Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach
Autor Wiadomość
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 29-05-2011, 11:15   [E54A 2.0 V6] nie chodzi na wszystkich cylindrach

witam.moje autko nie chodzi na wszystkich cylindrach.cewki sa dobre bo sprawdzalem.i dalej niewiem co robic
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-05-2011, 11:35   

Zostały Ci do sprawdzenia przewody i świece. Napisz jeszcze czy masz gaz, i jaki ten gaz jest, czy nie masz problemów z układem chłodzenia tp., ogólnie to opisz dokładnie, co i jak, kiedy to się stało i w jaki sposób...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 29-05-2011, 11:47   

tak jest gaz.jak sciagam przewody od cewek to od dolu na cztery daja iskre a ostatnie dwa nie.wiec to sie dzieje wczesniej troche i swiece i przewody powinny byc dobre.to sie stalo jak mocno gazu dodalem i tak jakby cos strzelilo w nim.gaz zwykly jest 1 generacji

[ Dodano: 29-05-2011, 11:50 ]
no i niedawno go kupilem jakies dwa tygodnie go mam i juz stoi i raczej mechanik go czeka
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 29-05-2011, 13:25   

Ja bym jednak sprawdził tą cewkę, najprościej zamieniając ja miejscami z inną, wtedy będziesz miał 100% pewności, że to nie ona...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 30-05-2011, 23:00   

no dokladnie tak zrobilem i nic nie zmienia sie.stoi juz u mechanika i troche zbladl jak to zobaczyl hehe
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 01-06-2011, 22:04   

moduł zapłonowy.... uklad scalony z wyjsciem na dwie kostki a znajduje sie pod przepustnicą.... nie Ty pierwszy masz ta usterkę..... w razie czegos pisz na PW posiadam takowy z rozbiórki auta..... jeszcze pytanie swieci sie pewnie chec engine nawet na benzynie?
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 03-06-2011, 20:59   

no zgadza sie to byl modul zaplonu dokladnie tak kolego.stoi u mechanika i 400 za takie cos uzywane place.e chec engine to juz swiecilo sie jak kupilem go wiesz.gaslo tylko przy zapalaniu auta.
 
 
liczner18 
Forumowicz

Auto: Sigma/Diamante 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 135
Skąd: Zakroczym
Wysłany: 03-06-2011, 22:55   

jesli nie zrobil jeszcze to nie przeplacaj sam to wymienisz w 10 minut..... do tego jest dobry dostęp...
 
 
majkimajki1234 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: czarnocin
Wysłany: 04-06-2011, 12:29   

no ale juz zamowil ten modul wiec za pozno...no dostep jest to fakt
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 05-06-2011, 22:13   

Moduł sam w sobie jest zbudowany z trzech niezależnych PT i jednej bramki cyfrowej, która to potem daje sygnał do obrotomierza i ECU o obrotach. Jeżeli padnie 4 cylindry(tj 2 PT) to obrotomierz już nieźle wariuje. Tak samo da się dorobić zewnętrzny moduł jak to się wałkowało na forum, sam osobiście kupiłem samochód z taką przeróbką- 2 PT od Gala E3x. Goście u dealera mitsu w Holandii wszystko dobrze zrobili, tylko musiałem poprawić jeden problem...uciąć dwa kable. Podsumowując jeżdżę na częściowo padniętym module z dodatkowymi PT i już tak 36tys pykło od 02.08.2010 :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-06-2011, 22:39   

Arek a obrotomierz nie bierze sygnału z cewki? :P bo ja podłączał będę właśnie obrotomierz po swapie silnika bo diesel miał z czujnika rotacji sygnał na obrotomierz w benzynie schematy pokazują że idzie sygnał z cewki a nie z modułu :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-06-2011, 16:52   

Jeśli jest jedna cewka,to można z niej wziąć sygnał do obrotki,ale jeśli są trzy,to trzeba brać z modułu.
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 06-06-2011, 18:31   

Krzychu, jak dobrze popatrzysz na schemata, chociażby E55A to przy pojedynczej cewce sygnał dla obrotki jest brany za PT a przed cewką i jest to pulsacyjnie podawana masa :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-06-2011, 18:41   

hehe szczerze to patrzyłem na schemat E33A bo mam starszy silniczek ale myślałem że w E55A jest tak samo zlukam dziś wieczorem jak to jest w końcu :P


EDIT:

Jest tak samo w E33A macie racje ja źle spojrzałem :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.