[E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach |
Autor |
Wiadomość |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 29-05-2011, 11:15 [E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach
|
|
|
witam.moje autko nie chodzi na wszystkich cylindrach.cewki sa dobre bo sprawdzalem.i dalej niewiem co robic |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 29-05-2011, 11:35
|
|
|
Zostały Ci do sprawdzenia przewody i świece. Napisz jeszcze czy masz gaz, i jaki ten gaz jest, czy nie masz problemów z układem chłodzenia tp., ogólnie to opisz dokładnie, co i jak, kiedy to się stało i w jaki sposób... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 29-05-2011, 11:47
|
|
|
tak jest gaz.jak sciagam przewody od cewek to od dolu na cztery daja iskre a ostatnie dwa nie.wiec to sie dzieje wczesniej troche i swiece i przewody powinny byc dobre.to sie stalo jak mocno gazu dodalem i tak jakby cos strzelilo w nim.gaz zwykly jest 1 generacji
[ Dodano: 29-05-2011, 11:50 ]
no i niedawno go kupilem jakies dwa tygodnie go mam i juz stoi i raczej mechanik go czeka |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 29-05-2011, 13:25
|
|
|
Ja bym jednak sprawdził tą cewkę, najprościej zamieniając ja miejscami z inną, wtedy będziesz miał 100% pewności, że to nie ona... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 30-05-2011, 23:00
|
|
|
no dokladnie tak zrobilem i nic nie zmienia sie.stoi juz u mechanika i troche zbladl jak to zobaczyl hehe |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 01-06-2011, 22:04
|
|
|
moduł zapłonowy.... uklad scalony z wyjsciem na dwie kostki a znajduje sie pod przepustnicą.... nie Ty pierwszy masz ta usterkę..... w razie czegos pisz na PW posiadam takowy z rozbiórki auta..... jeszcze pytanie swieci sie pewnie chec engine nawet na benzynie? |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 03-06-2011, 20:59
|
|
|
no zgadza sie to byl modul zaplonu dokladnie tak kolego.stoi u mechanika i 400 za takie cos uzywane place.e chec engine to juz swiecilo sie jak kupilem go wiesz.gaslo tylko przy zapalaniu auta. |
|
|
|
 |
liczner18
Forumowicz
Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 135 Skąd: Zakroczym
|
Wysłany: 03-06-2011, 22:55
|
|
|
jesli nie zrobil jeszcze to nie przeplacaj sam to wymienisz w 10 minut..... do tego jest dobry dostęp... |
|
|
|
 |
majkimajki1234
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011 Posty: 9 Skąd: czarnocin
|
Wysłany: 04-06-2011, 12:29
|
|
|
no ale juz zamowil ten modul wiec za pozno...no dostep jest to fakt |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 05-06-2011, 22:13
|
|
|
Moduł sam w sobie jest zbudowany z trzech niezależnych PT i jednej bramki cyfrowej, która to potem daje sygnał do obrotomierza i ECU o obrotach. Jeżeli padnie 4 cylindry(tj 2 PT) to obrotomierz już nieźle wariuje. Tak samo da się dorobić zewnętrzny moduł jak to się wałkowało na forum, sam osobiście kupiłem samochód z taką przeróbką- 2 PT od Gala E3x. Goście u dealera mitsu w Holandii wszystko dobrze zrobili, tylko musiałem poprawić jeden problem...uciąć dwa kable. Podsumowując jeżdżę na częściowo padniętym module z dodatkowymi PT i już tak 36tys pykło od 02.08.2010 |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 05-06-2011, 22:39
|
|
|
Arek a obrotomierz nie bierze sygnału z cewki? bo ja podłączał będę właśnie obrotomierz po swapie silnika bo diesel miał z czujnika rotacji sygnał na obrotomierz w benzynie schematy pokazują że idzie sygnał z cewki a nie z modułu |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11176 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 06-06-2011, 16:52
|
|
|
Jeśli jest jedna cewka,to można z niej wziąć sygnał do obrotki,ale jeśli są trzy,to trzeba brać z modułu. |
_________________
 |
|
|
|
 |
areksz121
Mitsumaniak Elektronik
Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 1327 Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:31
|
|
|
Krzychu, jak dobrze popatrzysz na schemata, chociażby E55A to przy pojedynczej cewce sygnał dla obrotki jest brany za PT a przed cewką i jest to pulsacyjnie podawana masa |
_________________ POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać
Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku
Carisma '99 4G92 BRAT http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-06-2011, 18:41
|
|
|
hehe szczerze to patrzyłem na schemat E33A bo mam starszy silniczek ale myślałem że w E55A jest tak samo zlukam dziś wieczorem jak to jest w końcu
EDIT:
Jest tak samo w E33A macie racje ja źle spojrzałem |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
|