Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Lekka maska.
Autor Wiadomość
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 06-03-2011, 12:35   

robertdg napisał/a:
mkm napisał/a:
To są tylko wymówki
A i tak kazdy dobry lakiernik wie, że pomalowanie elementu bez cieniowania ościennych, raz się udo, drugi raz nie, a klientowi zawsze rochodzi się o cene ;-)

znam takich co biorą za cieniowanie pieniądze a tego nie robią
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
carbon11 
Mitsumaniak


Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 234
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 06-03-2011, 16:23   

mkm napisał/a:
bo na zderzaki daje się więcej uelastyczniacza do lakieru, wiadomo że zderzak zawsze jest najbardziej narażony na jakieś drobne puknięcia i to powoduje że lakier zaraz nie pęka tylko ładnie odkształca się z plastikiem :P

To są tylko wymówki :mrgreen:


Chyba jednak nie :D
Nie znam się na lakierowaniu ale z tego co wiem na plastiki stosuje się inny podkład przynajmniej tak twierdzą lakiernicy i z stąd mała różnica w odcieniu.

Druga sprawa że maska to pokaźny element więc bez wejść na błotniki nie ma szans
uzyskać jednakowego odcienia nawet jeśli lakier jest dobrany idealnie to są jeszcze inne czynniki perła ciśnienie w pistolecie ale to takie moje spostrzeżenia być może faktycznie czasem się to udaje :D .
 
 
 
beno729 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Żywiec / Warszawar
Wysłany: 19-04-2011, 22:39   

Witam, przyznam, że tylko po łebkach przejrzałem temat (peace). Jaki jest koszt maski w detalu oraz jaki termin zamówienia? Mieszkam w Warszawie.

Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.
_________________
JDM baby!
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 19-04-2011, 23:04   

beno729 napisał/a:
Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.


np coś takiego ??

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60869
 
 
beno729 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Żywiec / Warszawar
Wysłany: 19-04-2011, 23:20   

marcinzam napisał/a:
beno729 napisał/a:
Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki.


np coś takiego ??

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60869


Dziękuję, nie wiedziałem, że taki projekt już istnieje. Nie do końca o to mi chodzi, bardziej myślałem o elemencie, który można by zintegrować szpachlą z błotnikami i zamalować, aby całość nie sprawiała wrażenia "dokładek". Z tym może być ciężko z uwagi na kształt, a może i materiał(?).

Przykład:
http://www.cardomain.com/...i-galant/page-2
_________________
JDM baby!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-04-2011, 08:31   

beno729 napisał/a:
Przykład:
http://www.cardomain.com/...i-galant/page-2
Ok zauważyłem, że to hamerykaniec, już mnie nic nie zdziwi, trzeba mieć nasrane we łbie, żeby wypełniać łaczenia zderzak-błornik, błotnik-próg, etc., Ani to estetyczne, ani formy nie ma, naprawde nie ma się nad czym wzorować, już ładniejsze są body kit'y SportEdition/Avance/VR-4 FL
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
beno729 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Żywiec / Warszawar
Wysłany: 20-04-2011, 11:57   

robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala :)
_________________
JDM baby!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-04-2011, 15:40   

beno729, formy metalowe, jak robisz reperaturki, ewentualnie klejone włókno/tworzywo, popularne dla szybkiego tjuningu
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 23-04-2011, 23:15   

beno729 napisał/a:
robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala :)


Potrzebujesz czegoś takiego:
http://www.archenemy.co.uk/
tutaj przykładowy sprzęt:
http://cgi.ebay.co.uk/Whe...=item230fcf7554
a tutaj ciekawostka (polecam od 5:15):
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-04-2011, 10:55   

swinks_UK, ta sztuka nie wyjdzie w galancie, zwłaszcza jeżeli chodzi o tylne nadkole, a tak poza tematem, to niezły rzeźbiarz, chodź widać że radzi jak może.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-04-2011, 11:40   

jak nie wyjdzie???? ja mam zaklepane:) prawie na zero:) i uszczelnione wszystko masą klejącą:)tak ,że et35 8cali szeroki z oponą 225/45 wchodzi z tyłu i nie trze:) na obniżonym zawieszeniu.
a jestem w trakcie robienia takiej rolki do zaginania bo ta którą robiłem to miało być tylko jedno razowe.
W każdym bądź razie coś takiego pozwoli nam uniknąć zbierania się brudu w tych miejscach a to znacznie wydłuży życie nadkoli
Ostatnio zmieniony przez bieniak 24-04-2011, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-04-2011, 11:42   

bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 24-04-2011, 12:41   

swinks_UK napisał/a:
Potrzebujesz czegoś takiego:
http://www.archenemy.co.uk/

na alledrogo są takie zaginarka
Cytat:

bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły

szczerze to nie widziałem jeszcze rantu który się nie poddał...
nawet jak chłopaki zaginali na baseballa :mrgreen:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
bieniak 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 486
Skąd: Elbląg
Wysłany: 24-04-2011, 12:54   

dokkładnie a wypchnąć też się da troche ale efekt będzie kiepski takiego zabiegu.nie wyglada to fajnie według mnie. a czy zrolowane czy zaklepane to jeden ciort:) tak samo wygląda tylko po rolce jest równiej:)ja jechałem rolką potem w ilku miejscach doklepane i jeździ:):)
a na rurę też robiłem tylko do tego potrzebna jest druga osoba kumata a nie jakiś cep.wiem że to nie należy do super bezpiecznych metod ale można.Polak potrafi
 
 
 
nerus 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 618
Skąd: Lubin
Wysłany: 24-04-2011, 13:02   

przy wypychaniu jest ryzyko....mogą się zmniejszyć szczeliny między błotnikiem a innymi częsciai karoseri :lol:
ale tak jak bieniak, ..polak potrafi :biggrin:

no,ale panowie nie róbmy OT w temacie :wink:
_________________
mój zmatowiały Galant 2.5v6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.