Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA5A 1.8] colt gti problemy..
Autor Wiadomość
rumba 
Mitsumaniak

Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 05-11-2011, 20:48   [CA5A 1.8] colt gti problemy..

witam. niedawno zakupilem wyzej wymienionego colcika i mam problem z nierowna praca silnika a mianowicie obroty troche falują. ponadto przy zimnym silniku obroty wskakuja na 3 tys i musze odczekac az spadna do 1,5 i dopiero jade. normalne to?? no i trzecia sprawa zapala mi sie check engine jak pojezdze po miescie (spokojnie obroty do 3 tys). ratujcie co moge zrobic???
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-11-2011, 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-11-2011, 00:31   

na poczatek odczytaj kody błedu dioda, skoro pali sie po jakims czasie stawiam na sonde lambda. :wink:
Obroty to alboi krokowiec albo zle ustawione obroty.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rumba 
Mitsumaniak

Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 06-11-2011, 06:47   

aha a to ze pali za drugim razem rano to co moze byc?? trzeba zakrecic raz kluczyk i dopiero za drugim odpala no i sa te wysokie obroty wlasnie na poczatku a potem na swiatlach minimalnie drgaja. sa w okolicach 1 i podnosi sie wskazowka tak z 1mm a to w gore a to w dol
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-11-2011, 20:05   

to ze zapala za drugim to albo słaba kompresja na cylindrach, zmierz ja albo moze jakos paliwo zapodaje z opóznieniem moze sie zapowietrza...
A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rumba 
Mitsumaniak

Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 07-11-2011, 16:06   

Cytat:
A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ???


tak
zapala ladnie ale od razu wchodzi na wysokie obroty 4tys i trzeba czekac 3min (liczylem dzisiaj) az zejdzie do 1,5tys. ktos sie orientuje gdzie Lublinie mozna zdiagnozowac co to jest??? bylem w dzisiaj w warsztacie ale mowili ze bedzie problem z podlaczeniem go do kompa bo to stary model i co teraz?? w sumie da sie z tym jezdzic ale wolalbym to naprawic i nie robic szopy rano pod blokiem bo wstyd :wink:
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-11-2011, 18:21   

Odkreciłbym przepustnicę, dokładnie wyczyścił ją i silniczek krokowy i zobaczył co będzie. jak nie pomoże to zająłbym się TPS-em.
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2011, 19:18   

jak powyzej sonda lambada, krokowiec.Ten drugi niestety trudniejszy do dostania
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-11-2011, 19:29   

Browar napisał/a:
Ten drugi niestety trudniejszy do dostania

jak sie wie z czego jeszcze pasuje to nie :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2011, 19:46   

no to pomoz koledze przysluzysz sie ojczyźnie
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-11-2011, 20:04   

Pewnie ze pomoge, niech odczyta priva na wstepie, bo mam to czego mu trzeba.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 08-11-2011, 20:25   

 
 
rumba 
Mitsumaniak

Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 09-11-2011, 06:06   

o sonde lambde pytalem poprzedniego wlasciciela i niby mowil ze jest sprawna a krokowiec podobno czyscil kiedys. jak uzbieram troche kasy to bede po kolei wszystko sprawdzal. jeszcze powinienem dodac ze brak jest katalizatora w aucie
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 09-11-2011, 12:31   

sprawdzales błedy dioda ? Czyszczenie nie zawsze pomaga krokowcowi
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rumba 
Mitsumaniak

Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 33
Skąd: lublin
Wysłany: 09-11-2011, 16:22   

jeszcze nic nie sprawdzalem. a da sie to samemu sprawdzic?? sorry ze pytam bo pewnie jest gdzies instrukcja na forum ale nie chce mi sie narazie szukac :P z kasa narazie u mnie krucho wiec bede naprawial swoj bolid stopniowo. najpierw wymienie olej w silniku bo na bagnecie jest duzo ponizej,oslone magla no i moze lozysko. no i na ten miesiac starczy. reszta w nastepnym terminie :P
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 09-11-2011, 19:09   

Krokowy przemierz czy jest na nim opór jak jest to go wyczyść środkiem do czyszczenia gaźników, potem zanim zabierzesz się za szukanie TPS'a weź go wyreguluj ( znajdziesz dokładny opis na stronie Mitsumaniakia Krzyżak Wielu informacji szukaj tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=14769


Co do wymrugania "błędów" rownież na jego stronie masz dokładny opis co i jak.

Przy okazji jak to w każdym Colcie wymontuj ECU i sprawdź kondensatry ot tak profilaktycznie.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.