Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chyba zepsuty rozrusznik
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-02-2011, 22:42   

Jedynie przewodem który odkręciłeś od rozrusznika mogłeś zrobić porządne zwarcie jeśli przypadkiem dotkną byś nim lub kluczem przy jego odkręcaniu do masy.
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 20-02-2011, 07:42   

Na szczęście nie było żadnego zwarcia. Po ponownym zamontowaniu rozrusznika i naładowaniu akumulatora Carisma zapaliła jak trzeba. Dzięki wszystkim za przydatne podpowiedzi.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20-02-2011, 22:59   

kris80,a obroty ci nie falują?
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2011, 08:39   

Nie, a dlaczego pytasz?
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21-02-2011, 16:44   

kris80,bo jak odłączyłeśkleme od akumulatora to po założeniu z powrotem klemy to musisz nauczyc obrotów kom.
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-02-2011, 17:08   

Wiem wiem. Pewnie że nauczyłem.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
marcin84k 
Mitsumaniak

Auto: carisma 1,6 16v 98r 100KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 201
Skąd: chrzanów
Wysłany: 03-04-2011, 15:45   

gdzie ten rozrusznik sie znajduje...
 
 
 
kris80 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 16V (GLS) 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 11 Sie 2007
Posty: 727
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-04-2011, 17:42   

Pod kolektorem ssacym czyli tym od strony sciany grodziowej za silnikiem stojac z przodu auta. Dostep koszmarny niestety.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
 
Nikka 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI, r 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Sty 2009
Posty: 419
Skąd: Choszczno
Wysłany: 24-08-2012, 12:24   

Nagle, po prostu nie odpala... Kontrolki wszystkie świecą, elektryka działa więc to nie aku. Przekręcam kluczyk w stacyjce i słysze tylko cyk cyk cyk.... a za 6 dni zlot.... R A T U N K U !!!!
_________________
Lena
01462/KMM
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-08-2012, 13:05   

Lena posłuchaj, czy po przekręceniu kluczyka działa pompka w baku. Ale jeśli nie kręci, to faktycznie może być rozrusznik :( No chyba, że immo pada(już nie pamiętam, ale jak miałem rozwalony kluczyk i wypadł mi z niego ten moduł immo, to wtedy też mi silnik nie kręcił).
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Nikka 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI, r 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Sty 2009
Posty: 419
Skąd: Choszczno
Wysłany: 24-08-2012, 17:22   

bzyka chyba wlasnie ta pompka i cyka auto przy probie odpalania. Narazie załapał na zaciag i odpalil wiec chyba to tylko aku. oby.... ale dziwne to bo niewiem jak on padł... wszystkie kontrolki swiecily, swiatelka wewnatrz, radio, el.szyby, a silnik nic niełapał... Aku sie ładuje zobaczymy wieczorkiem co bedzie.
_________________
Lena
01462/KMM
 
 
 
kimo 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 133
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 24-08-2012, 17:55   

Przecież nawet na rozładowanym akumulatorze mogą świecić kontrolki, szyby a nawet światła. Brakowało może wystarczająco mocy rozruchowej z akumulatora, żeby zakręcił rozrusznikiem
_________________
"Tabliczka wjazdowa Kołobrzeg wita z każdej strony libacja znakomita"
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-08-2012, 20:29   

Nikka, Najprawdopodobniej zawieszony rozrusznik, trzeba zdemontowac i wymienić co konieczne
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Nikka 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 GDI, r 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 11 Sty 2009
Posty: 419
Skąd: Choszczno
Wysłany: 24-08-2012, 22:07   

kimo napisał/a:
Przecież nawet na rozładowanym akumulatorze mogą świecić kontrolki, szyby a nawet światła. Brakowało może wystarczająco mocy rozruchowej z akumulatora, żeby zakręcił rozrusznikiem

do tej pory na rozładowanym aku choc troche zachechłało coś a dziś niiiiiiic ! tylko cyk cyk. dlatego wystraszylam sie ze to nie to. nawet na kablach nie odpalał...
podejrzewam ze faktycznie cos sie zwiesilo bo niemial czym sie aku rozładowac. (chyba ze od wlaczonego 30 minut radia ale to juz by była przegina)
No cóż, suma sumarum autko ruszylo i pewnie na dniach jak pojezdzi wyjdzie w czym tkwil problem... oby nie bylo niespodzianek na trasie na zlot :P
_________________
Lena
01462/KMM
 
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20739
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 24-08-2012, 22:25   

Ja myślę że prawdopodobnie szczotki na rozruszniku się kończą lub tzw. "bendix". Jakby aku padł to w momencie próby uruchomienia wszystkie kontrolki by zgasły. A z tego co wnioskuję z poprzednich wpisów kontrolki wszystkie się świecą.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.