wskaznik cisnienia oleju |
Autor |
Wiadomość |
kochajj
Mitsumaniak

Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2024 Skąd: z daleka
|
Wysłany: 27-10-2009, 08:22
|
|
|
czujnik ciśnienia jest przy napinaczu klimy... powyzej |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-10-2009, 11:48
|
|
|
Tomek, czyli to samo co wg. manuala "oil pressure switch"...? Dzięki za podpowiedź.
Tylko czy tam się zmieści kostka czujnika ciśnienia...
Jakby co do czyjnik jest wkręcany na klucz 26mm. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 27-10-2009, 12:02
|
|
|
czyli bez tej przejsciowki mozna sie wpaic tam czujnikiem tak? tylko ze trzeba jakis inny kupic? |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2009, 12:37
|
|
|
podlacze sie, czy zegary EGT trzeba miec podwojne? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 27-10-2009, 15:57
|
|
|
nabassu napisał/a: | podlacze sie, czy zegary EGT trzeba miec podwojne? |
Moim zdaniem tak, na każdy bank osobno.
[ Dodano: 27-10-2009, 14:59 ]
marexi napisał/a: | czyli bez tej przejsciowki mozna sie wpaic tam czujnikiem tak? tylko ze trzeba jakis inny kupic? |
Musisz mieć tzw. "T" łącznik, bo wpinasz jeszcze oryginalny przełącznik ciśnienia. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 28-10-2009, 16:35
|
|
|
a 'T' łacznik gdzie kupie? niestety ale moj angielski jest porownywalny do poziomu kraweznika dlatego tez nie wiem gdzie to szukac. |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-10-2009, 16:43
|
|
|
marexi, w każdym sklepie z hydrauliką siłową. Masz jeszcze silnik na wierzchu? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 28-10-2009, 17:16
|
|
|
tak, mam nietety czekam na czesci i jakos dojsc nie moga:) |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 28-10-2009, 17:31
|
|
|
Wykręć czujnik i pokombinuj jak ułożyć 2 w tamtym miejscu, potem do sklepu z hydrauliką i dorobią Ci, co wymyślisz. Znajdź w swojej okolicy jakiegoś dealera firmy "Parker" - mają dosłownie wszystko, jak nie więcej |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2009, 12:44
|
|
|
chcesz MBC? moge ci sprzedac za 80zl. ustawiony na 0,8 0,9peak juz. oczywiscie regulacja wedle woli |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-11-2009, 22:17
|
|
|
nabassu napisał/a: | chcesz MBC? moge ci sprzedac za 80zl. ustawiony na 0,8 0,9peak juz. oczywiscie regulacja wedle woli |
Maciek, nie niszcz ludziom silników!
Każdy boost controller się ustawia indywidualnie pod silnik. To co u ciebie było 0.8 bara gdzie indziej może być 1.1 bara. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2009, 22:44
|
|
|
uoki, myslalem ze vr4 to vr4. i tak trzezwo myslacy kupujacy by wyregulowal.
teraz troche oddalem sruby bo chyba mi walnal przez to czujnik polozenia walu. ciezko sie toto wymienia. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
marexi
Mitsumaniak

Auto: EJ9
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2008 Posty: 517 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 08-11-2009, 01:40
|
|
|
a moze ktos mi powiedziec czy np mozna zrobic tak ze wykrece oryginalny czujnik cisnienia w to miejsce wkrece rurke olejowa cisnieniowa w oplocie na koncu wkrece ten trojnik i tam zamontuje ori czujnik i do wskaznika cisnienia oleju. czy takie cos bylloby dobrym rozwiazaniem? |
_________________ 92' Colt 1.6 GLXi -
00' Carisma Dynamics 1.8 GDI - sprzedana
98' Galant V6 Winter Edition - sprzedany
97' L - E5CW :( buum było
97' Honda Civic 1.4i
http://forum.mitsumaniaki...p?user_id=13173 |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-10-2010, 15:14
|
|
|
a oil preszer fabryczny to jakos na OBD sie pokaze ladnymi cyferkami jak sobie panel zamontuje?
w ogole to ktore parametry ogarnia OBD z tych co normalnie pokazuja zegary za pincet tysiecy zlotych? |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
|