[CA5A 1.8] colt gti problemy.. |
Autor |
Wiadomość |
rumba
Mitsumaniak
Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 33 Skąd: lublin
|
Wysłany: 05-11-2011, 20:48 [CA5A 1.8] colt gti problemy..
|
|
|
witam. niedawno zakupilem wyzej wymienionego colcika i mam problem z nierowna praca silnika a mianowicie obroty troche falują. ponadto przy zimnym silniku obroty wskakuja na 3 tys i musze odczekac az spadna do 1,5 i dopiero jade. normalne to?? no i trzecia sprawa zapala mi sie check engine jak pojezdze po miescie (spokojnie obroty do 3 tys). ratujcie co moge zrobic??? |
Ostatnio zmieniony przez karolgt 13-11-2011, 13:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-11-2011, 00:31
|
|
|
na poczatek odczytaj kody błedu dioda, skoro pali sie po jakims czasie stawiam na sonde lambda.
Obroty to alboi krokowiec albo zle ustawione obroty. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
rumba
Mitsumaniak
Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 33 Skąd: lublin
|
Wysłany: 06-11-2011, 06:47
|
|
|
aha a to ze pali za drugim razem rano to co moze byc?? trzeba zakrecic raz kluczyk i dopiero za drugim odpala no i sa te wysokie obroty wlasnie na poczatku a potem na swiatlach minimalnie drgaja. sa w okolicach 1 i podnosi sie wskazowka tak z 1mm a to w gore a to w dol |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 06-11-2011, 20:05
|
|
|
to ze zapala za drugim to albo słaba kompresja na cylindrach, zmierz ja albo moze jakos paliwo zapodaje z opóznieniem moze sie zapowietrza...
A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
rumba
Mitsumaniak
Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 33 Skąd: lublin
|
Wysłany: 07-11-2011, 16:06
|
|
|
Cytat: | A jak przekrecisz pare razy kluczykiem zapłon to zapali za pierwszym razem ??? |
tak
zapala ladnie ale od razu wchodzi na wysokie obroty 4tys i trzeba czekac 3min (liczylem dzisiaj) az zejdzie do 1,5tys. ktos sie orientuje gdzie Lublinie mozna zdiagnozowac co to jest??? bylem w dzisiaj w warsztacie ale mowili ze bedzie problem z podlaczeniem go do kompa bo to stary model i co teraz?? w sumie da sie z tym jezdzic ale wolalbym to naprawic i nie robic szopy rano pod blokiem bo wstyd |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-11-2011, 18:21
|
|
|
Odkreciłbym przepustnicę, dokładnie wyczyścił ją i silniczek krokowy i zobaczył co będzie. jak nie pomoże to zająłbym się TPS-em. |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2011, 19:18
|
|
|
jak powyzej sonda lambada, krokowiec.Ten drugi niestety trudniejszy do dostania |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-11-2011, 19:29
|
|
|
Browar napisał/a: | Ten drugi niestety trudniejszy do dostania |
jak sie wie z czego jeszcze pasuje to nie |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2011, 19:46
|
|
|
no to pomoz koledze przysluzysz sie ojczyźnie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 08-11-2011, 20:04
|
|
|
Pewnie ze pomoge, niech odczyta priva na wstepie, bo mam to czego mu trzeba. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Browar [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2011, 20:25
|
|
|
 |
|
|
|
 |
rumba
Mitsumaniak
Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 33 Skąd: lublin
|
Wysłany: 09-11-2011, 06:06
|
|
|
o sonde lambde pytalem poprzedniego wlasciciela i niby mowil ze jest sprawna a krokowiec podobno czyscil kiedys. jak uzbieram troche kasy to bede po kolei wszystko sprawdzal. jeszcze powinienem dodac ze brak jest katalizatora w aucie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 09-11-2011, 12:31
|
|
|
sprawdzales błedy dioda ? Czyszczenie nie zawsze pomaga krokowcowi |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
rumba
Mitsumaniak
Auto: colt (rozbity)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 33 Skąd: lublin
|
Wysłany: 09-11-2011, 16:22
|
|
|
jeszcze nic nie sprawdzalem. a da sie to samemu sprawdzic?? sorry ze pytam bo pewnie jest gdzies instrukcja na forum ale nie chce mi sie narazie szukac z kasa narazie u mnie krucho wiec bede naprawial swoj bolid stopniowo. najpierw wymienie olej w silniku bo na bagnecie jest duzo ponizej,oslone magla no i moze lozysko. no i na ten miesiac starczy. reszta w nastepnym terminie |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 09-11-2011, 19:09
|
|
|
Krokowy przemierz czy jest na nim opór jak jest to go wyczyść środkiem do czyszczenia gaźników, potem zanim zabierzesz się za szukanie TPS'a weź go wyreguluj ( znajdziesz dokładny opis na stronie Mitsumaniakia Krzyżak Wielu informacji szukaj tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=14769
Co do wymrugania "błędów" rownież na jego stronie masz dokładny opis co i jak.
Przy okazji jak to w każdym Colcie wymontuj ECU i sprawdź kondensatry ot tak profilaktycznie. |
_________________ Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi. |
|
|
|
 |
|