Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pedał sprzęgła DiD
Autor Wiadomość
quota1
[Usunięty]

  Wysłany: 23-10-2006, 18:22   Pedał sprzęgła DiD

Witam,Panie/Panowie czy ktoś spotkał u siebie taki obiaw: przy puszczaniu sprzęgła
na samej górze takie tryknięcie w pedał, trykniecie identyczne jak pojedyncze szarpnięcie
na pedale hamulca przy zadziałaniu ABSu :shock: :roll: :shock:
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 18:30   

sprzeglo sie konczy,
acha czy jak przytrzymasz w momencie pojawienia sie tego trykniecia :? pojawia sie ciagle, czyli w kolko?
 
 
quota1
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 18:37   

Nie, tylko raz i tylko w trakcie jazdy.Na postoju cisza.
 
 
kris_S
[Usunięty]

Wysłany: 23-10-2006, 19:47   

A jaki przebieg jeśli można wiedzieć? Wmoim DIDzie przy redukcji w czasie jazdy słychać puknięcie po puszczeniu sprzęgła. Nie tryknięcie jak piszesz, ale wyraźne puknięcie. Na razie nic nie robię. Moja Cari ma 148 tys. najechane. Sprzęgło raczej od nowości. Ostatnio widziałem na allegro sprzęgło do DIDa w okazyjnej cenie 350 zł firmy LUK. Tak sie zastanawiałem, czy nie wziąć i wymienić. W naszych DIDach mamy trochę wyższy moment obrotowy niż w benzynie i chyba trzeba się liczyć z wcześniejszą wymianą sprzęgła.
 
 
quota1
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 09:22   

[quote="kris_S"]Wmoim DIDzie przy redukcji w czasie jazdy słychać puknięcie po puszczeniu sprzęgła. Nie tryknięcie jak piszesz, ale wyraźne puknięcie.[/quote


Mam to samo,ale tym się nie przejmuj.Znalazłem w auto świecie opis batali jakiegoś
nieszczęśnika (spacestara DiD) z dilerem.Koleś domagał sie wymiany skrzyni na
nową właśnie z tego powodu.Diler nie dawał się ruszyć,interweniował "Aś" u impor-
tera a odpowiedż brzmiała tak(cyt. z pamięci):"-nic k**wa nie wymienimy gdyż jest
norma w tym zespole/sprzęgło+skrzynka/ duży luz na kole wielomasowym+luzik na
wałku glównym skrzyni."


P.S. Mój to DiD 102KM 02" 98tkm i czuje to pyknięcie bezposrednio na pedale sprz.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2006, 09:30   

ach ta francuska "motoryzacja"...
 
 
quota1
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 17:10   

Już wiem,tak jak podejżewałem to łożysko wyciskowe.Pożyczyłem sobie kamerkę na
światłowodzie,zajżałem do flanszy i co....Jeden kiełek mocowania dżwigni wysprzęglika
ukruszony.Nic ztym nie robię to wkońcu samochód żony. Moje Volvo 740Gle89" działa bez zarzutu Wielmożny Panie Krzyżaku. :D
 
 
kris_S
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 19:28   

Krzyzak napisał/a:
ach ta francuska "motoryzacja"...


No nie tak do końca z tą francuzczyzną bo w naszych DiDach mamy skrzynie Volvo, żadnych wstecznych do przodu. Co innego mogą powiedzieć użytkownicy benzynowych Cari, którzy choć silniki mają Mitsu to skrzynki chyba wszystkie od żabojadów.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2006, 20:39   

w benzyniakach nie wszystkie skrzynie sa Renulata - o ile pamietam tylko w niektorych 1.6
natomiast sadzilem, ze w did'ach - czyli francuskich silnikach, sa tez francuskie skrzynie

wiem, wiem - mam takie zboczenie, ze uwazam zabojadow za narod pozbawiony mysli technicznej
 
 
arturo
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2006, 20:46   

co ma to za znaczenie czy to skrzynia francuska (1,6) czy japońska (1,8) czy silnik francuski (renault did) czy japońska (benzyny) mają być niezawodne, a z tym czasem różnie jest. W dużej mierze zależy to od użytkownika :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.