Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
  Wysłany: 29-09-2011, 15:51   [E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego

Co może być przyczyną za dużego ciśnienia płynu chłodzącego w układzie? Dodam że posiadam silnik 2.0 + LPG.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2011, 16:20   

uszkodzona uszczelka pod głowicą 8)
_________________

 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 29-09-2011, 16:29   

No właśnie nie bo nie wyrzuca mi płynu z korka.

[ Dodano: 29-09-2011, 16:30 ]
A nie może to być termostat?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2011, 16:35   

korek trzyma pewne ciśnienie,i do tego stopnia jest ok.jeśli wyrzuca do zbiornika wyrównawczego,to jest źle.jeśli nie wyrzuca,to znaczy że ciśnienie jest dopuszczalne.
jeśli termostat by był zacięty,to silnik by się zagotował w kilkanaście minut.
_________________

 
 
 
rafii88 
Mitsumaniak

Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 76
Skąd: Malczyce
Wysłany: 29-09-2011, 16:40   

No to ok do zbiorniczka wyrównawczego nie wyrzuca.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-09-2011, 17:02   

jeśli wydaje Ci się,że ciśnienie jest za duże,to kup sobie nowy korek chłodnicy.koszt niewielki,a będziesz miał pewność,że jest w porządku.
_________________

 
 
 
ferro79 
Nowy Forumowicz
Ferro

Auto: Mitsubishi Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 9
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 14-10-2011, 15:50   

jacek11 napisałeś, że jeśli wyrzuca do zbiorniczka wyrównawczego to jest źle. Niestety u mnie tak się dzieje, zbiornik pełny a do chłodnicy można dolewać i dolewać. Silnik pracuje, szybko łapie temperaturę (tak do połowy wskazania) ale nie na tyle, żeby się załączył wentylator, węże są gorące. Czy to również mogą być objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-10-2011, 21:30   

Jest możliwość uszkodzenia uszczelki.ale na początek,proponuję jak po wyżej,zmienić korek.może być uszkodzony,i puszcza ciśnienie do zbiornika wyrównawczego 8)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.