Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Pęknięta głowica TD
Autor Wiadomość
galantfanradom 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 kombi2002r.AVANCE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 376
Skąd: Radom
Wysłany: 25-01-2011, 19:05   

Głowica była na próbie u magika od głowic. Podobno pękła na płaszczu wody i nic się z tym nie da zrobić!
_________________
od 10.2009 - 01.08.2012 Galant 2.0TD kombi 98r.
od 08.05.2012 Galant Avance 2.5 V6 kombi 02r.
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 25-01-2011, 19:07   

Powiem Ci, że słaby fachowiec musi być. Znam dobre miejsce od głowic, tylko daleko od Ciebie troszkę. Jak zainteresowany jesteś to PW.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
galantfanradom 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 kombi2002r.AVANCE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 376
Skąd: Radom
Wysłany: 26-01-2011, 18:25   

Dziś głowica pojechała do następnego majstra od regeneracji i spawania. Jutro lub w piątek będę wiedział czy da się głowicę pospawać! Jak nie będę musiał szukać drugiej! (ciekawe gdzie gdyż nigdzie nie ma! :( )
 
 
 
PabloProvencano 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 1
Skąd: Łódź
  Wysłany: 14-09-2013, 15:00   [EA6A/W 2.0TD] Głowica

potrzebuje pomocy przy głowicy do galanta 2.0 td wersja po lifcie 2001. głowica jest pęknieta i nie nadaje sie do naprawy. prosze o podpowiedzi gdzie mozna takową znalezc szukam wszesxzie na allegro nei ma na innych stronach tez nigdzie nie moge znalezc. prosze kontakt albo na maila albo na GG
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-09-2013, 20:03   

PabloProvencano napisał/a:
potrzebuje pomocy przy głowicy do galanta 2.0 td wersja po lifcie 2001. głowica jest pęknieta i nie nadaje sie do naprawy.

Pasuje głowica od poprzedniej wersji http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36602

Tu masz http://accela.home.pl/pl/...ALANT-WAGON/147
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 15-09-2013, 12:13   

Hmm kiedy mi pękła głowica w Galancie w dieslu nie mogłem wrzucic glowicy z poprzedniego modelu z powodu vacu pompy czy jakoś tak, gdyż w moim galu (97r kombi) ta pompa znajdowała się w głowicy zaś w starszej wersji było ulokowana jakoś inaczej.
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 18-09-2013, 14:21   

kaleto1233, chybataniej i proście będzie zrobić swapa na v6..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
kaleto1233 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Chojnów
Wysłany: 18-09-2013, 14:34   

W swoim 2.0TD glowice spawałem nastepnie go sprzedałem, aktualnie posiadam juz 2.5 V6 i dochodze do wniosku że już na początku powinienem kupic właśnie v6:D
 
 
 
adam434 
Nowy Forumowicz

Auto: galant td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2015, 13:03   [EA6A/W 2.0TD] Pęknięta glowica TD

Witam wszystkich!

Od jakiegoś czasu czytam to forum. Wiele razy wpisy pomogły znaleźć i usunąć drobne usterki.
Ale do rzeczy.

Od jakiegoś roku posiadam galanta 2.0 TD. Początkowo szukałem 2,5V6, ale względy finansowe zaważyły i zakupiłem tego nieszczęsnego diesla. Czytałem różne opinie na temat tego auta, ale łudziłem się, że racje mają Ci którzy go chwalą... Początkowo nie wierzyłem, że diesel może palić 9l ON i mieć dynamikę skody fabii 1.2. Miałem okazję jeździć trochę vagowymi dieslami i byłem przekonany, że tutaj będzie podobnie.
Kierowany sercem (i rozumem - diesl mało pali itd, 4 cylidnry) kupiłem Galanta TD. Poza wyglądem rozczarowało mnie w tym aucie wszystko... a przede wszystkim silnik. Zawieszenie ok- wymieniłem tylko jeden wahacz z przodu.
Spalanie w Warszawie to ok 9 litrów. Latem z klimą i więcej. Niby momentu jest ponad 200Nm, ale zakres obortów krótki, więc przyśpieszenie na poziomie fabii 1.2. Jedynie przy większych prędkościach bardziej elastyczny od fabii.
Auto w świetnym stanie- przebieg 220 kkm - myślę że prawdziwy. W sumie nie sprawiało większych problemów ale do czasu. W sierpniu pojechałem do Niemiec. Na autostradzie go trochę mocniej przegoniłem- były i odcinki gdzie jechałem 180km/h. W drodze powrotnej zaczęły się problemy. Silnik się grzał.
Gdy jechałem wolniej było trochę lepiej. Po powrocie wizyta u mechanika- diagnoza wstepna uszczelka pod głowicą. Zostawiłem galanta na naprawę, ale po tygodniu dostaję telefon, że głowica jest pęknięta- czyli usterka typowa dla tego modelu o ktorej zreszta czytalem.
Głowica poszła do napawy- po kilku probach naprawy wrocila do mnie. Niestety zaden inny warsztat nie chcial sie nawet podjac proby reanimacji tej glowicy. Szukalem uzywki- nie dosc ze cenily sie wysoko to jeszcze ciezko bylo znalezc. Potrzebowalem na szybko auta, wiec kupilem drugie- oczywiscie galanta :D
Tym razem wbrew obawo kupilem V6 z LPG, ktorym jezdze do dzisiaj. Galant przezimowal u mechanika, ale musze zdecydowac co dalej z tym zlomem.

