Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4g93t
Autor Wiadomość
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2011, 11:57   

Ecu w Gti jest nieprogramowalne. Na swince nie wysterujesz bezpiecznie takiej mocy a skoro pracujesz w warsztacie wiesz jakie koszty niesie za soba kupno ECU.

Wierz mi 2 lata prowadze projekt GSR i do tej pory wladowalem w to kupe kasy. W garazu lezy juz polowa silnika GSR a nadal jest daleko do konca projektu. Jesli chcesz zrobic cos dobrze to jest to wyzwanie dla portfela. Druta mozesz strzelic i za 3kola bo tyle ci wyjdzie turbo i swinka ale ile to pojezdzi...
mozesz mi wierzyc ze silnik w gti nie jest pancerny i jest bardzo dokladnie spasowany nie ma tam miejsca na kombinowanie.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2011, 12:10   

czarnuch23 napisał/a:
Wierz mi 2 lata prowadze projekt GSR i do tej pory wladowalem w to kupe kasy

tak z ciekawosci ile wysżły Ciebie graty z przesyłka ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2011, 12:17   

Głowica z walkami dolotem przepustnica i wtryskami z przesylka do polski wyszla mi 1200zl
turbo + downpipe + Lambda (gratis dostalem ) 1000, śruby ARP 250zl, swianka 300, HKS SSQV 400 (powystawowy troche podrapany :D ) + heble okolo 1000 z robota tak jak pisalem + colt 4x4 :> jakies 4000 (juz zarejestrowany ubezpieczony)
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2011, 15:26   

czarnuch23, w sumie nie liczac colta bo przeciez nabyłes auto a drugie Ci zostanie to nie jest tak tragicznie,
czarnuch23 napisał/a:
HKS SSQV 400 (powystawowy troche podrapany :D )

to intercooler kit ??? duzy jest ?
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2011, 15:51   

to zawór upustowy tzw blow off o ile mnie pamięć nie myli 8)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-01-2011, 16:03   

Hubeeert napisał/a:
to zawór upustowy tzw blow off o ile mnie pamięć nie myli 8)

acha :P wpisalem w google i wyszly cuda :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2011, 16:34   

Hubert pamiec cie nie myli. Moze nie duze koszty ale policz jeszcze :

Caly wydech od nowa,
zawieszenie na twardsze,
intercooler i cale orurowanie,
pompa paliwa,
przerobienie elektroniki pod swinke i pod wtryski niskooporowe,
kompet wskaznikow (AFR, EGT, I ewentualnie doladowanie),
chlodnica oleju , podstawka z termostatem do chlodnicy oleju,
najwiekszy problem: uszczelka pod glowice.
Panewki ACL race głowne

Strojenie tez pare zlotych bedzie kosztowalo.... to sie tak wydaje ze to sa drobne koszty....
rozwiercenie bloku pod szpilki M12 tez bedzie kosztowało, co można samemu zrobic to można ale część trzeba robić w warsztacie gdzie maja do tego sprzet i doświadczenie.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-01-2011, 19:07   

wszystko sie zgadza, nie mam zamiaru pakowac nie malych pieniedzy tylko po to zeby zaladowac turbo i zeby bylo slychac swist blow off'a. hmmm jeszcze dokladnie musze sie zastanowic nad tym 4g93 bo przypuszczam ze taniej wyjdzie po prostu sciagnac 4g63t od eclipsa i wtedy zaczac sie bawic z moca...

jesli chodzi o wydech i doloty to sami w warsztacie robimy takze z tym nie bedzie problemu, tym bardziej ze kolektor rurowy do turbo juz mam xD

dziekowac pozdrawiam ;]
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2011, 21:43   

czy taniej ciezko stwierdzic ale napewno bedzies zmial wieksza dostepnosc czesci i do tego masz wiekszy potencjal. 4g93 nie jest niestety zbyt mocna jednostka i zeby jej nie wysadzic trzeba bardzo uwazac,
Tak jak hubert napisal : slaby blok nie daje sporego marginesu bezpieczenstwa, brak natrysku oleju w NA nie pomaga w utrzymaniu tlokow w dobrej kondycji a sa pasowane bardzo "ciasno" latwo zarznac blok a tulei w polsce jeszcze nikt nie robil w tym bloku.

Szczerze gdybym posiadał dzisiejsza wiedze na pocztaku projektu zdecydowal bym sie na 4g63. Brak gratow naprawde utrudnia uturbienie... nawet glupia uszczelka pod glowiece to wyzwanie.
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Hare Krishna xD 
Nowy Forumowicz


Auto: Colt 1.8 GTI 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 22
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-01-2011, 22:04   

chyba zeby dorwac gdzies graty od seryjnego 4g93

ehhh szkoda mi tego silniczka... dobrze mi sluzy i jestem z niego zadowolony.

hmmm a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac?? bo chcialbym byc przygotowany na wszystko:D
_________________
Rób co chcesz, wiesz, niczego nie żałuj,
chciałeś? wybrałeś? ej, w d..e mnie pocałuj!
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-01-2011, 10:51   

Hare Krishna xD napisał/a:
a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac??

zupełnie inne wiazki... ale da sie oczywiscie,

czarnuch23 napisał/a:
Szczerze gdybym posiadał dzisiejsza wiedze na pocztaku projektu zdecydowal bym sie na 4g63

niby tak bo o wiele prosciej i pewniej ale satysfakcja i duma z projektu na pewno bedzie wieksza, no i unikatowosc jedyny GSR w Polsce :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2011, 00:40   

Hare Krishna xD napisał/a:
hmmm a jesli chodzi o swapa na 4g63 to duzo trzeba elektryki przekladac??

cała wiązka, z tym się również wiąże zmiana licznika na pasujący do silnika.
Jeśli chodzi o zmianę na 4g63t to najlepiej kupić całe auto (evo w budzie CB lub eclipsa 1g) i wtedy bawić się w przekładanie części i remonty silnika (bo nie ma sensu przekładać silnik bez remontu).
Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0.
Użytkownik 4g63colt robił coś takiego i mu jeździło.
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-01-2011, 14:38   

Misiek :) napisał/a:
Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0.

podejdzie
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2011, 16:48   

rosomak1983 napisał/a:
Misiek :) napisał/a:
Nie wiem czy skrzynia z eclipsa 4wd podejdzie co ca0.

podejdzie

noto wiadomo już, że wystarczy klips awd 4g63 dohc lub 4g63t
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 23-01-2011, 17:41   

Misiek :) napisał/a:
noto wiadomo już, że wystarczy klips awd 4g63 dohc lub 4g63t
plus poduszki z EVO I.II.III (nieosigalne badz drogie) badz rzezba łap (poduszek)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.