Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.6 szarpanie na niskich i utrata mocy
Autor Wiadomość
emceha 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 94
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Noord Holland
Wysłany: 02-01-2011, 15:41   1.6 szarpanie na niskich i utrata mocy

Szukałem ale żaden podobny tematy nie zawierał satysfakcjonującej odpowiedzi :(

A więc: Lancer 1.6 94r.
Wymienione:
- aparat zapłonowy
- kable
- świece
(nie pomogło)

Auto szarpie na niskich obrotach ale nie zawsze. Jeśli traktujemy pedał gazu baaardzo delikatnie (czytaj: przyspieszamy jak emeryt) to zachowuje się całkiem ok ale jak chcemy dodać gazu żeby się rozbujać to zaczynają się jaja :/ Check engine potrafi zapalić się zaraz po odpaleniu albo nie zapali się wcale. Pierwsze o czym pomyślałem to świece i kable więc zostały wymienione. Nastąpiła nieznaczna poprawa na jakieś 5o km a potem znów to samo. No więc aparat zapłonowy weck - efekt? Żaden. Auto jak szarpało tak szarpie dalej :| Mieszkam w Holandii, przemierzam jedynie kilkukilometrowe odcinki bo w dalszą trasę się boję ruszyć a auto potrzebne. Piszcie sugestie bo mi już ręce opadają.

P.S. Tłumik jest rozszczelniony (ale nie sądzę że ma to wpływ na objawy bo gdzieś pod autem więc za lambdą).
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 02-01-2011, 16:10   

emceha napisał/a:
Check engine potrafi zapalić się zaraz po odpaleniu albo nie zapali się wcale.

Temat niżej masz metody zdiagnozowania błędów w naszych lancerkach. Problemem może być jednak sam komputer, a dokładniej kondensatory elektrolityczne które być może kończą swój żywot (a jak skończą to już auta nie odpalisz). Trzeba je koniecznie wymienić.
Posprawdzaj jeszcze wszystkie wtyczki (szczególnie przepływomierz i te przy wtryskiwaczach), być może któraś nie łączy i stąd problemy.
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
ann87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer '93 1.6 v16
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Lut 2009
Posty: 107
Skąd: Krosno
Wysłany: 04-01-2011, 03:31   

Jak błędów nie wymruga to może sprawdź czy rozrząd nie przeskoczył?
_________________
Z idiotą się nie dyskutuje, najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem pobije doświadczeniem!
 
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 04-01-2011, 22:59   

hmm, a może by tak sprawdzić, czy są jakieś nieszczelności w dolocie (między przepływomierzem a kolektorem)? po dokręcać co się da i sprawdzić /poruszać wtyczkami? nie zaszkodzi i koszt żaden;)
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
emceha 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 94
Kraj/Country: Holland
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Noord Holland
Wysłany: 08-01-2011, 11:51   

Spróbuję dzisiaj posprawdzać wtyczki, dokręcić i zobaczymy. Najśmieszniejsze jest to, że jak stan benzyny jest utrzymywany powyżej połowy baku to objawy są duuużo mniejsze. Jak tylko poziom spada do 1/4 to nawet podczas postoju obroty falują i prawie gaśnie :? Kapa trochę bo w Holandii nie można grzebać przy aucie na wolnym powietrzu bo może się Politie doczepić i wlepić mandat a dostępu do garażu nie posiadam niestety. W Polsce się nawet zdarzało wymieniać pod blokiem skrzynię w maluchu lub wszystkie tarcze i klocki w golfie a tu lipa. Podziałam i napiszę czy coś się zmieniło. Dzięki za rady :wink:
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 09-01-2011, 02:40   

emceha napisał/a:
jak stan benzyny jest utrzymywany powyżej połowy baku to objawy są duuużo mniejsze
hmm, w takim wypadku należało by sprawdzić/wymienić filtr paliwa oraz wyczyścić smok w baku - pod tylną kanapą powinieneś mieć dojście. Możesz tez mieć nieszczelność w układzie paliwowym gdzieś w baku, ale to już gdybanie...

emceha napisał/a:
nie można grzebać przy aucie na wolnym powietrzu bo może się Politie doczepić
szczerze wspułczuję:/ trzeba się chować po kątach, albo w plener;) a jakby policja się przyczepiła, to zmieniasz żarówkę albo dolewasz płyn do spryskiwaczy:p - to chyba można robić?!
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
zbysze1 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Slask
Wysłany: 09-01-2011, 14:45   

Moze korek na wlewie paliwa ma zatkany zaworek zwrotny ? Zima jak temperatura spada to do zbiornika powinno zasysac przez ten zaworek powietrze , jak nie moze to robi sie podcisnienie i w efekcie silnik za malo paliwa dostaje. Przerywa , na obroty nie chce wchodzic.
U mnie tak jest, bo mam wlew z lancera 4 na ON . Fabryczny zgnil a nie trafilem na wlasciwy.
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 09-01-2011, 16:25   

zbysze1, nie wiem czy w benzynie występuje coś takiego, u mnie i u mojej dziewczyny zawsze jak odkręca się wlew paliwa słychać syk - co oznacza że jest bardzo szczelnie i nawet powietrze się nie wydostaje, a wężyk który idzie równolegle do przewodu paliwowego od wlewu, owszem służy do odpowietrzania, ale tylko podczas tankowania.
Jeżeli się mylę, niech ktoś mnie poprawi;)
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
Taps 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi lancer 1994 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-02-2011, 14:56   

Witam.Miałem identyczny przypadek.Po wymianie jednego z wtryskiwaczy wszystko wróciło do normy.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.