Przesunięty przez: mkm 01-10-2009, 22:44 |
Mitsubishi Galant E88A 4x4 2.5 V6 1994r. |
Autor |
Wiadomość |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 17-07-2011, 11:02
|
|
|
mitsu_pl, jakiego czasu na 1/4 mili się spodziewasz. 15.3 - 15.5 ?? |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 17-07-2011, 18:13
|
|
|
15s to było w zeszłym roku, teraz będzie niżej |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-07-2011, 13:57
|
|
|
Wyciek zlokalizowany - uszczelniacz na wale, raz ruszony obowiązkowo do wymiany, choćby miał przebieg 15 minut pracy silnika! Nanoszone są ostatnie przeróbki układu wydechowego - pełny przelot z rury o średnicy 60mm z jednym końcowym również przelotowym tłumikiem. No i co tu dużo gadać, jeździć docierać, zgłoszenie do Ełku poszło, więc pierwszy test już niedługo... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21-07-2011, 14:48
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Wyciek zlokalizowany - uszczelniacz na wale |
te uszczelniacze to jakis horror... mi sie rozciekło juz ze dwa razy zaraz po wymienie. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-07-2011, 18:17
|
|
|
No to teraz już wiem, że do tego drugiego Gala też muszę komplet uszczelniaczy kupić... Trudno - nie ma wyjścia - albo zainwestuję i silnik odpali i będzie OK, albo będę miał całą masę części zapasowych do obecnego Gala. |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21-07-2011, 18:52
|
|
|
Szczerze jak sucho to bym nie wymieniał |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-07-2011, 19:00
|
|
|
mitsu_pl, to ja czekam nie pokazuj mi sie bez filmików i bez czasów |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-07-2011, 21:10
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Nanoszone są ostatnie przeróbki układu wydechowego - pełny przelot z rury o średnicy 60mm z jednym końcowym również przelotowym tłumikiem |
Ja mam pytanko Czy taki wydech jak opisano wyżej to sobie mogę gdzieś zamówić gotowy czy trzeba to jakoś dopiero zlećić komuś do wykonania ? |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-07-2011, 21:37
|
|
|
Wojciech Bogacz, nie ma dedykowanych wydechów do Gala - do niego nic nie ma Wszystko albo samemu albo na zamówienie. Ewentualnie jest jedna możliwość - na 99,9% wydech z kolektorami podejdzie od 3000gt N/A - ale tylko do połowy auta |
|
|
|
 |
Wojciech Bogacz
Mitsumaniak

Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 1723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-07-2011, 00:39
|
|
|
Rozumiem - a jaki jest koszt zrobienia sobie takiego wydechu ? Chodzi mi o coś takiego jak robi mitsu_pl - czyli wyrzucenie wszystkiego poza końcowych tłumikiem.
I pytanko drugie - co mam rozumieć przez "tłumik przelotowy" - czy to jest jakaś może nieco "wykastrowana" wersja zwykłego tłumika ? Czy może jest to takie coś, co nie stawia oporu spalinom a jednocześnie tłumi hałas ? |
_________________ Lancer 1,6 C66A
(Była) Nasza Sigma Kombi |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-07-2011, 11:34
|
|
|
Wojciech Bogacz napisał/a: | Czy może jest to takie coś, co nie stawia oporu spalinom a jednocześnie tłumi hałas |
o coś w ten deseń
miałeś spawane nadkola itp, to jakiś tam dostęp do spawarki macie, rury kupić i kolanka i ogień samemu zrobić jak chcesz pełen przelot
no chyba, że ze stali kwasoodpornej robić to już tak tego się nie pospawa migomatem |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 22-07-2011, 11:44
|
|
|
Wojtek, my na allegro kupiliśmy 2m rury o średnicy 60mm, do tego ze dwa winkle 90 stopni i jakiś tam jeszcze trochę zabawy, spawania i jest wydech
Jak chcesz to Ci uspawam, tylko dostarcz materiały i auto
Tłumik przelotowy, jest to taki tłumik, że jak do niego zajrzysz, to widzisz co jest po drugiej stronie, bez żadnych zakrętów, prosty przelot, oczywiście z wygłuszeniem, ale nie okłamujmy się, za dużo nie wygłuszy |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 22-07-2011, 12:02
|
|
|
Tak to wygląda od spodu:
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 22-07-2011, 16:17
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | Tak to wygląda od spodu: |
Na żywo wygląda lepiej |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|