[E57A 2.0D] Sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 05-04-2011, 22:01
|
|
|
czytałem te posty ale do piątku póki było stare sprzęgło to wszystko było ok, u mnie problem pojawił się dopiero w niedziele po zmianie sprzęgła, jak go odebrałem to na początku wszystko było wręcz idealnie ale jak było później opisałem powyżej . Z tego co wiem to układ był zalany nowym płynem i odpowietrzany tylko raz (przy przekładce silniki robili to 3 razy) Jutro zobacze czy którędyś cieknie, dzisiaj był trochę mokry ten odpowietrznik, ale wytarłem go nacisnąłem sprzęgło paredziesiąt razy przejechałem się i był suchy
Może to zwykły przypadek i akurat się zepsuł ten wysprzęglik właśnie teraz przy okazji wymiany sprzęgła A może zwyczajnie nie umiem go dobrze odpowietrzyć mi się wydaje że jest zapowietrzone ale nie do takiego stopnia żeby przestało wysprzęglać, regulacja jest chyba zbędna bo po odpowietrzaniu brało tak jak powinno chociaż dzisiaj nie udało mi się go odpowietrzyć w ogóle
[ Dodano: 05-04-2011, 22:47 ]
co prawda nie zauważyłem ubytku płynu ze zbiorniczka ale jeśli płynu ubywa to objawy są takie jak przy zapowietrzonym sprzęgle?
i jeszcze jedno - co można było zepsuć przy demontażu skrzyni? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-04-2011, 23:42
|
|
|
hmm powiem Ci tak: na ten szajs którzy wymiślili Japońce nie ma rady;/
Dam sobie głowe uciąć że jak jak pedał Ci opada to ciśnienie wywala Ci zbiorniczkiem. Sprawdź to czy jak zapowietrzy ci się znowu czy masz więcej płynu w zbiorniczku.
Problem jest taki że sam tego nie odpowietrzysz bo Ja próbowałem wiele razy.
Moja rada jest taka żebyś jeździł tak aż sprzęgło się samo do końca odpowietrzy, mi po jakimś tygodniu wszystko minęło. Jak w czasie jazdy Ci się zapowietrzy to 'pompujesz' (mi jak puszczałem pedał to już po 2sek. był miękki). Ja miałem na to taki sposób że cały czas przez ten tydzień jeździłem na lekko wciśniętym pedale sprzęgła (wtedy się nie będzie zapowietrzał) musisz wyczuć moment jak sie robi troche twardszy.
Powodzenia i nie denerwuj się Ja prawie płakałem w tym aucie ale jechałem dalej
ps. Pozostaje jeszcze warsztat gdzie mają takie urządzenie do wtryskiwania pod ciśnieniem płynu do całego mechanizmu, ale to żadkość u nas;/ |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 05-04-2011, 23:59
|
|
|
no to mnie pocieszyłeś (a tak swoją drogą to ciekawe jak się udało odpowietrzyć to sprzęgło przy zmianie silnika bez tych specjalnych urządzeń) jednak coś z tym muszę zrobić, dobrze chociaż że w ogóle wysprzęgla
a najlepszy jest bajer że dzisiaj popuściłem ten odpowietrznik, pompuje sprzęgłem, zakręcam, pompuje, odkręcam, pompuje i tak w kółko i żadnego efektu |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-04-2011, 00:48
|
|
|
Odpowietrzanie nic nie daje bo sam wiele razy próbowałem:P Tam między pompką a wysprzęglikiem na przewodach jest taki 'kondensatorek' i wydaje mi się że to na nim zostaje powietrze i przy twoim pompowaniu pedałem nie ma takiej siły żeby to powietrze z niego wydostać Nawet nie wiem po co takie coś zostało tam dane, może tylko po to żeby przy jakich kolwiek naprawach kierować się do ASO Mitsubishi |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 06-04-2011, 08:46
|
|
|
weksel napisał/a: | może tylko po to żeby przy jakich kolwiek naprawach kierować się do ASO Mitsubishi |
też tak myślę chociaż wcale mnie to nie uspokaja
weksela jak długo jeździłeś zanim Ci się odpowietrzyło?
[ Dodano: 06-04-2011, 08:47 ]
jak długo - ile kilometrów
[ Dodano: 06-04-2011, 11:46 ]
właśnie sprawdziłem, przy odpowietrzniku jest mokro ale płynu w zbiorniczku chyba tyle samo |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
weksel
Forumowicz
Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 57 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-04-2011, 14:19
|
|
|
powiedzmy ze z 500km , chociaż nie pamiętam teraz już, z dnia na dzień było coraz lepiej aż wreszcie zapomniałem o tym:D najgorsze chyba dwa trzy pierwsze dni:P |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 06-04-2011, 20:24
|
|
|
albo jestem debilem (najbardziej prawdopodobne ) i nie potrafie tego odpowietrzyć albo rzeczywiście weksel ma racje i tego po prostu nie da się odpowietrzyć tylko trzeba "wyjeździć"
z tego co się zorientowałem to koszt odpowietrzenia w warsztacie to ok 30 zł więc nie jest tak źle |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 06-04-2011, 21:00
|
|
|
Za pierwszym podejściem odpowietrzyłem sprzęgło w galancie 1.8 td i obecnie 2.0 td ,dwie osoby i po problemie jedna w kabinie pompuję a druga przy wysprzęgliku odpowietrza nastepnie trzeba całą dzwignie wysprzęglika ręcznie cofnąć do końca tak kilka razy-pompować i cofnąć i sprawdzać poziom płynu w zbiorniczku |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-04-2011, 16:27
|
|
|
jaka jest przyczyna tego że sprzęgło samo się zapowietrza i odpowietrza???
jak włączę silnik po dłuższym postoju to jest zapowietrzone ale jak przejade ok 6 km to wszystko wraca do normy, zapowietrza się znowu gdy jadę długo na jednym biegu |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-04-2011, 16:36
|
|
|
Motofreak, w układzie masz nieszczelność.Dlatego powietrze się tam dostaje,i stąd ten efekt. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-04-2011, 17:16
|
|
|
myślałem że jak mam nieszczelność to mi się będzie tylko zapowietrzać a ono się jeszcze samo odpowietrza przy zbiorniczku i w kabinie sucho więc podejrzenie pada na wysprzęglik
temat się ciągnie jak tasiemiec Prawdopodobnie płyn mi spiernicza przez sam odpowietrznik, jest jakiś sposób żeby temu zaradzić? można dokupić tylko ten odpowietrznik? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-04-2011, 20:43
|
|
|
Motofreak napisał/a: | Prawdopodobnie płyn mi spiernicza przez sam odpowietrznik, jest jakiś sposób żeby temu zaradzić? można dokupić tylko ten odpowietrznik? | Zadzwoń w tym temacie do Japaneze |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Motofreak
Mitsumaniak

Auto: będzie e54a==>jest E54a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Posty: 211 Skąd: Ciepielów/Lublin
|
Wysłany: 08-04-2011, 21:04
|
|
|
andrew84 napisał/a: | Zadzwoń w tym temacie do Japaneze |
A moge prosić o jakieś namiary na Japaneze na pw?
Co zawiera zestaw naprawczy wysprzęglika? Tylko części gumowe? |
_________________ Poziom druciarstwa w moim samochodzie był porażający a i tak wszystko działało
NO MORE DIESEL a może jednak???
V6 POWER
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
e54a MÓJ, e52a m/t TATA, e52a a/t SIOSTRA, e88a MÓJ, miejmy nadzieje e54a a/t MÓJ, colt ca0 w planach |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-04-2011, 21:06
|
|
|
Motofreak napisał/a: | A moge prosić o jakieś namiary na Japaneze na pw? | 422154402
Motofreak napisał/a: | Co zawiera zestaw naprawczy wysprzęglika? Tylko części gumowe? | Nie kupowałem nie wiem, zapytaj on Ci powie,
albo ewentualnie:
1. Mateusz Hanżek tel. 608480212
2. Forumowicz j-rules |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-04-2011, 21:37
|
|
|
Kup sobie od razu zestaw naprawczy do pompy,bo za kilka dni będziesz ją robił,i tylko stracisz czas,i kasę na nowy płyn.
Znam to z autopsji,a zestawy naprawcze nie kosztują więcej jak 20 zł.za sztukę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|