzi mi do głowy, to zakładanie kabla palcami upaćkanymi w oleju, który zniszczył gumową izolację.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 04-10-2006, 14:15   

Krzyzak, chyga w nafci???
sprawdz terz czy ci nie trzeszczy w radiu moze byc do wymiany kondziol przeciw zakuceniowy i wykrec swiece tak dla kontroli pisze takie szczegoliki bo sam sie czasami na nich glubie
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.