[1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ???? |
Autor |
Wiadomość |
eclipse123
Forumowicz
Auto: Eclipse 1gen
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2010 Posty: 47 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 18-02-2011, 09:48 [1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????
|
|
|
Witam jeżdżę już trochę swoim misiem i powoli brakuje mi już mocy Orientujecie się może jak w prosty i TANI sposób można zwiększyć moc w eclipsie 1 gen 2,0 150 km ?? |
Ostatnio zmieniony przez zenek_bb 19-02-2011, 12:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mateusz_eclipse
Forumowicz

Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Paź 2010 Posty: 71 Skąd: Głogow
|
Wysłany: 18-02-2011, 09:50
|
|
|
Napewno pomoze wyciecie katalizatora o ile go jeszcze masz no i stozek |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-02-2011, 13:29
|
|
|
w tani sposób się nie da żeby zamontować stożek musiałbyś przerobić dolot, a i tak to nie pomoże, 1KM nie zauważysz, możesz montnąć K&N'a zamiast papierowego filtra, zrobić dolot zimnego powietrza, wywalenie kata polepszy Ci moc na górze kosztem momentu niżej, możesz wywalić EGR, odmy, odgrodzić komorę silnika żeby nie zasysał ciepłego powietrza, przyspieszyć zapłon trochę ale kosztem zalewania go tylko PB98/Vpower no i doprowadzić do dobrego stanu, z pewnością da Ci frajdę z jazdy, chcesz więcej? Kup GST/X |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18-02-2011, 14:06
|
|
|
zenek_bb, a Ty co grzebałeś przy swoim , bo na YT widziałem jak to idzie od 0-100 to powiem ze czasem fabrycznym zaniedbany gs-t się tak nie zbiera
eclipse123, Możesz jeszcze poddać obróbce , głowicę przyrost mocy od 5%-15% ale to już droższe rzeczy . możesz poczytać o Tym tutaj : http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60825 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 18-02-2011, 18:23
|
|
|
Tanio się nie da. A żeby podnieść moc można o niego dobrze zadbać (czyt. remont silnika), może się uda osiągnąć kiedyś fabryczne 150KM. |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-02-2011, 20:50
|
|
|
lekkie koło zamachowe jak bedziesz zmieniał sprzegło da Ci tez lepszego kopa.
zenek_bb, własnie moze jakis temat w naszych miskach bo bym chetnie poczytał co i jak zrobiłes |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 18-02-2011, 22:34
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | chcesz więcej? Kup GST/X |
w zasadzie tak, chyba że uwziąłeś się na n/a tak jak ja i nie chcesz kupić zdechłego gst, który ma 180KM, a potem wsadzić 5 tyś żeby doprowadzić go "do kultury". Zawzięty na n/a zrobi nie patrząc trzeźwo na koszty obróbkę głowicy jak należy, kupi wałki i regulowane koła rozrządu, sprężyny i talerze zaworowe, zmieni zamach i sprzęgło, wtryski, zakupi DET, wyspawa wydech, zrobi dolot i pozbędzie się przepływki. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 18-02-2011, 23:51
|
|
|
niestety bez zmiennych faz rozrządu (MIVEC- VTEC) lub nowszych technik (zmienny stopień sprężania) nie warto iść w tuning NA, jest na tyle trudny i delikatny, że efekty przez niego osiągnięte nie są adekwatne do kasy/czasu, da się z 4G63 NT wyciągnąć 200 KM ale będzie to 200KM wysoko, bez momentu obrotowego, bez kultury pracy, bez wolnych obrotów, bez ekonomiki, albo pełen gaz albo brak jazdy, niestety
ekonomiczniej jest iść w Turbo, niestety, najprościej jest kupić GST/X we w miarę dobrym stanie
to jak zbiera się mój na filmiku to jest niestety kupa, czemu nikt nie czyta opisu pod filmem? miałem zapłon ustawiony 13° za późno ;p walnięty popychacz (drugi filmik to pokazuje) no i w ogóle mielił kołami ;p nie jest to żadne odniesienie do poprawnej pracy... co zrobiłem? masę rzeczy, ale nie ingerowałem w fabrykę w sumie ;p mam walnięte pierścienie olejowe, przez co mam ciśnienie sprężania na poziomie 13,8 zimny i 15,5 ciepły, poza tym to nic, lekko poprawione komory spalania (nadlewki) i dużo starań nad jego ogólnym stanem
jeżeli mamy zamiar kupić zaniedbanego GST/X to nie warto, wtedy lepiej dozbierać i zrobić uturbienie lub swap + remont uzyskując dobry silnik, w bdb stanie, pewny i o takich parametrach jakie nas interesują (w zależności od kasy i fantazji)
istnieje pewne prawo, taki trójkąt, można wybrać w życiu tylko 2 opcje:
dobrze
tanio
szybko
wybierz 2... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Damian_Eclipse
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse GST (1g)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 70 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 19-02-2011, 00:13
|
|
|
a co myslicie o chip tuningu? Ostatnio znalazlem ulotke za wycieraczka i zaczalem sie zastanawiac czy takie cos ma sens... |
_________________
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2011, 00:14
|
|
|
nie ma chipa do ecli, chyba że mamy ecu z eepromem, ale tak ogólnie, jak nie idzie to w parze z modyfikacjami mechanicznymi, na efekty większe nie ma co liczyć ;/ |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-02-2011, 01:41
|
|
|
Panowie zapomnieliscie jeszcze o ITB , sam dzwiek miażdzy klate... a przyrosty mocy jak na NA rewelacyjne. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 19-02-2011, 11:31
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | zapomnieliscie jeszcze o ITB |
słuszna uwaga |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
wuerce
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 2.0 GS '92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Sie 2008 Posty: 241 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:46
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | lekkie koło zamachowe jak bedziesz zmieniał sprzegło da Ci tez lepszego kopa.
|
ale zmniejszy v max |
_________________ ... ale ja się nie znam.
Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS '92
Proton 418 LRS Coupe '97
Nissan Almera N16 '03
Mitsubishi Lancer 1.5 GLXi '92 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:50
|
|
|
wuerce napisał/a: | ale zmniejszy v max |
Który przydaje Cie sie na codzień |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2011, 12:51
|
|
|
do ITB trzeba jeszcze dostarczyć powietrze wlotem na masce, chce to zobaczyć ;p
map sensor zamiast przepływki, reg. kółka rozrządu, wydech 2,5", wystroić (może świnią) i jazda |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
|