| 
		1.6 szarpanie na niskich i utrata mocy | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 emceha  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.6 94 
                  Kraj/Country: Holland 
                  Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Noord Holland 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2011, 15:41   1.6 szarpanie na niskich i utrata mocy
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Szukałem ale żaden podobny tematy nie zawierał satysfakcjonującej odpowiedzi   
 
 
A więc: Lancer 1.6 94r. 
 
Wymienione: 
 
- aparat zapłonowy
 
- kable 
 
- świece
 
(nie pomogło)
 
 
Auto szarpie na niskich obrotach ale nie zawsze. Jeśli traktujemy pedał gazu baaardzo delikatnie (czytaj: przyspieszamy jak emeryt) to zachowuje się całkiem ok ale jak chcemy dodać gazu żeby się rozbujać to zaczynają się jaja :/ Check engine potrafi zapalić się zaraz po odpaleniu albo nie zapali się wcale. Pierwsze o czym pomyślałem to świece i kable więc zostały wymienione. Nastąpiła nieznaczna poprawa na jakieś 5o km a potem znów to samo. No więc aparat zapłonowy weck - efekt? Żaden. Auto jak szarpało tak szarpie dalej     Mieszkam w Holandii,  przemierzam jedynie kilkukilometrowe odcinki bo w dalszą trasę się boję ruszyć a auto potrzebne. Piszcie sugestie bo mi już ręce opadają.
 
 
P.S. Tłumik jest rozszczelniony  (ale nie sądzę że ma to wpływ na objawy bo gdzieś pod autem więc za lambdą). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 idas  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Toyota Celica VII 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2011, 16:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | emceha napisał/a: | 	 		  | Check engine potrafi zapalić się zaraz po odpaleniu albo nie zapali się wcale. | 	  
 
Temat niżej masz metody zdiagnozowania błędów w naszych lancerkach. Problemem może być jednak sam komputer, a dokładniej kondensatory elektrolityczne które być może kończą swój żywot (a jak skończą to już auta nie odpalisz). Trzeba je koniecznie wymienić.
 
Posprawdzaj jeszcze wszystkie wtyczki (szczególnie przepływomierz i te przy wtryskiwaczach), być może któraś nie łączy i stąd problemy. | 
             
						
				_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 ann87  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Lancer '93 1.6 v16 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączyła: 01 Lut 2009 Posty: 107 Skąd: Krosno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-01-2011, 03:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak błędów nie wymruga to może sprawdź czy rozrząd nie przeskoczył? | 
             
						
				_________________ Z idiotą się nie dyskutuje, najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem pobije doświadczeniem! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekk  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: lancer cbo1.6 93->98r;) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-01-2011, 22:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hmm, a może by tak sprawdzić, czy są jakieś nieszczelności w dolocie (między przepływomierzem a kolektorem)? po dokręcać co się da i sprawdzić /poruszać wtyczkami? nie zaszkodzi i koszt żaden;) | 
             
						
				_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 emceha  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Lancer 1.6 94 
                  Kraj/Country: Holland 
                  Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Noord Holland 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-01-2011, 11:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Spróbuję dzisiaj posprawdzać wtyczki, dokręcić i zobaczymy. Najśmieszniejsze jest to, że jak stan benzyny jest utrzymywany powyżej połowy baku to objawy są duuużo mniejsze. Jak tylko poziom spada do 1/4 to nawet podczas postoju obroty falują i prawie gaśnie     Kapa trochę bo w Holandii nie można grzebać przy aucie na wolnym powietrzu bo może się Politie doczepić i wlepić mandat a dostępu do garażu nie posiadam niestety. W Polsce się nawet zdarzało wymieniać pod blokiem skrzynię w maluchu lub wszystkie tarcze i klocki w golfie a tu lipa. Podziałam i napiszę czy coś się zmieniło. Dzięki za rady     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekk  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: lancer cbo1.6 93->98r;) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-01-2011, 02:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | emceha napisał/a: | 	 		  | jak stan benzyny jest utrzymywany powyżej połowy baku to objawy są duuużo mniejsze | 	   hmm, w takim wypadku należało by sprawdzić/wymienić filtr paliwa oraz wyczyścić smok w baku - pod tylną kanapą powinieneś mieć dojście. Możesz tez mieć nieszczelność w układzie paliwowym gdzieś w baku, ale to już gdybanie...
 
 
 	  | emceha napisał/a: | 	 		  |  nie można grzebać przy aucie na wolnym powietrzu bo może się Politie doczepić | 	   szczerze wspułczuję:/ trzeba się chować po kątach, albo w plener;) a jakby policja się przyczepiła, to zmieniasz żarówkę albo dolewasz płyn do spryskiwaczy:p - to chyba można robić?! | 
             
						
				_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 zbysze1  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: lancer 97 1,3 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-01-2011, 14:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Moze korek na wlewie paliwa ma zatkany zaworek zwrotny ? Zima jak temperatura spada to do zbiornika powinno zasysac przez ten zaworek powietrze , jak nie moze to robi sie podcisnienie i w efekcie silnik za malo paliwa dostaje. Przerywa , na obroty nie chce wchodzic.
 
U mnie tak jest, bo mam wlew z lancera 4 na ON .  Fabryczny zgnil a nie trafilem na wlasciwy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tomekk  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: lancer cbo1.6 93->98r;) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Suwałki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-01-2011, 16:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zbysze1,  nie wiem czy w benzynie występuje coś takiego, u mnie i u mojej dziewczyny zawsze jak odkręca się wlew paliwa słychać syk - co oznacza że jest bardzo szczelnie i nawet powietrze się nie wydostaje, a wężyk który idzie równolegle do przewodu paliwowego od wlewu, owszem służy do odpowietrzania, ale tylko podczas tankowania.
 
Jeżeli się mylę, niech ktoś mnie poprawi;) | 
             
						
				_________________ mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Taps  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi lancer 1994 automat 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 07 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-02-2011, 14:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam.Miałem identyczny przypadek.Po wymianie jednego z wtryskiwaczy wszystko wróciło do normy. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |