Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8DI-D] Tryb zegara z 12 na 24
Autor Wiadomość
kluzo 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: KATOWICE
Wysłany: 11-02-2011, 13:52   [1.8DI-D] Tryb zegara z 12 na 24

Czy ktoś wie jak przestawić zegar z trybu 12H na 24H ?
 
 
Majron 
Forumowicz


Auto: ASX 1.8 DID 4WD RED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Gorzyce
Wysłany: 14-02-2011, 21:09   

Z tego co wiem to niestety, ale nie da się zmienić
_________________

 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 11:58   

U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos"... czyzby pierwsza wizyta gwarancyjna?
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-02-2011, 12:23   

Wedrowiec napisał/a:
U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos"

Co znaczy odleciał w kosmos? Zniknął czy się przestawił? jesli to drugie to wystarczy wyłączenie funkcji czytania czasu z RDS :)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 16:01   

Przestawił się. W ustawieniach nic nie zmieniałem.

W sumie i tak będę musiał ich nawiedzić. Kierunkowskaz czasem nie odskakuje (tzn fizycznie wraca "na luz" a praktycznie miga) i robi się "slalom" kierunkami żeby wyłączyć.
 
 
Muciek 
Mitsumaniak
Amnetyst Black

Auto: O2 FL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 896
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-02-2011, 16:45   

jaca71 napisał/a:
Wedrowiec napisał/a:
U mnie dziś się okazało, że zegarek "odleciał w kosmos"

Co znaczy odleciał w kosmos? Zniknął czy się przestawił? jesli to drugie to wystarczy wyłączenie funkcji czytania czasu z RDS :)


No właśnie u mojego taty w Outlanderze już drugi raz się przestawił zegar w ciągu 2 tygodni, pewnie właśnie przez ten RDS i dodatkowo zestaw Bluetooth "rozparowywuje" telefon.
 
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2011, 18:06   

Racja z tym RDS :) po odpaleniu dalej lipna godzina, skakałem po stacjach i nic, w końcu przerzuciłem na Radio PIN i załapało momentalnie właściwą :)
 
 
Majron 
Forumowicz


Auto: ASX 1.8 DID 4WD RED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Gorzyce
Wysłany: 16-02-2011, 07:20   

Wedrowiec napisał/a:
Przestawił się. W ustawieniach nic nie zmieniałem.

W sumie i tak będę musiał ich nawiedzić. Kierunkowskaz czasem nie odskakuje (tzn fizycznie wraca "na luz" a praktycznie miga) i robi się "slalom" kierunkami żeby wyłączyć.



To się nazywa kierunkowskazy autostradowe, poczytaj więcej, (1 dotknięcie 3 mrugnięcia)
_________________

 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2011, 11:52   

Hmm no nie wiem jak to się nazywa, wiem, że działa w sposób nieprzewidywalny. I działać tak nie powinno. Przy dokładnie takim samym zachowaniu z mojej strony oczekuję takiego samego działania kierunkowskazu - to chyba nie jest za duże wymaganie? ;)

Cytat:
kierunkowskazy autostradowe - tj. wystarczy raz nacisnąć w dół i puścić przełącznik a migacz zamruga 3/4/5 razy (w zależności od auta).


u mnie w 99% przypadków miga raz. A w 1% "panika" co jest grane.

edit: ale dziękuje bardzo za wskazówkę :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-02-2011, 12:48   

A spróbuj lekko docisnąć powinien kliknąć 3 razy. Może za mocno dociskasz i wtedy uruchamia się normalny? Ten czujnik powinien być 2 stopniowy.
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-02-2011, 19:43   

Ja sie już tak przyzwycziłem że w aucie Żony jak zmieniam pas to tylko przytrzymuję kierunkowskaz ;-)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
Majron 
Forumowicz


Auto: ASX 1.8 DID 4WD RED
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: Gorzyce
Wysłany: 16-02-2011, 20:42   

krzychu napisał/a:
A spróbuj lekko docisnąć powinien kliknąć 3 razy. Może za mocno dociskasz i wtedy uruchamia się normalny? Ten czujnik powinien być 2 stopniowy.



Wystarczy przetrzymać ok 2 sekund i mrugnie tyle razy ile trzeba, 3 razy mruga jak dotkniemy go tylko chwilkę.
_________________

 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2011, 23:18   

Majron oczywiście miałeś rację, dzięki :)
Przetestowałem "na sucho".

Podejrzewam, że w trakcie jazdy na szybko wrzucałem i odbijałem ręcznie kierunek (zły nawyk od kilku lat:/) - a w praktyce nie wrzuciłem go do końca więc nie było trybu normalnego.
 
 
Luk 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 1733
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-02-2011, 23:34   

Błądzić - rzecz ludzka, pytać - należy, ale czy już naprawdę nikt nie czyta instrukcji obsługi..? Przeglądając forum co chwila natykam się na przypadki, że a to ktoś nie wie jak obsługiwać komputer pokładowy (stały problem z "manualnym" licznikiem średniego spalania), a to zegar co się przestawia, a to kierunkowskazy... I o zgrozo, jeszcze do tego wybierają się do serwisu...
Ja jeszcze przed kupnem ściągnąłem sobie instrukcję do Outlandera (do Lancera nie było) i poczytałem. O komputerze, radiu, bluetooth... itp.
Czytać, czytać i jeszcze raz czytać... :wink: i testować samemu :)
 
 
jan1994 
Mitsumaniak
02505/KMM

Auto: ASX 1,6 Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 339
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-02-2011, 09:01   

Luk napisał/a:

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać...

Gdyby te instrukcje były pisane jeszcze "ludzkim" językiem to bym się z Tobą zgodził. Musisz również o tym pamiętać, że nie wszyscy mają wykształcenie techniczne :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.