Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SPADEK OBROTÓW PO NACIŚNIĘCIU HAMULCA
Autor Wiadomość
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-10-2011, 15:11   SPADEK OBROTÓW PO NACIŚNIĘCIU HAMULCA

WITAM, MAM GALANTA 1993 R (AMERYKANIEC) , 1,8 BENZ + GAZ. MOŻE KTOŚ WIE O CO CHODZI ? WCISKAM HAMULEC I SPADAJĄ OBROTY - 1000 NA 500, PUSZCZĘ HAMULEC OBROTY WRACAJĄ DO NORMY, O CO CHODZI ??

Z GÓRY DZIĘKI
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-10-2011, 16:19   

Czy jak dłużej przytrzymasz,to obroty wzrastają?
jak zachowuje się silnik po włączeniu świateł mijania?
_________________

 
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 22-10-2011, 09:58   

Jak amerykańca masz to zapewne to - 2.4 l - 4G64, SOHC lub DOHC
chyba ze masz swap silnika z europejczyka :) w co szczerze wątpię,
w stanach nie występowały silniki 1.8 ... to tak tylko w roli wyjaśnienia abyś był śwadomy jaki masz pojazd - bo to co jest wypisane w dowód rejestracyjny w latach 90 ni jak mało się z rzeczywistością .

Wracając do tematu jeśli masz autamata
( a powinieneś go mieć ) to obroty spadają przy podstoju do ok 700-800 tys. obrotów przy postoju na D np. na światłach.

jeśli jest inaczej musisz wykonać reset i nauczyć trzymać go obroty na D. jeśli to nic nie da to znaczy się ze kos coś majstrował przy twoim aparacie zapłonowym.
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-10-2011, 12:45   

nie nie :) Mój galant to 1,8 - na 1000 % - dla mnie tez to trochę dziwnę ale tak jest - cała karoseria to amerykaniec - dłuższe zderzaki , obrysówki na tylnych zderzakach (nota bene które policja kazała mi wyłączyć) + full wypas : skóra, klima itd, ale silnik 1,8 i skrzynia manualna. Nawet jeśli w latach 90tych w dowód było wbite co innego to gdybym miał faktycznie silnik 2,4 to spalanie gazu oscylowałoby w granicach od 15 Litrów w górę, a tak jest 12 L ( i mniej) więc nie sądze że to 2,4. Fakt jest to DOHC.

Także wracając do tematu - i jak już zostało wyjasnione że to skrzynia manualna to co, jednak muszę go nauczyć trzymać obroty ??

[ Dodano: 24-10-2011, 12:48 ]
zapomniałem odpowiedzieć na pytanie Jacka 11 - jak przytrzymam hamulec dłuzej (ok minuty) to obroty wzrastają. Co do świateł to jest normalnie nie ma różnicy.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-10-2011, 12:53   

Tak naucz go obrotów. Jedynym wytłumaczeniem tego spadku obrotów są włączające się światła stopu. A czy przy włączaniu innych odbiorników, np. świateł też spadają obroty?
Jeśli po nauce obrotów dalej obroty będą spadały po włączeniu jakiegoś odbiornika to może być wina albo alternatora albo już słabego akumulatora.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2011, 13:37   

taki przewód jest od kolektora ssącego do serwo hamulca - może zawór zwrotny w środku puszcza?
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-10-2011, 23:20   

Yy... to ja mam podobne objawy czasem jak hamuje przed skrzyżowaniem to potrafi mi zgasnąć, a jak włączam np światła to spadają obroty i za chwile wyrównują się. Nawet kilka razy jak zgasł to znikało napięcie na desce światłach itp dopiero jak misiek zapalił ponownie to wszystko wracało. rozrusznik kreci bez kontrolek i dopiero po odpaleniu wszystko się załącza. Aku? alternator? regulator napięcia? czy może stacyjka? kto poradzi?
_________________
S7
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2011, 23:45   

Takie objawy swiadczą o uszkodzonym serwie ( wspomaganie hamulców ) lub uszkodzonym zaworze na przewodzie podcisnienia od kolektora ssacego do serwa . Jesli chcemy miec pewnośc ze to przyczyna od strony serwa to wystarczy odłaczyc przewód podcisnieniowy od serwa i zatkać palcem i nacisnąc pedał hamulca , jesli wtedy obroty po nacisnieciu nie spadną to mamy odpowiedz :wink:
 
 
Markus6 
Forumowicz


Auto: Volvo V70 II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 142
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-10-2011, 20:40   

To że przy hamowaniu mi spadają obroty to tylko zbieg okoliczności bo wtedy wciskam sprzęgło i spadają obroty, na postoju wciskałem hamulec i nic się nie działo, jak puszczałem to minimalnie się zwiększały o ok 100 i wracają na norme więc u mnie to nie to.
_________________
S7
 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-11-2011, 20:26   

NO I SIĘ OKAZAŁO ŻE MAM JEDNAK SILNIK 2,4 L DOHC :) :)

WRACAJĄC DO TEMATU, POWIEDZCIE MI JESZCZE CZY PO WYŁĄCZENIU SILNIKA PEDAŁ HAMULCA POWINIEN SIĘ AUTOMATYCZNIE SAM PODNOSIĆ CZY PRZYPADKIEM POWINNO SIĘ JESZCZE DAĆ ZE DWA RAZY WCISNĄĆ GO ? BO U MNIE OD RAZU ODDAJE. JAK POWINNO BYĆ PRAWIDŁOWO, CHYBA ŻE I TAK I TAK DOBRZE ? :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-11-2011, 21:29   

U mnie po zgaszeniu silnika przy dwóch wciśnięciach pedał zachowuje się jeszcze jak przy odpalonym aucie.
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-11-2011, 23:40   

no właśnie i tak się zastanawiam czy jednak serwa nie mam walniętego, a to by też miało wpływ na mój problem z falującymi obrotami (post PRZEPUSTNICA + KROKOWY)

MOŻE KTOŚ SIĘ JESZCZE WYPOWIEDZIEĆ W TEJ SPRAWIE ? ;)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11201
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-11-2011, 16:32   

Serwo powinno trzymać ciśnienie tak jak pisze plecho1,
Na pewno ma to wpływ na obroty 8)
_________________

 
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 27-11-2011, 00:12   

JEDNAK SERWO BYŁO DO WYMIANY - TERAZ JEST NOWE I JEST OK, PEDAŁ MIĘKKI BO ZGASZENIU SILNIKA A OBROTY PO WCISKANIU HAMULCA NIE SPADAJĄ . Jednak nadal falują więc będzie wymiana przepustnicy z krokowym i już :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.