| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Pedał sprzęgła DiD |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | quota1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |    Wysłany: 23-10-2006, 17:22   Pedał sprzęgła DiD |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam,Panie/Panowie czy ktoś spotkał u siebie taki obiaw: przy puszczaniu sprzęgła na samej górze takie tryknięcie w pedał, trykniecie identyczne jak pojedyncze szarpnięcie
 na pedale hamulca przy zadziałaniu ABSu
       |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturro [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2006, 17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprzeglo sie konczy, acha czy jak przytrzymasz w momencie pojawienia sie tego trykniecia
  pojawia sie ciagle, czyli w kolko? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | quota1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2006, 17:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie, tylko raz i tylko w trakcie jazdy.Na postoju cisza. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kris_S [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-10-2006, 18:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jaki przebieg jeśli można wiedzieć? Wmoim DIDzie przy redukcji w czasie jazdy słychać puknięcie po puszczeniu sprzęgła. Nie tryknięcie jak piszesz, ale wyraźne puknięcie. Na razie nic nie robię. Moja Cari ma 148 tys. najechane. Sprzęgło raczej od nowości. Ostatnio widziałem na allegro sprzęgło do DIDa w okazyjnej cenie 350 zł firmy LUK. Tak sie zastanawiałem, czy nie wziąć i wymienić. W naszych DIDach mamy trochę wyższy moment obrotowy niż w benzynie i chyba trzeba się liczyć z wcześniejszą wymianą sprzęgła. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | quota1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 08:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="kris_S"]Wmoim DIDzie przy redukcji w czasie jazdy słychać puknięcie po puszczeniu sprzęgła. Nie tryknięcie jak piszesz, ale wyraźne puknięcie.[/quote 
 
 Mam to samo,ale tym się nie przejmuj.Znalazłem w auto świecie opis batali jakiegoś
 nieszczęśnika (spacestara DiD) z dilerem.Koleś domagał sie wymiany skrzyni na
 nową właśnie z tego powodu.Diler nie dawał się ruszyć,interweniował "Aś" u  impor-
 tera a odpowiedż brzmiała tak(cyt. z pamięci):"-nic k**wa nie wymienimy gdyż jest
 norma w tym zespole/sprzęgło+skrzynka/ duży luz na kole wielomasowym+luzik na
 wałku glównym skrzyni."
 
 
 P.S. Mój to DiD 102KM 02" 98tkm i czuje to pyknięcie bezposrednio na pedale sprz.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 08:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | ach ta francuska "motoryzacja"... |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | quota1 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 16:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Już wiem,tak jak podejżewałem to łożysko wyciskowe.Pożyczyłem sobie kamerkę na światłowodzie,zajżałem do flanszy i co....Jeden kiełek mocowania dżwigni wysprzęglika
 ukruszony.Nic ztym nie robię to wkońcu samochód żony. Moje Volvo 740Gle89" działa bez zarzutu Wielmożny Panie Krzyżaku.
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kris_S [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 18:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krzyzak napisał/a: |  	  | ach ta francuska "motoryzacja"... | 
 
 No nie tak do końca z tą francuzczyzną bo w naszych DiDach mamy skrzynie Volvo, żadnych wstecznych do przodu. Co innego mogą powiedzieć użytkownicy benzynowych Cari, którzy choć silniki mają Mitsu to skrzynki chyba wszystkie od żabojadów.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 19:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | w benzyniakach nie wszystkie skrzynie sa Renulata - o ile pamietam tylko w niektorych 1.6 natomiast sadzilem, ze w did'ach - czyli francuskich silnikach, sa tez francuskie skrzynie
 
 wiem, wiem - mam takie zboczenie, ze uwazam zabojadow za narod pozbawiony mysli technicznej
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | arturo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-10-2006, 19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | co ma to za znaczenie czy to skrzynia francuska (1,6) czy japońska (1,8) czy silnik francuski (renault did) czy japońska (benzyny) mają być niezawodne, a z tym czasem różnie jest. W dużej mierze zależy to od użytkownika   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |