Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: harpagan
15-10-2007, 02:25
dziwnie na obrotach
Autor Wiadomość
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 01-10-2006, 21:40   dziwnie na obrotach

Problem w tym ze nie wiem co moze byc przyczyna...wczoraj bylo dobrze dzis juz nie...a chodzi o to ze odpalam wszystko jest ok trzyma 900obr ruszam wkreca sie ladnie...dojezdzam do skrzyzowania zwalniam i obroty spadaja do 500obr telepie nim po czym zatrzymuje sie i wraca do 900obr i wszystko jest ok i tak caly czas? co z tym zrobic? dzieje sie to w colcie 1.5glxi 1990
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 01-10-2006, 22:30   

Ehh... było dużo razy na forum - wystarczyło poszukać.

Wyczyścić przepustnicę, wyregulować obroty.
Procedury na str Krzyżaka
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-10-2006, 18:06   

ew. poszukać dziur w podciśnieniu
zresztą - zrób co pisał Josie i opisz rezultat, bo 900 rpm teraz to mało - powinno być ok. 1200 przy zimnym silniku
 
 
Mirage1
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 08:57   

Witajcie mam to samo. Receptura Krzyżaka działa. Świetnie robi to mechanik klubowy. Tylko ze jest 60 KM od Wawy. Czy jest ktoś w Wawie kto by mi pomógł z przeczyszczeniem i rugulacją.

Pozdrawiam

Robert
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-10-2006, 14:04   

zrob to sam . Wazny jest moment regulacji silnik musi byc goracy. Mozna to skorygowac jeszcze raz
1- pzekrecasz kluczyk/bez odpalani
2- odczekujesz by silniczek sie ustawil
3-odlanczasz wtyczke
4-odpalasz regulujesz obroty na srubkach
5- gasisz - zalanczasz wtyczke
6- i obserwujesz
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2006, 18:40   

zrobilem wszystko jak trzeba wyregulowalem obrty wszystk bylo pieknie do czasu jak nie ruszylem... obroty zaczely skakac od 1000 do 1500 caly czas faluja do teraz... regulowalem przepustnice jeszcze 4 razy i nic nie pomoglo... do tego dzieje sie tak nawet po odlaczeniu silniczka krokowego... co z tym dalej zrobic?
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2006, 23:18   

sprawdź czy kowadełko to które trzyma linkę gazu się nie poluzowało, u mnie taka była przyczyna no i regulowałem mieszankę gazu.
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 16-10-2006, 07:09   

Panowie,,, mieliście poszukać.... ehhh

Typowe objawy zabrudzonych kanałów przepustnicy... problemy z obrotami, z ich regulacją, falujące obroty...

Wyczyszczyć, wymyć, wypucować, przedmuchać, jeszcze raz przedmuchać, złożyć , wyregulować i zaaapomnieć o problemie...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 10:08   

To czyszczenie co jest na stronie krzyżaka jest troszkę powierzchowne i nie zawsze daje odpowiedni skutek, bo bez rozłorzenia przepustnicy nie wyczyścisz gardzieli, ale tego sam bym nie robił (przynajmniej ja tego nie zrobię)
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2006, 21:46   

wczoraj dalem sobie z tym spokoj a dzis rano odpalilem i jak na zlosc wszystko ustalo i trzyma pieknie 900obrotow wiec nie wiem co to bylo... wazne ze juz jest good
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-10-2006, 21:58   

nie martw się zaraz wróci i już nie bedzie skoków obrotów tylko bedzie poprstu na wolnych nagle gasł
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.