Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Czy elektryczna pompka paliwa załatwi sprawę??
Autor Wiadomość
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 19-10-2010, 21:06   

kawekk, zmień ten uszczelniacz na pompie i po sprawie! Według tych objawów to żaden kąt!!! Bombelków powietrza na zasilaniu nie widzisz, bo niesczelność jest na pompie, natomiast powietrze jest tłoczone dalej i część wraca powrotem. Ja to przerabiałem-co prawda w 2.8 ale to prawie to samo!!! Nie wiem jak dokładnie jest w 2.5, ale w 2.8 cała wymiana polega na zdjęciu i założeniu z powrotem pompy(sam simmering jest na wierzchu tylko koło zębate z wałka trzeba ściągnąć)
i lepiej zrób to, bo idzie zima i będzie jeszcze gorzej...więc żebyś rozrusznika nie musiał wymieniać przez długotrwałe kręcenie...
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 19-10-2010, 22:25   

Cytat:
i lepiej zrób to, bo idzie zima i będzie jeszcze gorzej
dokładnie też przerabiałem ten temat i ten też
gołąb napisał/a:
więc żebyś rozrusznika nie musiał wymieniać przez długotrwałe kręcenie...
zmień ten zimering i odetchniesz z ulgą a raczej rozrusznik i akumulator który "straci" ze swojej mocy w zimie więc tak chyżo i ochoczo kręcić nie będzie.Jeśli nie jesteś przekonany odnośnie uszczelniacza to pożycz od kogoś sprawną pompę i zobaczysz co i jak. Tylko dwa razy robota Cię będzie czekała a zimering/uszczelniacz nie jest drogą imprezą i jedno krotne podejście do roboty. Posłuchaj TYCH co to już przerabiali i na własnej skórze doświadczyli :mrgreen:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 20-10-2010, 13:27   

Dzięki wymienię go ale teraz pytanie czy muszę demontować pompę czy wystarczy zdjąć pasek rozrządu i koło i wymienić uszczelniacz na założonej pompie??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 20-10-2010, 14:20   

kawekk napisał/a:
Dzięki wymienię go ale teraz pytanie czy muszę demontować pompę czy wystarczy zdjąć pasek rozrządu i koło i wymienić uszczelniacz na założonej pompie??

Musisz ja wyjąć.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 18-11-2010, 23:58   

kawekk napisał/a:
Dzięki wymienię go ale teraz pytanie czy muszę demontować pompę czy wystarczy zdjąć pasek rozrządu i koło i wymienić uszczelniacz na założonej pompie??


witam przeglądam to forum od dłuższego czasu. Mój 2,5 też się lekko buntuje gdy mu trochę zimno. Może nie gaśnie ale trochę przerywa i puszcza biały dymek. Do tej pory myslałem ,ze nadszedl czas ustawienia zaworów ale patrzę ,że to może być ten uszczelniacz pompy. No i jestem ciekawy jak się zakonczył ten problem u ciebie kawekk.
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 21-11-2010, 20:46   

się nie zakończył:( Nie widzę jedynie już na przewodach powietrza ale pompiarz powiedział, zebym wymienił końcówki wtryskiwaczy i ustawił pompę. Pompka = zły pomysł
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 21-11-2010, 23:26   

czyli simmering wymieniony i nadal to samo?
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 24-11-2010, 22:08   

w takim razie ja zaczynam od zaworów nie wiem kiedy szkop tam zagladał...
sprawdzić nie zaszkodzi :)
kawekk życzę ci powodzenia w walce :wink:
daj znać o sukcesach
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 25-11-2010, 19:27   

z wtryskami dałem sobie spokój bo jest to ewidentnie zapowietrzanie po świętach jak mikołaj pomoże wyciągam pompę i wymieniam simmering
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 25-11-2010, 20:45   

z tymi wtryskami, jeśli nie wiadomo co tam siedzi to wypadałoby chociaż sprawdzić ciśnienie i rozpylanie na przyrządzie, to przynajmniej niewiele kosztuje (ale trochę roboty z demontażem) a przynajmniej rozjaśni całkowicie przyczynę problemu :biggrin:
 
 
kawekk 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 96
Skąd: Orzysz
Wysłany: 26-11-2010, 14:37   

Więc może tak na zakończenie. Powietrza na zasilaniu i powrocie już nie ma. Po podgrzaniu nawet dwa razy świec po dłuższym staniu przy temp 0 lub mniej odpala od strzała jednak zaraz przerywa i strasznie dymi. Jak jest rozgrzany to jest git. Dzieje się tak około 15-20 sek chyba że trochę przegazuje to szybciej. Teraz pytanie nigdzie nie widzę powietrza, paliwo się nie cofa co zrobić?? Simmering?(w 2,5 to wielka rzadkość), wtryski??(jeszcze nie ruszałem), czy coś innego? Zorganizowałem trochę $$ i chciałbym to w końcu załatwić!
Znalazłem coś takiego trochę tańsze ale nie wiem co z jakością
gdynia.bazarek.pl/opis/1395289/koncowki-wtryskiw-dnopdn-112-mitsubishi-hyundai.html
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 28-11-2010, 20:17   

z koncówkami wtrysków to może daj sobie spokój
ja kiedyś miałem tak w peugeocie ,że przez chwilę przerywał i tarpał
znachor wymienił końcówki i było to samo tylko z kieszeni ubyło
padnięte końcówki to czarny dym przy przyspieszaniu i spore spalanie
w peugeocie to były podparte zawory
tylko ,ze znachor który się za to brał nie umiał ustawić ich podkładkami
jak już chcesz koniecznie wydać kasę na te koncówki to najpierw je sprawdź tak jak piszą wcześniej bo po co wymieniać sprawne na jakieś podróbki
mój ma taki sam problem jak opisujesz
pali na dotyk tylko lubi trochę poszarpać
zacznę od zaworów tylko na razie brakuje mi czasu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.