 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Fotografia położenia aparatu zapłonowego |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2011, 07:10 [EA5A/W 2.5] Fotografia położenia aparatu zapłonowego
|
|
|
Potrzebuję zdjęcia położenia aparatu zapłonowego w silniku V6 z roku 2002 - czyli tego z 4 lambdami i euro3.
Wydaje mi się, że mój jest przestawiony i chcę porównać zanim zacznę regulować zapłon. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-03-2011, 10:25
|
|
|
Darek u mnie w temacie masz fotkę , ale zapłon nie jest regulowany , palec jest tylko tam rozdzielaczem i nie ma mozliwosci regulacji Fasolki regulacyjne sa , ale regulacji nima |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2011, 11:59
|
|
|
to ciekawe - rozmawiałem z Bartkiem i twierdził, że można
ja też uważam, że po to jest fasolka, żeby regulować
jeszcze nie zaglądałem do środka, ale pewnie palec jest szeroki i pokrywa spory kąt
co prawda nie ma złącza zapłonu, ale przecież MUT II ma tryb ustawiania zapłonu
i w evoscan jest opcja 5*BTDC - uważam, że ustawia kompa w tryb regulacji zapłonu - dziś lampą sprawdzę |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-03-2011, 12:25
|
|
|
W manualu jest napisane, że aparat ma być ustawiony następująco:
- Ustawić pierwszy tłko/cylinder w GMP
- Zamontować rozdzielacz na silniku w taki sposób aby marker (wałka napędzającego palec rozdzielacza i obudowy rozdzielacza) zgrały się
- sprawdzić, czy kąt wyprzedzenia zapłonu znajduje się w prawidłowych wartościach |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2011, 12:36
|
|
|
deejay napisał/a: | u mnie w temacie masz fotkę | zobaczyłem wszystkie 30 stron - faktycznie jest pod koniec, ale brak fasolki... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-03-2011, 19:28
|
|
|
Darek lampa w ręke i sprawdz jakie masz wyprzedzenie , wtedy potwierdzisz czy jest zle ustawiony . Regulacji na 100 % nie ma , ECU ma fabrycznie ustawione 5 stopni |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2011, 07:11
|
|
|
deejay napisał/a: | Regulacji na 100 % nie ma |
ale po co w takim razie jest fasolka na aparacie?
po co jest tryb 5*BTDC w MUT'cie? |
|
|
|
 |
|
|