Mechanik niedawno dzwonil, ze namierzyl glowice w dobrym stanie za 1500zl. Do tego oryginalna uszczelka, szpilki, pasek rozrzadu i robocnizna. Lacznie wyjdzie w okolicach 3,5-4k. Teraz zastanawiam sie nad tym co zrobic z autem.
Sprzedac je na czesci jak stoi czy naprawic i sprzedac? Obawiam sie ze bardziej bedzie sie oplacalo sprzedac go na czesci. I tak juz utopilem sporo kasy na to auto i nie chcialbym utopic wiecej. Wiem ze strace, ale chcialbym sie go pozbyc jak najszybciej poki ubezpieczenie jest wazne.
Galant z 2000 roku po lifcie, felgi alu 16 cali, korozja lekka na jednym nadkolu z tylu. Mial malowane drzwi prawe i blotnik przedni. Poza tym stan bardzo dobry.
Mam klienta na calosc za 3k tak jak stoi.
Czy sprzedajac na czesci uda sie wyciagnac wiecej?

Nie wiem o czym myslalem biorac tego diesla. W sumie przez rok jezdzil po PL ok, poki nie wjechal na autostrade :/ Teraz gdy jezdze V6 pluję sobie w brodę ze kupilem tego nieszczesnego TD. Ale najwiekszym paradoksem calej tej sytuacji jest fakt- ze w glebi duszy ciesze sie, ze ten diesel sie popsul... a wiecie czemu? Bo nadal bym nim jezdzil obawiajac sie kosztow utrzymania v6 (robie ok 40kkm rocznie). Okazuje sie, ze poki co v6 z lpg wychodzi o wiele taniej, a w dodatku nie musze rozkladac zagla podczas wyprzedzania i słuchać tego grzechotania pod maską.

Może ktoś stał przed podobnym dylematem i coś podpowie. Pozdrawiam forumowiczów!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-02-2015, 14:27   

Ja byłem bardziej uparty i po dwóch głowicach i wale korbowym pozbyłem się klekota.....
Jak ktoś daje 3 000 zł - bierz i podpisuj umowę, że wie co bierze ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
adam434 
Nowy Forumowicz

Auto: galant td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2015
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2015, 22:10   

Chyba tak zrobię i z głowy.

Gdyby ten silnik chociaż przyzwoicie jeździł. A on ani osiągów, ani kultury pracy ani ekonomii...
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-02-2015, 14:31   

adam434, heh, skad ja to znam;) sprzedawaj go jak najszybciej, dziwie sie ze ktos az tyle chce dac:D
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Majeczek180 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,0 gls td 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Skulsk
Wysłany: 06-03-2016, 14:56   Pęknięcia w glowicy

Witam jestem nowy na forum jak również od niedawna posiadam Galanta mam następujący problem dostaje mi się woda do oleju.
Wczoraj poskładalem że znajomym głowice po wymianie rozrządu wszystkich pasków i uszczelki pod głowicą. Mam następujące pytanie czy ma ktoś jakiś pomysł może cudowny nad rozwiązaniem tego problemu albo proszę o kontakt kto by dysponował taka głowica. I zastanawiam się jak można kupić taką używana głowice żeby nie przywiesc drugiej uszkodzonej. Za wszelkie propozycje i doradzanie bardzo dziękuję. Dodam tylko że szukam głowicy do Galanta 2,0 td gls 90 km z 1998 roku.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-03-2016, 13:20   

Dawales te do naprawy?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-03-2016, 15:01   

Majeczek180 napisał/a:
Wczoraj poskładalem że znajomym głowice po wymianie rozrządu wszystkich pasków i uszczelki pod głowicą.

Śruby były wymieniane ? dokręcane z odpowiednim Nm ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.