Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy możliwe ze spaliłem sprzęgło?
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2011, 17:26   

Można. Ale o tym ASC powinien był Ci powiedzieć. Tyle, że to zakłada, że o tym wiedział.
A najwyraźniej nie wiedział.

Który salon?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Przemoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-08-2011, 20:48   

Satall Łódź ul. Liściasta
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 16-08-2011, 07:57   

Przemoo napisał/a:
A właśnie pamiętam że powiedział że napęd można włanczać podczas jazdy. Prawda to?


Można zmieniać napędy podczas jazdy nic się nie dzieje.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2011, 08:16   

13zbyszek13 napisał/a:
Przemoo napisał/a:
A właśnie pamiętam że powiedział że napęd można włanczać podczas jazdy. Prawda to?


Można zmieniać napędy podczas jazdy nic się nie dzieje.


do prędkości 100km/h można zmienić z 2WD na 4WD i na odwrót...LOCK działa do ok 75km/h wiec nie radze powyżej tej prędkości próbować zmian ...
a tak to polecam jazdę z włączonym na stałe 4WD...to raptem do 0,5l/100km różnicy, ale prowadzenie zupełnie inne.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 16-08-2011, 10:21   

-WALDOR- napisał/a:
a tak to polecam jazdę z włączonym na stałe 4WD...to raptem do 0,5l/100km różnicy, ale prowadzenie zupełnie inne.


Ja nie widzę żadnej różnicy próbowałem i na samym 2WD i na 4WD spalanie jest identyczne.
Więc jak nie widzę różnicy to śmigam non stop na 4WD nie ma efektu uciekania,uślizgiwania się przodu.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2011, 20:38   

-WALDOR- napisał/a:
LOCK działa do ok 75km/h wiec nie radze powyżej tej prędkości próbować zmian ...


Nawet jeśli jest to prawda (to że powyżej 75km/h Lock działa jak Auto) to zmieniać można dowoli przy każdej prędkości. To pokrętło zmienia tylko mapę w elektronice sterującą sprzęgłem w tylnym dyfrze, a nie jakieś fizyczne mechanizmy.
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-08-2011, 21:01   

krzychu napisał/a:
-WALDOR- napisał/a:
LOCK działa do ok 75km/h wiec nie radze powyżej tej prędkości próbować zmian ...


Nawet jeśli jest to prawda (to że powyżej 75km/h Lock działa jak Auto) to zmieniać można dowoli przy każdej prędkości. To pokrętło zmienia tylko mapę w elektronice sterującą sprzęgłem w tylnym dyfrze, a nie jakieś fizyczne mechanizmy.


ja mu radze tak jak jest bezpiecznie, co by nie było lamentów jak ze sprzęgłem...najpierw się robi tuning(za rada speców od tych spraw) a potem psioczy na Mitsubishi ze sprzęgła słabe robi i jeszcze nie chce naprawiać za free...
wiec radze do 100km/h z 2WD na 4WD poniżej 75km/h można operować lockiem...
a jak zrobi zdecyduje sam..
 
 
Przemoo 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-08-2011, 08:23   

Spoko zrobię tak żeby było bezpiecznie. Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-08-2011, 15:57   

-WALDOR- napisał/a:
ja mu radze tak jak jest bezpiecznie, co by nie było lamentów jak ze sprzęgłem...najpierw się robi tuning(za rada speców od tych spraw) a potem psioczy na Mitsubishi ze sprzęgła słabe robi i jeszcze nie chce naprawiać za free...
wiec radze do 100km/h z 2WD na 4WD poniżej 75km/h można operować lockiem...
a jak zrobi zdecyduje sam..
Jakby co to Krzychu naprawi..... :mrgreen: Mozna odniesc wrazenie ze zna sie na wszystkim :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-08-2011, 08:35   

mitsu00 napisał/a:
Jakby co to Krzychu naprawi..... :mrgreen: Mozna odniesc wrazenie ze zna sie na wszystkim :wink:


Jako że pochwaliłeś się, że cytuje:

mitsu00 napisał/a:
Bylego Outlandera rozlozylem sam na czesci pierwsze i zlozylem.


Daj kolega na forum jakąś dobrą radę, a nie szukaj zaczepki personalnej.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-08-2011, 08:52   

krzychu napisał/a:
Daj kolega na forum jakąś dobrą radę, a nie szukaj zaczepki personalnej.
Chlopie, daj na luz i miej troche dystansu do siebie, a nie od razu research na miare Zbycha Ziobry. Udzielasz sie w niemal kazdym watku dotyczacym OII nie posiadajac nawet tego auta i nieuzywajac go na codzien...... Ja w odroznieniu do ciebie takowego posiadalem przez prawie 4 lata i faktycznie rozebralem i zlozylem go do golej blachy (oprcz silnika). Wiem zatem co pisze nt kwestii np wytlumienia i niektorych rozwiazan konstrukcyjnych, ktore napotkalem bawiac sie w "Adasia Slodowego". Tyle w temacie.... :wink:

Cale wnetrze obecnej Pojary tez niedawno poszlo na czesci pierwsze i czeka az znajde troche wiecej czasu zeby wytlumic wszystko od podlogi, poprzez bagaznik, do dachu.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-08-2011, 09:02   

mitsu00 napisał/a:
Chlopie, daj na luz i miej troche dystansu do siebie


Dystans to kto inny potrzebuje. Po co ten tekst? Coś wnosi w dziale technicznym? Ja w tym widzę tylko i wyłącznie zaczepkę personalną z Twojej strony.

mitsu00 napisał/a:
Udzielasz sie w niemal kazdym watku dotyczacym OII


Wydaje Ci się, ponieważ głownie tutaj siedzisz. Udzielam się tez na ASX-ie, Lancerze CS i CY. Po drugie jeśli chodzi o OII to udzielam się głównie tam gdzie temat dotyczy napędu bo mocno mnie ten temat interesował i zgłębiłem tą widzę. Jak ktoś pisze że coś się stanie jak przełączy pokrętło z AUTO na LOCK to stwierdzam że nic się nie stanie ponieważ wiem jak ten napęd działa. Wiem też jak działa napęd w Twoim Qudi Q5 i Pajorce. Jakie są wady i zalety tego napędu itd itp. Po prostu interesuje mnie ten temat i wiem sporo rzeczy w związku z tym tematem.

mitsu00 napisał/a:
Cale wnetrze obecnej Pojary tez niedawno poszlo na czesci pierwsze i czeka az znajde troche wiecej czasu zeby wytlumic wszystko od podlogi, poprzez bagaznik, do dachu.


No i super, ja tyle czasu nie mam, ale mam nadzieję że niedługo to się zmieni.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 18-08-2011, 10:03   

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Chlopie, daj na luz i miej troche dystansu do siebie


Dystans to kto inny potrzebuje. Po co ten tekst? Coś wnosi w dziale technicznym? Ja w tym widzę tylko i wyłącznie zaczepkę personalną z Twojej strony.

mitsu00 napisał/a:
Udzielasz sie w niemal kazdym watku dotyczacym OII


Wydaje Ci się, ponieważ głownie tutaj siedzisz. Udzielam się tez na ASX-ie, Lancerze CS i CY. Po drugie jeśli chodzi o OII to udzielam się głównie tam gdzie temat dotyczy napędu bo mocno mnie ten temat interesował i zgłębiłem tą widzę. Jak ktoś pisze że coś się stanie jak przełączy pokrętło z AUTO na LOCK to stwierdzam że nic się nie stanie ponieważ wiem jak ten napęd działa. Wiem też jak działa napęd w Twoim Qudi Q5 i Pajorce. Jakie są wady i zalety tego napędu itd itp. Po prostu interesuje mnie ten temat i wiem sporo rzeczy w związku z tym tematem.

mitsu00 napisał/a:
Cale wnetrze obecnej Pojary tez niedawno poszlo na czesci pierwsze i czeka az znajde troche wiecej czasu zeby wytlumic wszystko od podlogi, poprzez bagaznik, do dachu.


No i super, ja tyle czasu nie mam, ale mam nadzieję że niedługo to się zmieni.


Peace man.... :partyman:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.