Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????
Autor Wiadomość
eclipse123 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 47
Skąd: Poznan
Wysłany: 18-02-2011, 09:48   [1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????

Witam jeżdżę już trochę swoim misiem i powoli brakuje mi już mocy :) Orientujecie się może jak w prosty i TANI sposób można zwiększyć moc w eclipsie 1 gen 2,0 150 km ??
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 19-02-2011, 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mateusz_eclipse 
Forumowicz


Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 71
Skąd: Głogow
Wysłany: 18-02-2011, 09:50   

Napewno pomoze wyciecie katalizatora o ile go jeszcze masz :D no i stozek :)
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-02-2011, 13:29   

w tani sposób się nie da :) żeby zamontować stożek musiałbyś przerobić dolot, a i tak to nie pomoże, 1KM nie zauważysz, możesz montnąć K&N'a zamiast papierowego filtra, zrobić dolot zimnego powietrza, wywalenie kata polepszy Ci moc na górze kosztem momentu niżej, możesz wywalić EGR, odmy, odgrodzić komorę silnika żeby nie zasysał ciepłego powietrza, przyspieszyć zapłon trochę ale kosztem zalewania go tylko PB98/Vpower no i doprowadzić do dobrego stanu, z pewnością da Ci frajdę z jazdy, chcesz więcej? Kup GST/X
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-02-2011, 14:06   

zenek_bb, a Ty co grzebałeś przy swoim , bo na YT widziałem jak to idzie od 0-100 to powiem ze czasem fabrycznym zaniedbany gs-t się tak nie zbiera :D
eclipse123, Możesz jeszcze poddać obróbce , głowicę przyrost mocy od 5%-15% ale to już droższe rzeczy . możesz poczytać o Tym tutaj : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60825
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 18-02-2011, 18:23   

Tanio się nie da. A żeby podnieść moc można o niego dobrze zadbać (czyt. remont silnika), może się uda osiągnąć kiedyś fabryczne 150KM.
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-02-2011, 20:50   

lekkie koło zamachowe jak bedziesz zmieniał sprzegło da Ci tez lepszego kopa.

zenek_bb, własnie moze jakis temat w naszych miskach bo bym chetnie poczytał co i jak zrobiłes :)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 18-02-2011, 22:34   

zenek_bb napisał/a:
chcesz więcej? Kup GST/X

w zasadzie tak, chyba że uwziąłeś się na n/a tak jak ja i nie chcesz kupić zdechłego gst, który ma 180KM, a potem wsadzić 5 tyś żeby doprowadzić go "do kultury". Zawzięty na n/a zrobi nie patrząc trzeźwo na koszty obróbkę głowicy jak należy, kupi wałki i regulowane koła rozrządu, sprężyny i talerze zaworowe, zmieni zamach i sprzęgło, wtryski, zakupi DET, wyspawa wydech, zrobi dolot i pozbędzie się przepływki.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-02-2011, 23:51   

niestety bez zmiennych faz rozrządu (MIVEC- VTEC) lub nowszych technik (zmienny stopień sprężania) nie warto iść w tuning NA, jest na tyle trudny i delikatny, że efekty przez niego osiągnięte nie są adekwatne do kasy/czasu, da się z 4G63 NT wyciągnąć 200 KM ale będzie to 200KM wysoko, bez momentu obrotowego, bez kultury pracy, bez wolnych obrotów, bez ekonomiki, albo pełen gaz albo brak jazdy, niestety

ekonomiczniej jest iść w Turbo, niestety, najprościej jest kupić GST/X we w miarę dobrym stanie

to jak zbiera się mój na filmiku to jest niestety kupa, czemu nikt nie czyta opisu pod filmem? miałem zapłon ustawiony 13° za późno ;p walnięty popychacz (drugi filmik to pokazuje) no i w ogóle mielił kołami ;p nie jest to żadne odniesienie do poprawnej pracy... co zrobiłem? masę rzeczy, ale nie ingerowałem w fabrykę w sumie ;p mam walnięte pierścienie olejowe, przez co mam ciśnienie sprężania na poziomie 13,8 zimny i 15,5 ciepły, poza tym to nic, lekko poprawione komory spalania (nadlewki) i dużo starań nad jego ogólnym stanem

jeżeli mamy zamiar kupić zaniedbanego GST/X to nie warto, wtedy lepiej dozbierać i zrobić uturbienie lub swap + remont uzyskując dobry silnik, w bdb stanie, pewny i o takich parametrach jakie nas interesują (w zależności od kasy i fantazji)

istnieje pewne prawo, taki trójkąt, można wybrać w życiu tylko 2 opcje:

dobrze
tanio
szybko

wybierz 2...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Damian_Eclipse 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 70
Skąd: Złotów
Wysłany: 19-02-2011, 00:13   

a co myslicie o chip tuningu? Ostatnio znalazlem ulotke za wycieraczka i zaczalem sie zastanawiac czy takie cos ma sens...
_________________

 
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2011, 00:14   

nie ma chipa do ecli, chyba że mamy ecu z eepromem, ale tak ogólnie, jak nie idzie to w parze z modyfikacjami mechanicznymi, na efekty większe nie ma co liczyć ;/
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2011, 01:41   

Panowie zapomnieliscie jeszcze o ITB , sam dzwiek miażdzy klate... a przyrosty mocy jak na NA rewelacyjne.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 19-02-2011, 11:31   

rosomak1983 napisał/a:
zapomnieliscie jeszcze o ITB


słuszna uwaga :mrgreen:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
wuerce 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 241
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 19-02-2011, 12:46   

rosomak1983 napisał/a:
lekkie koło zamachowe jak bedziesz zmieniał sprzegło da Ci tez lepszego kopa.


ale zmniejszy v max
_________________
... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 19-02-2011, 12:50   

wuerce napisał/a:
ale zmniejszy v max

Który przydaje Cie sie na codzień :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2011, 12:51   

do ITB trzeba jeszcze dostarczyć powietrze wlotem na masce, chce to zobaczyć ;p

map sensor zamiast przepływki, reg. kółka rozrządu, wydech 2,5", wystroić (może świnią) i jazda :D
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.