| Wiatrak od chłodnicy nie działa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bogdan4020   Nowy Forumowicz
 
 Auto: MSW
 Dołączył: 05 Lip 2009
 Posty: 3
 Skąd: GÓRA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2011, 11:56   Wiatrak od chłodnicy nie działa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mam problem w moim Miśku przestał włączać się wentylator na chłodnicy , wszystkie bezpieczniki są sprawne nie wykręcałem czujnika więc nie wiem czy jest sprawny , może jakieś sugestie w tej sprawie.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 18-08-2011, 06:32, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diabelll   Forumowicz
 
 Auto: Galant ;>
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 27 Kwi 2011
 Posty: 150
 Skąd: Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2011, 12:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | bogdan4020, pewnie szkal trafil czujnik mozesz sprawdzic wentylator tam sa tylko dwa piny jak wykrecisz czujnik zewrzyj je jesli wentylator sie wlaczy to jest sprawny ,pozostaje kupic czujnik |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2011, 06:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pozostaje sprawdzić przekaźnik. A czujnik się zwiera jak temperatura przekroczy chyba 90 stopni, więc wrzucasz do wrzątku i sprawdzasz czy się zwarł. |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bogdan4020   Nowy Forumowicz
 
 Auto: MSW
 Dołączył: 05 Lip 2009
 Posty: 3
 Skąd: GÓRA
 
 | 
            
               |    Wysłany: 18-08-2011, 08:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zwierałem te dwa piny co idą do wentylatora i nic się nie działo , może trafiło przekaźnik może ktoś z klubowiczów wie gdzie go szukać . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzyzak   moderator mitsumaniak
 uczestnik I Zlotu MM
 
  
 Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 652 razy
 Dołączył: 28 Kwi 2005
 Posty: 24478
 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2011, 08:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | puszka bezpieczników pod maską |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tomaszowski   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Galant 1998 2.0 LPG
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 30 Mar 2014
 Posty: 39
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2014, 13:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odświeżę: Ja mam odwrotny problem. Wiatrak chodzi cały czas, nawet jak po nocy odpalam go.. Włącza się przy przekręceniu kluczyka i wyłącza dopiero gdy zgaszę Gala.. Jakies porady?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 08-04-2014, 20:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź czujnik temperatury silnika |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maretzky85   Mitsumaniak
 Mod Galant E3x
 
  
 Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 67 razy
 Dołączył: 26 Gru 2006
 Posty: 2937
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-04-2014, 07:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czujnik temperatury silnika nie ma nic do rzeczy... Sprawdź czujnik na dole w chłodnicy - czy nie jest na stałe zwarty, jeśli nie - to gdzieś na wiązce jest zwarcie.
 |  
				| _________________ Zawsze mogę się mylić
   
 "Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 by Krzyżak
 
 -Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 -Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 -Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 (Obecny)
 
 -Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki
  ) - Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |