[EAxx] Lekka maska. |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-03-2011, 12:35
|
|
|
robertdg napisał/a: | mkm napisał/a: | To są tylko wymówki | A i tak kazdy dobry lakiernik wie, że pomalowanie elementu bez cieniowania ościennych, raz się udo, drugi raz nie, a klientowi zawsze rochodzi się o cene |
znam takich co biorą za cieniowanie pieniądze a tego nie robią |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 06-03-2011, 16:23
|
|
|
mkm napisał/a: | bo na zderzaki daje się więcej uelastyczniacza do lakieru, wiadomo że zderzak zawsze jest najbardziej narażony na jakieś drobne puknięcia i to powoduje że lakier zaraz nie pęka tylko ładnie odkształca się z plastikiem
To są tylko wymówki |
Chyba jednak nie
Nie znam się na lakierowaniu ale z tego co wiem na plastiki stosuje się inny podkład przynajmniej tak twierdzą lakiernicy i z stąd mała różnica w odcieniu.
Druga sprawa że maska to pokaźny element więc bez wejść na błotniki nie ma szans
uzyskać jednakowego odcienia nawet jeśli lakier jest dobrany idealnie to są jeszcze inne czynniki perła ciśnienie w pistolecie ale to takie moje spostrzeżenia być może faktycznie czasem się to udaje . |
|
|
|
 |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 19-04-2011, 22:39
|
|
|
Witam, przyznam, że tylko po łebkach przejrzałem temat (peace). Jaki jest koszt maski w detalu oraz jaki termin zamówienia? Mieszkam w Warszawie.
Czy myśleliście, lub moze macie juz w planach/ofercie jakiś wide kit? Chodzi mi o same elementy na błotniki. |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 19-04-2011, 23:20
|
|
|
Dziękuję, nie wiedziałem, że taki projekt już istnieje. Nie do końca o to mi chodzi, bardziej myślałem o elemencie, który można by zintegrować szpachlą z błotnikami i zamalować, aby całość nie sprawiała wrażenia "dokładek". Z tym może być ciężko z uwagi na kształt, a może i materiał(?).
Przykład:
http://www.cardomain.com/...i-galant/page-2 |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-04-2011, 08:31
|
|
|
Ok zauważyłem, że to hamerykaniec, już mnie nic nie zdziwi, trzeba mieć nasrane we łbie, żeby wypełniać łaczenia zderzak-błornik, błotnik-próg, etc., Ani to estetyczne, ani formy nie ma, naprawde nie ma się nad czym wzorować, już ładniejsze są body kit'y SportEdition/Avance/VR-4 FL |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 20-04-2011, 11:57
|
|
|
robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-04-2011, 15:40
|
|
|
beno729, formy metalowe, jak robisz reperaturki, ewentualnie klejone włókno/tworzywo, popularne dla szybkiego tjuningu |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 23-04-2011, 23:15
|
|
|
beno729 napisał/a: | robertdg, a może i masz troche racji, ale nie koniecznie trzeba je wypełniać:) Bardziej chodziło mi o sam efekt tego typu poszerzenia. Myślicie, że takie niemetalowe dokładki można by ładnie i trwale zapucować? Bo własnie jestem na etapie reperaturek, malowania...wiec mógłbym zaeksperymentować z poszerzeniem gala |
Potrzebujesz czegoś takiego:
http://www.archenemy.co.uk/
tutaj przykładowy sprzęt:
http://cgi.ebay.co.uk/Whe...=item230fcf7554
a tutaj ciekawostka (polecam od 5:15):
http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-04-2011, 10:55
|
|
|
swinks_UK, ta sztuka nie wyjdzie w galancie, zwłaszcza jeżeli chodzi o tylne nadkole, a tak poza tematem, to niezły rzeźbiarz, chodź widać że radzi jak może. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 24-04-2011, 11:40
|
|
|
jak nie wyjdzie???? ja mam zaklepane:) prawie na zero:) i uszczelnione wszystko masą klejącą:)tak ,że et35 8cali szeroki z oponą 225/45 wchodzi z tyłu i nie trze:) na obniżonym zawieszeniu.
a jestem w trakcie robienia takiej rolki do zaginania bo ta którą robiłem to miało być tylko jedno razowe.
W każdym bądź razie coś takiego pozwoli nam uniknąć zbierania się brudu w tych miejscach a to znacznie wydłuży życie nadkoli |
Ostatnio zmieniony przez bieniak 24-04-2011, 11:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-04-2011, 11:42
|
|
|
bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 24-04-2011, 12:41
|
|
|
na alledrogo są takie zaginarka
Cytat: |
bieniak, zaklepane, a nie zrolowane, ponadto, profil zagięcia rantu im bardziej w tył tym bardziej rozwlekły |
szczerze to nie widziałem jeszcze rantu który się nie poddał...
nawet jak chłopaki zaginali na baseballa |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
bieniak
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 486 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 24-04-2011, 12:54
|
|
|
dokkładnie a wypchnąć też się da troche ale efekt będzie kiepski takiego zabiegu.nie wyglada to fajnie według mnie. a czy zrolowane czy zaklepane to jeden ciort:) tak samo wygląda tylko po rolce jest równiej:)ja jechałem rolką potem w ilku miejscach doklepane i jeździ:):)
a na rurę też robiłem tylko do tego potrzebna jest druga osoba kumata a nie jakiś cep.wiem że to nie należy do super bezpiecznych metod ale można.Polak potrafi |
|
|
|
 |
nerus
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5v6 i Grandis 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 618 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 24-04-2011, 13:02
|
|
|
przy wypychaniu jest ryzyko....mogą się zmniejszyć szczeliny między błotnikiem a innymi częsciai karoseri
ale tak jak bieniak, ..polak potrafi
no,ale panowie nie róbmy OT w temacie |
_________________ mój zmatowiały Galant 2.5v6
 |
|
|
|
 |
|