Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Sprzęgło
Autor Wiadomość
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 05-04-2011, 22:01   

czytałem te posty :P ale do piątku póki było stare sprzęgło to wszystko było ok, u mnie problem pojawił się dopiero w niedziele po zmianie sprzęgła, jak go odebrałem to na początku wszystko było wręcz idealnie ale jak było później opisałem powyżej . Z tego co wiem to układ był zalany nowym płynem i odpowietrzany tylko raz (przy przekładce silniki robili to 3 razy) Jutro zobacze czy którędyś cieknie, dzisiaj był trochę mokry ten odpowietrznik, ale wytarłem go nacisnąłem sprzęgło paredziesiąt razy przejechałem się i był suchy
Może to zwykły przypadek i akurat się zepsuł ten wysprzęglik właśnie teraz przy okazji wymiany sprzęgła :idea: :evil: A może zwyczajnie nie umiem go dobrze odpowietrzyć :oops: mi się wydaje że jest zapowietrzone ale nie do takiego stopnia żeby przestało wysprzęglać, regulacja jest chyba zbędna bo po odpowietrzaniu brało tak jak powinno chociaż dzisiaj nie udało mi się go odpowietrzyć w ogóle

[ Dodano: 05-04-2011, 22:47 ]
co prawda nie zauważyłem ubytku płynu ze zbiorniczka ale jeśli płynu ubywa to objawy są takie jak przy zapowietrzonym sprzęgle?
i jeszcze jedno - co można było zepsuć przy demontażu skrzyni?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-04-2011, 23:42   

hmm powiem Ci tak: na ten szajs którzy wymiślili Japońce nie ma rady;/
Dam sobie głowe uciąć że jak jak pedał Ci opada to ciśnienie wywala Ci zbiorniczkiem. Sprawdź to czy jak zapowietrzy ci się znowu czy masz więcej płynu w zbiorniczku.
Problem jest taki że sam tego nie odpowietrzysz bo Ja próbowałem wiele razy.
Moja rada jest taka żebyś jeździł tak aż sprzęgło się samo do końca odpowietrzy, mi po jakimś tygodniu wszystko minęło. Jak w czasie jazdy Ci się zapowietrzy to 'pompujesz' (mi jak puszczałem pedał to już po 2sek. był miękki). Ja miałem na to taki sposób że cały czas przez ten tydzień jeździłem na lekko wciśniętym pedale sprzęgła (wtedy się nie będzie zapowietrzał) musisz wyczuć moment jak sie robi troche twardszy.
Powodzenia i nie denerwuj się :mrgreen: Ja prawie płakałem w tym aucie ale jechałem dalej :twisted:
ps. Pozostaje jeszcze warsztat gdzie mają takie urządzenie do wtryskiwania pod ciśnieniem płynu do całego mechanizmu, ale to żadkość u nas;/
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 05-04-2011, 23:59   

no to mnie pocieszyłeś :( (a tak swoją drogą to ciekawe jak się udało odpowietrzyć to sprzęgło przy zmianie silnika bez tych specjalnych urządzeń) jednak coś z tym muszę zrobić, dobrze chociaż że w ogóle wysprzęgla
a najlepszy jest bajer że dzisiaj popuściłem ten odpowietrznik, pompuje sprzęgłem, zakręcam, pompuje, odkręcam, pompuje i tak w kółko i żadnego efektu :|
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-04-2011, 00:48   

Odpowietrzanie nic nie daje bo sam wiele razy próbowałem:P Tam między pompką a wysprzęglikiem na przewodach jest taki 'kondensatorek' i wydaje mi się że to na nim zostaje powietrze i przy twoim pompowaniu pedałem nie ma takiej siły żeby to powietrze z niego wydostać :twisted: Nawet nie wiem po co takie coś zostało tam dane, może tylko po to żeby przy jakich kolwiek naprawach kierować się do ASO Mitsubishi :lol:
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 06-04-2011, 08:46   

weksel napisał/a:
może tylko po to żeby przy jakich kolwiek naprawach kierować się do ASO Mitsubishi :lol:

też tak myślę :mrgreen: chociaż wcale mnie to nie uspokaja :|
weksela jak długo jeździłeś zanim Ci się odpowietrzyło?

