[EAxx] Cewka zapłonowa |
Autor |
Wiadomość |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 25-08-2011, 12:53
|
|
|
Nowe fajki przyszły z janmoru
Jak dla mnie jedyną różnicą jest to że końcówki mają gumowe |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-08-2011, 13:13
|
|
|
Kokoksik Jest tez druga jak dla mnie dosyc znaczaca roznica. W oryginalnej fajce nie wyjmiesz drucika ze srodka bo jest on zalany jaks zywica czy innym cudem:] Ja dlatego z takowych zrezygnowalem i zakupilem OYODO ktore naprawde sa identyczne jak oryginal. No ale moze te Janmory tez posluza, zobaczymy. |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 25-08-2011, 16:14
|
|
|
Ja kupiłem OYODO za 85 zł/2szt. ale niestety nie one były przyczyną "moich" bolączek tak więc nic się nie zmieniło... |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 25-08-2011, 20:37
|
|
|
Ja wymieniłem dwie fajkocewki, kable, świece, uszczelniacze gniazd świec i mam spokój. Japaneze powiedział że jeżeli będzie się przestrzegać wymiany świec i pilnować uszczelnień aby się olej nie dostał do fajek to cewki grubo ponad 100.000 km wytrzymają. Powiedział że przy gazie to za 20.000 km świeczki wymienić. A o kable się zapomniałem zapytać jaki interwał. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 26-08-2011, 09:11
|
|
|
booohal napisał/a: | cewki grubo ponad 100.000 km wytrzymają |
U mnie są chyba od nowości...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Jasiu_84
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 1999r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 3 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 31-08-2011, 08:05
|
|
|
Witam.
Zamontowałem do mojego gala sekwencje i po przejechaniu paru kilometrów zaczął szarpać na niskich obrotach. Zajechałem do warsztatu i powiedzieli (pokazali) mi, że jest przebicie na 2 fajkach (pionowych od cewek). Pytanko moje brzmi: czy wymienić tylko te trafione fajki czy wszystkie? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-08-2011, 08:27
|
|
|
W 2,0 są tylko 2 fajki, reszta to 2 cewki i 2 przewody temat wielokrotnie przerabiany, jak chcesz wymień tylko uszkodzone czesci, jak nie wymieniaj wszystko |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 31-08-2011, 13:22
|
|
|
Jasiu_84 napisał/a: | czy wymienić tylko te trafione fajki czy wszystkie? |
wymień dwie..lub wymień wszystkie...;-)
kup na allegro lub zadzwoń do allparts:
http://www.all-parts.pl/ |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 18-09-2011, 14:10
|
|
|
W zeszłym tygodniu zakupiłem u Japaneza praktycznie cały nowy układ zapłonowy:
- cewki firmy MOBILETRON ( jak przyszły żadnej nazwy na nich nie było - wygląd badziewny) cena 170 zł za sztukę
- kable NGK 110 zł
-świece denzo
- fajki firmy janmor 50 zł dwie sztuki ( w porównaniu te co były razem z cewkami, to bardzo dobra jakość )
- uszczelniacze gniazd świec 8zł sztuka
Po tym zabiegu jazda się poprawiła. Nie szarpie gdy jest na niskich obrotach i wciśnie się gaz.
Nowe fajko-cewki |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
Monday
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.6+Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2011, 11:37
|
|
|
ja zamontowałem w swoich misiach Janmora, moim ostatnim zakupem była taka cewka zapłonowa i objawy minely (nie ma juz szarpania, strzelania, a przede wszystkim - nierównej pracy silnika) |
|
|
|
 |
kokoksik
Forumowicz żubrCzasemSieStawia

Auto: galant 2,0 97r. EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Pińczów
|
Wysłany: 20-09-2011, 09:10
|
|
|
Monday napisał/a: | ja zamontowałem w swoich misiach Janmora |
Nie wiem czy rozbierałeś swoją fajkę i jeśli tak to czy jest zalana w taki sposób żeby nie można wyciągnąć tego drucika z środka ??
Cewka jak wygląda? Moja w porównaniu z tymi co były do tej pory to wygląda jak chińska zabawka z odpustu |
_________________ kokoksik
 |
|
|
|
 |
kamil73-73
Forumowicz Gal 2,5 V6 Elegance

Auto: Mitsubishi galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2007 Posty: 212 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 24-09-2011, 17:12
|
|
|
Podpinam się do tematu choć sprawę cewek już rozwiązałem-wymiana ngk.Silnik nadal przerywa na zimnym ,dodam iż po wymianie przewodów i kopułki problem zniknął ale na 2 dni i znów to samo.Po wymianie doszło też coś nowego ,chwilowe szarpnięcia[wypadanie zapłonów,dosłownie ułamek sek]Swiece ok, platyna ok 20tyś km .I jeszcze jedno ubywa ok 200setki wody na tydzień -200-250km.Powiedziałbym że jest przeciek do cylindrów i dlatego rano jest problem ale dlaczego kuleje zaplon.Generalnie rakieta ,brak spadku mocy.Cze aparat moze być podlewany przez olej bo z tamtej okolicy się leje na siatkę[ok 200-250ml\1000 i czy to ma wpływ na jego pracę???[pokrywy szczelne] |
_________________ Kamil |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-11-2011, 19:33
|
|
|
Tak zupełnie przez przypadek znalazłem coś takiego: cewki
Generalnie w aukcji napisane że do 2.4 , ale po zdjęciach i opisie "Auction comes with two (2) coils" widać ewidetnie że to do 2.0:) Może by było warto sprowadzić i potestować?:) |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 27-11-2011, 00:43
|
|
|
Torp12 napisał/a: | Tak zupełnie przez przypadek znalazłem coś takiego: cewki
Generalnie w aukcji napisane że do 2.4 , ale po zdjęciach i opisie "Auction comes with two (2) coils" widać ewidetnie że to do 2.0:) Może by było warto sprowadzić i potestować?:) |
nie warto ,czytałem o nich na www.thegalantcenter.org/ i jedna spaliła się po kilku tysiącach |
|
|
|
 |
XAWIERD
Forumowicz XAWIERD

Auto: Toyota Avensis Sol
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27-11-2011, 16:18
|
|
|
Siemka gdzie kupiłeś uszczelnienia gniazd świec daj namiary. |
_________________ Miałem.
Corolla e10 1,6 88 rok 105 KM
Primera p11 2,0 rok 99 136 KM
Corolla e10 92 1,3 rok 75 KM
Corolla e11 G6 97 1,3 rok 90KM
Obecnie MISIEK
MISIEK SKASOWANY ...CZOŁÓWKA DEBIL MIAŁ 2,2 PROMILA
Toyota Avensis sol |
|
|
|
 |
|