Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
Autor Wiadomość
pudzian220482 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLSI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: ashbourne
Wysłany: 07-10-2008, 15:40   [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)

Czy jest jakaś regulacja obrotów w Galańcie 97r. 2.0l , ewentualnie co jest do wymiany ?
zacznę od początku więc gdy autko jest zimne i je odpalisz włącza się ssanie i jest wszystko ok. gdy się rozgrzeje obroty spadają mu do około 500-600 , auto nie gaśnie nawet jak przy dużej prędkości wyluzujesz . Według mnie obroty powinny byc wyższe chyba że się mylę . I co Wy na to?
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-11-2010, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2008, 17:09   

pudzian220482 napisał/a:
I co Wy na to?

Trzeba wyczyścić przepustnicę a później wyregulować wolne obroty.
_________________

 
 
pudzian220482 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLSI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: ashbourne
Wysłany: 07-10-2008, 20:26   

przepustnice wyczyścic ok. a gdzie jest ta regulacja wolnych obrotów ?
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 17-11-2010, 18:12   

odświeżę temat i zapytam ponownie: jak mechanicznie (o ile jest to możliwe) podnieść obroty biegu jałowego??? Czy moze trzeba ingerować w mapy wtrysku?

ps. wiem, że najpierw świece i przypustnica, potem ew przewody, ale w tej chwili jest to nie mozliwe, potrzebuje podniesc obroty na mniej wiecej tydzien, potem wroce do pierwotnych ustawien.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-11-2010, 18:59   

sveno, skorzystaj z linków podanych w moim poście http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#777388
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
Ostatnio zmieniony przez robertdg 17-11-2010, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-11-2010, 19:06   

wykręcić śrubkę w przepustnicy - np. pół obrotu na początek
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2011, 10:36   

Odkopie temat.

Mam pytanie bo znalazłem w dwóch źródłach róźne dane i chciałbym sie upewnić. Jakie są poprawne obroty na biegu jałowym dla Galanta rocznik 2001 silnik 2.0 moc 133km.

Jedno źródło podaje 750+-100 , a drugie 800+- 100.

Rozumiem że najlepiej jest ustawić wartość 750 albo 800 a odchyłka to tylko odchyłka?

pozdr.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-01-2011, 11:34   

Taka
Torp12 napisał/a:
750+-100
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-12-2011, 07:59   

Witam
Pytanie do posiadaczy EA2A, gdzie w komorze silnika znajduje się to złącze (kostka) którą podpinamy do masy przy regulacji wolnych obrotów śrubą na górze przepustnicy? bo nie mogę jej wypatrzyć, najlepiej jak by ktoś miał foto, z góry dzięki za pomoc.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-12-2011, 11:21   

Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-12-2011, 12:28   

Hugo napisał/a:
Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty.


jeżeli tak to trochę lipa, bo kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało, TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-12-2011, 17:29   

Tomii napisał/a:
kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało
U mnie dzieje się tak samo.
Tomii napisał/a:
TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk
Ja również.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-12-2011, 22:00   

czyli co, samemu nie podniosę obrotów np na 750-800, tylko ASO ?
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-12-2011, 22:02   

Ja bym podmienil krokowca. Przy Twoim przebiegu moze ma juz dosc skoro po ustawieniu obroty zaraz znowu spadaja...
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Thou 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: zza kierownicy
Wysłany: 07-12-2011, 15:12   

Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy przy np hamowaniu po wciśnięciu sprzęgła wskazówka obrotów szybko spada do pierwszej kreski (nie licząc tej oznaczającej 0 rpm :P ) i po chwili powoli podnosi się na wysokość drugiej kreski. Wcześniej tak nie robił. Co może być temu winne?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.