[ Dodano: 06-04-2011, 08:47 ]
jak długo - ile kilometrów :wink:

[ Dodano: 06-04-2011, 11:46 ]
:( właśnie sprawdziłem, przy odpowietrzniku jest mokro ale płynu w zbiorniczku chyba tyle samo
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
weksel 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-04-2011, 14:19   

powiedzmy ze z 500km , chociaż nie pamiętam teraz już, z dnia na dzień było coraz lepiej aż wreszcie zapomniałem o tym:D najgorsze chyba dwa trzy pierwsze dni:P
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 06-04-2011, 20:24   

albo jestem debilem (najbardziej prawdopodobne :axe: ) i nie potrafie tego odpowietrzyć albo rzeczywiście weksel ma racje i tego po prostu nie da się odpowietrzyć tylko trzeba "wyjeździć"
z tego co się zorientowałem to koszt odpowietrzenia w warsztacie to ok 30 zł więc nie jest tak źle :doubt:
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 06-04-2011, 21:00   

Za pierwszym podejściem odpowietrzyłem sprzęgło w galancie 1.8 td i obecnie 2.0 td ,dwie osoby i po problemie jedna w kabinie pompuję a druga przy wysprzęgliku odpowietrza nastepnie trzeba całą dzwignie wysprzęglika ręcznie cofnąć do końca tak kilka razy-pompować i cofnąć i sprawdzać poziom płynu w zbiorniczku :lol:
 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-04-2011, 16:27   

jaka jest przyczyna tego że sprzęgło samo się zapowietrza i odpowietrza???
jak włączę silnik po dłuższym postoju to jest zapowietrzone ale jak przejade ok 6 km to wszystko wraca do normy, zapowietrza się znowu gdy jadę długo na jednym biegu
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-04-2011, 16:36   

Motofreak, w układzie masz nieszczelność.Dlatego powietrze się tam dostaje,i stąd ten efekt.
_________________

 
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-04-2011, 17:16   

myślałem że jak mam nieszczelność to mi się będzie tylko zapowietrzać a ono się jeszcze samo odpowietrza :roll: przy zbiorniczku i w kabinie sucho więc podejrzenie pada na wysprzęglik

temat się ciągnie jak tasiemiec :evil: Prawdopodobnie płyn mi spiernicza przez sam odpowietrznik, jest jakiś sposób żeby temu zaradzić? można dokupić tylko ten odpowietrznik?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-04-2011, 20:43   

Motofreak napisał/a:
Prawdopodobnie płyn mi spiernicza przez sam odpowietrznik, jest jakiś sposób żeby temu zaradzić? można dokupić tylko ten odpowietrznik?
Zadzwoń w tym temacie do Japaneze
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Motofreak 
Mitsumaniak


Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 211
Skąd: Ciepielów/Lublin
Wysłany: 08-04-2011, 21:04   

andrew84 napisał/a:
Zadzwoń w tym temacie do Japaneze

A moge prosić o jakieś namiary na Japaneze na pw?
Co zawiera zestaw naprawczy wysprzęglika? Tylko części gumowe?
_________________
Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający :D a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL :twisted: a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-04-2011, 21:06   

Motofreak napisał/a:
A moge prosić o jakieś namiary na Japaneze na pw?
422154402
Motofreak napisał/a:
Co zawiera zestaw naprawczy wysprzęglika? Tylko części gumowe?
Nie kupowałem nie wiem, zapytaj on Ci powie,
albo ewentualnie:
1. Mateusz Hanżek tel. 608480212
2. Forumowicz j-rules
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-04-2011, 21:37   

Kup sobie od razu zestaw naprawczy do pompy,bo za kilka dni będziesz ją robił,i tylko stracisz czas,i kasę na nowy płyn.
Znam to z autopsji,a zestawy naprawcze nie kosztują więcej jak 20 zł.za sztukę.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.