[EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?) |
Autor |
Wiadomość |
pudzian220482
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 GLSI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: ashbourne
|
Wysłany: 07-10-2008, 15:40 [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
|
|
|
Czy jest jakaś regulacja obrotów w Galańcie 97r. 2.0l , ewentualnie co jest do wymiany ?
zacznę od początku więc gdy autko jest zimne i je odpalisz włącza się ssanie i jest wszystko ok. gdy się rozgrzeje obroty spadają mu do około 500-600 , auto nie gaśnie nawet jak przy dużej prędkości wyluzujesz . Według mnie obroty powinny byc wyższe chyba że się mylę . I co Wy na to? |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-11-2010, 14:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-10-2008, 17:09
|
|
|
pudzian220482 napisał/a: | I co Wy na to? |
Trzeba wyczyścić przepustnicę a później wyregulować wolne obroty. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pudzian220482
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 GLSI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: ashbourne
|
Wysłany: 07-10-2008, 20:26
|
|
|
przepustnice wyczyścic ok. a gdzie jest ta regulacja wolnych obrotów ? |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 17-11-2010, 18:12
|
|
|
odświeżę temat i zapytam ponownie: jak mechanicznie (o ile jest to możliwe) podnieść obroty biegu jałowego??? Czy moze trzeba ingerować w mapy wtrysku?
ps. wiem, że najpierw świece i przypustnica, potem ew przewody, ale w tej chwili jest to nie mozliwe, potrzebuje podniesc obroty na mniej wiecej tydzien, potem wroce do pierwotnych ustawien. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-11-2010, 18:59
|
|
|
sveno, skorzystaj z linków podanych w moim poście http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#777388 |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
Ostatnio zmieniony przez robertdg 17-11-2010, 19:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-11-2010, 19:06
|
|
|
wykręcić śrubkę w przepustnicy - np. pół obrotu na początek |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2011, 10:36
|
|
|
Odkopie temat.
Mam pytanie bo znalazłem w dwóch źródłach róźne dane i chciałbym sie upewnić. Jakie są poprawne obroty na biegu jałowym dla Galanta rocznik 2001 silnik 2.0 moc 133km.
Jedno źródło podaje 750+-100 , a drugie 800+- 100.
Rozumiem że najlepiej jest ustawić wartość 750 albo 800 a odchyłka to tylko odchyłka?
pozdr. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2011, 11:34
|
|
|
Taka Torp12 napisał/a: | 750+-100 |
|
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-12-2011, 07:59
|
|
|
Witam
Pytanie do posiadaczy EA2A, gdzie w komorze silnika znajduje się to złącze (kostka) którą podpinamy do masy przy regulacji wolnych obrotów śrubą na górze przepustnicy? bo nie mogę jej wypatrzyć, najlepiej jak by ktoś miał foto, z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-12-2011, 11:21
|
|
|
Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-12-2011, 12:28
|
|
|
Hugo napisał/a: | Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty. |
jeżeli tak to trochę lipa, bo kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało, TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-12-2011, 17:29
|
|
|
Tomii napisał/a: | kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało | U mnie dzieje się tak samo. Tomii napisał/a: | TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk | Ja również. |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 03-12-2011, 22:00
|
|
|
czyli co, samemu nie podniosę obrotów np na 750-800, tylko ASO ? |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-12-2011, 22:02
|
|
|
Ja bym podmienil krokowca. Przy Twoim przebiegu moze ma juz dosc skoro po ustawieniu obroty zaraz znowu spadaja... |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Thou
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 24 Skąd: zza kierownicy
|
Wysłany: 07-12-2011, 15:12
|
|
|
Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy przy np hamowaniu po wciśnięciu sprzęgła wskazówka obrotów szybko spada do pierwszej kreski (nie licząc tej oznaczającej 0 rpm ) i po chwili powoli podnosi się na wysokość drugiej kreski. Wcześniej tak nie robił. Co może być temu winne? |
|
|
|
 |
|