Czy komputery w E3 są zamienne - dyskusja. |
Autor |
Wiadomość |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:27
|
|
|
no to widze ze jestes obeznany w temacie tak wiec prosze cie o wypisanie numerow tych sterowników wtrysków jakie podchodza do galanta E33A z 2L silnikiem az mnie to ciekawi zeby sobie podpiac jakis inny |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:42
|
|
|
własnie bardziej mi chodzi o oznaczenia MD jakie ty uzywałeś ja swojego mam MD173635 E2T36279 |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:48
|
|
|
no narazie nigdzie nie wyjade moim bo stoi w garazu rozebrany |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 29-10-2010, 14:57
|
|
|
hmm to by był dobry pomysl byla by okazja wyprobowac kilka numerow sterownikow |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 29-10-2010, 15:03
|
|
|
własnie ze nie ja mam kompa z jakiegos rozbitego galanta ten sam model wszystko to samo a komp inny wprawdze ma oznaczenie MD ale nie pasuje wtyczkami no i lezy mi w garazu tak wiec to nie ma znaczenia musi sie dopasowac komp po numerach albo zeby wtyczki pasowaly |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:44
|
|
|
Panowie... załamujecie mnie...
Wszystkie Galanty z tych roczników mają takie same wtyczki. To raz. Dwa, że komputery nie są takie same. Mogę się różnić np umiejscowieniem kilku pinów we wtyczkach, np czujnika zamknięcia przepustnicy. Mogą się różnić obsługą lub nie czujnika spalania stukowego i kilkoma innymi rzeczami. Każdy z nich powinien działać z każdym silnikiem, ale nie każdy poprawnie. Cały czas o tym pisze.
A wiem co pisze, bo miałem okazje już zmieniać i silniki i komputery...
Piny także. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
Wysłany: 30-10-2010, 08:32
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Wszystkie Galanty z tych roczników mają takie same wtyczki |
A właśnie, że nie i zaraz pojade do garazu zrobie ci zdjecia kompów i udowodnie ci że są różne wtyczki |
_________________ 三菱ギャラン |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 30-10-2010, 10:31
|
|
|
sądze ze to ty sie mylisz, bo jesli by tak było jak ty mówisz, to każdy samochód co jeden miałby inny komputer dopasowany tylko do swojego silika, a przeciez tak nie jest, to nie komputer steruje silnikiem tylko jego osprzętem np pompa paliwa, przepustnicą dawka powietrza itd, a czy osprzęt od silnika 2,0 jest inny niż w silniku 1,8???? , a czy nieprawdą jest że komputer sam sie uczy?? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Crosby
Mitsumaniak

Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota
|
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 30-10-2010, 11:29
|
|
|
ano własnie i wszystkie teorie które snuja niby w fabryce spalaja na panewce,
E2T14474 Galant 2.0 l 80 88 - 92
z tej tabieli wynika ze mam obecnie załozony komp od wersji z silnikiem 2,0 a mam zamontowany 1,8
i niema tu zadnej poprawnej pracy jak piszecie , działa silnik wysmienicie, małe spalanie , moc tez niezła, niewidze nic co by mogło mnie niepokoic a juz troszke na tym kompie jezdze
tak ze jak byś miał ochote to moge ci na czas nieokreślony pożyczyc mojego kompa tak żeby misiek twój niestał w garazu, bo z tego co widzie masz taki sam jak mój |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
|