Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak pradu po przekreceniu kluczyka.
Autor Wiadomość
Mr_Azathoth 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2 rok 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 93
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 06-11-2011, 14:04   Brak pradu po przekreceniu kluczyka.

Witam

Po przekreceniu kluczyka odcina mi caly prad nie moge 'zapalic'.
Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki, akumulator jest naladowany
Kluczyk z pozycji Lock->ACC->ON->START nie dziala nic na ON i START.
Wszystko gasnie.

Co moge jeszcze sprawdzic, podlaczalem UKP ale nic nie rozlaczylem, nie powinno byc nigdzie zwarcia itp.
Czesciowo problem opisany http://forum.mitsumaniaki...4477&start=1080
_________________
Szukam swiatla w ciemnosci, mrok oswietla mi droge.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-11-2011, 14:21   

Sprawdź wszystkie połączenia grubych przewodów pomiędzy akumulatorem a silnikiem i pomiędzy akumulatorem a karoserią - masą oraz karoserią i silnikiem. Najlepiej rozkręć te połączenia, przeczyść i skręć z powrotem. Można jeszcze zabezpieczyć wazeliną techniczną.
Jeśli wszystko gaśnie tylko przy próbie odpalenia to mogą być wytarte tulejki w rozruszniku przez co rozrusznik może robić zwarcie.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-11-2011, 14:35   

Do stacyjki dochodzi jeden gruby przewód. W zależności od położenia kluczyka, zasilane są różne wyjścia. Skoro zapłon działa, to przewód wejściowy jest ok. Na pozycji start zasilany jest gruby przewód żółto czarny. Musisz sprawdzić czy po przekręceniu stacyjki na start jest na nim 12V.

Jeśli będzie to musisz sprawdzić jego połączenia dalej. Jak wyjmiesz konsolę, to na dole jest wtyczka 4 pinowa. Poprzez nią przewód łączy się z wiązką silnika. Podczas rozruchu odcinane są wszystkie odbiorniki prądu, a prąd jest puszczany tylko na to co niezbędne, czyli zasilanie ECU, aparatu i rozrusznika.

Jeśli zasilania tam nie będzie to musisz sprawdzić kostkę przy stacyjce.

Zdejmij osłonę pod kierownicą albo obudowę kolumny i dobierz się do tego kabla. Wbij w niego szpileczkę albo igłę. Podłącz multimetr do szpileczki i do masy, a potem przekręć kluczyk na start i zobacz czy masz na nim napięcie. Inaczej możemy dalej wróżyć.

[ Dodano: 06-11-2011, 14:36 ]
Mr_Azathoth napisał/a:
Co moge jeszcze sprawdzic, podlaczalem UKP ale nic nie rozlaczylem, nie powinno byc nigdzie zwarcia itp.


Musiało się coś rozłączyć, inaczej problemu by nie było ;)
 
 
ssemek85 
Mitsumaniak


Auto: Galant [97-04] EA5A 2,5 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 90
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-11-2011, 14:58   

[quote="Owczar"]
Jeśli zasilania tam nie będzie to musisz sprawdzić kostkę przy stacyjce. Kolega dobrze podpowiada to najbardziej odpowiada objawom..

Jednak możesz też sprawdzić Aku. bo to ze jest na nim 12V nie znaczy ze jest sprawny.. mogł paść i mimo trzymania napięcia brak mu mocy rozruchowej. Aku może miec i 13V a 10 czy 20 % mocy rozruchu i objaw bedzie identyczny
_________________
"Śmierć jezdzi szybko więc…… trzeba być szybszym od niej..."
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-11-2011, 16:24   

Autor zapomniał wspomnieć, że bez boostera nawet światła się nie zapalają :) Czyli aku padł :)
 
 
SPIDER-ek 
Mitsumaniak


Auto: Infiniti Q50 2.2d Premium 2015
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1556
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2011, 20:36   

Zima się zbliża:)
Owczar, najgorsze jest to że jak przy instalacji zaczyna się grzebać i cos przestanie dzialać z innego powodu, to jest złośliwość rzeczy martwych.
_________________
Jest: Infiniti Q50 2,2d 170KM 400Nm Premium 2015 Graphite Shadow 7G-tronic Opis obecnego w nie-miśkach
Był: Mitsubishi Galant 2,5i V6-24
EA5A A/T (6A13) 2,5l V6-24 163KM 223Nm Tiptronic: F4A42
Opis mojego byłego rekina na forum

 
 
Mr_Azathoth 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2 rok 2000
Kraj/Country: UK
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 93
Skąd: Edinburgh
Wysłany: 07-11-2011, 08:50   

Temat do zamkniecia. Faktycznie padl aku, dopiero jak podlaczylem booster zobaczylem ze jest rozladowany.

Wielkie dzieki dla Owczara za pomoc poza forum, i dzieki dla wszystkich uizytkownikow.
_________________
Szukam swiatla w ciemnosci, mrok oswietla mi droge.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.