[E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 29-09-2011, 15:51 [E55A 2.0] Za duże ciśnienie płynu chłodzącego
|
|
|
Co może być przyczyną za dużego ciśnienia płynu chłodzącego w układzie? Dodam że posiadam silnik 2.0 + LPG. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-09-2011, 16:20
|
|
|
uszkodzona uszczelka pod głowicą |
_________________
 |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 29-09-2011, 16:29
|
|
|
No właśnie nie bo nie wyrzuca mi płynu z korka.
[ Dodano: 29-09-2011, 16:30 ]
A nie może to być termostat? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-09-2011, 16:35
|
|
|
korek trzyma pewne ciśnienie,i do tego stopnia jest ok.jeśli wyrzuca do zbiornika wyrównawczego,to jest źle.jeśli nie wyrzuca,to znaczy że ciśnienie jest dopuszczalne.
jeśli termostat by był zacięty,to silnik by się zagotował w kilkanaście minut. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 29-09-2011, 16:40
|
|
|
No to ok do zbiorniczka wyrównawczego nie wyrzuca. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-09-2011, 17:02
|
|
|
jeśli wydaje Ci się,że ciśnienie jest za duże,to kup sobie nowy korek chłodnicy.koszt niewielki,a będziesz miał pewność,że jest w porządku. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ferro79
Nowy Forumowicz Ferro
Auto: Mitsubishi Galant '93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2010 Posty: 9 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 14-10-2011, 15:50
|
|
|
jacek11 napisałeś, że jeśli wyrzuca do zbiorniczka wyrównawczego to jest źle. Niestety u mnie tak się dzieje, zbiornik pełny a do chłodnicy można dolewać i dolewać. Silnik pracuje, szybko łapie temperaturę (tak do połowy wskazania) ale nie na tyle, żeby się załączył wentylator, węże są gorące. Czy to również mogą być objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 14-10-2011, 21:30
|
|
|
Jest możliwość uszkodzenia uszczelki.ale na początek,proponuję jak po wyżej,zmienić korek.może być uszkodzony,i puszcza ciśnienie do zbiornika wyrównawczego |
_________________
 |
|
|
|
 |
|