Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PRZEPUSTNICA +KROKOWY 2.4 DOHC
Autor Wiadomość
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 15-11-2011, 21:45   

Cytat:
marycjusz [ Dodano: 11-11-2011, 16:37 ]
OCZYWIŚCIE DZIĘKI WIELKIE RÓWNIEŻ DLA MARCINA4G :) )


Milo mi tak właśnie zakładałem ;p
- co do błędów to znaczą to samo co w europejczykach - jednak szkoda ze robiles restart ECU bo mrygasz błędy przed restartem a nie po tak jak k@rolpisze teraz przejedz z 100 km.

Jeśli nie mruga ci błędów a spinasz piny PRAWIDŁOWO to proponuje sprowadzić czy piny które łączysz maja za sobą kabelki, to raz a dwa, świeci Ci się check engine jak zapalasz pojazd ? - jeśli nie to wykręć zegary 2 śruby na obudowę wychodzi i wchodzi na zatrzask i sprawdź czy jest tam żarówka bo jak kos już coś mieszał ze skrzyżna
( co jest wysoko prawdopodobne ) może coś pogrzebali żeby check się nie świecił.
Sprawdź czy ścieżka doprowadzająca do żarówki z check engine nie jest przerwana.

a tak poza tematem - powiedz mi ABS masz ?
bo za oceanem w jednych wersjach było w standardzie w drugich nie było wogóle
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-11-2011, 23:36   

no ABSik mam, a jakże, ale tu też mam problem bo zapala mi się kontrolka od niego. Jak odpalę gala jest ok, przejadę kilkaset metrów sprawdzam na śliskiej powierzchni i jest ABS ale po kilkuset metrach zaświeca się kontrolka i już nie ma ABSu a kontrolka się świeci aż do zgaszenia silnika, ale to pewnie któryś z czujników - nic to , na razie ten problem zostawiam, w pierwszej kolejności muszę znaleźć awarię która zmula mi silnik i faluje obroty.


Zatem jutro sprawdzam jeszcze raz, ale najpierw przejadę się :)

Jeżeli chodzi o Check Engine to się nie świeci - więc to też sprawdzę

Dzięki za pomoc

[ Dodano: 16-11-2011, 09:01 ]
Jeszczę wrócę do tematu : Jeżeli chodzi o Check Engine to prawidłowo powinno być tak że w momencie odpalania silnika kontrolka ta powinna zapalić się na jakąś 1 sek. i zgasnąć tak ? Bo u mnie od półtora roku nie zauważyłem w ogóle tej zapalającej się kontrolki , więc faktycznie może jest odłączona.

Co do wymrygania błędów to robiłem wg tego schematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435 , wtyczka jest w kształcie trapezu, a trapez ma jeden bok dłuższy drugi krótszy - u mnie ta wtyczka jest jakby do góry nogami - jej szerszy bok jest u mnie na dole - więc łącze piny w dolnym rzędzie tej wtyczki - dobrze robię ?? :)
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 16-11-2011, 17:41   

Check się powinien świecić przez parę sekund po przekręceniu kluczyka na pozycję w której wszystkie kontrolki sie świecą, powinien zgasnąć nawet jeśli nie odpalisz silnika...skoro nie świeci się wogóle to albo ktoś serdeczny wywalił żarówkę albo się spaliła...jeśli chodzi o wtyczkę to najlepiej wsadzić tam głowę poświecić czymś i przy każdym pinie jest cyferka malutka, ale jest :wink: (przynajmniej u mnie), łączysz 1 i 4 i masz pewność że jakiegoś zwarcia nie zrobisz :biggrin:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
marcin4g 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 126
Skąd: Tychy d(-_-)b
Wysłany: 16-11-2011, 22:31   

czyli tak jak zakładałem :roll: wyciągnąć musisz zegary - 5 min roboty śrubokręt na krzyżaku i go... jak żarówka jest w miejscu "check engine " to zmień miejscami z inną wsadź zegary przekręć stacyjkę jak się zaświeci kontrolka to wymigaj błędy, mruga kontrolka check engine wiedź nie dziwę Ci się że jak zwierasz piny to nie miga :twisted: jak w ogóle nie świeci.

Z drugiej strony komuś kto to w nim dłubał bym &*($@)*@($- :axe:
_________________
| Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) |
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-11-2011, 08:56   

Hej!

Nie miałem czasu zając się sprawami o których pisaliśmy powyżej, ale wpadłem na chwilę żeby powiedzieć co się stało.
Otóż, wczoraj po kilku dniach nie używania Gala, wsiadłem żeby się przejechać z tęsknoty już :) skończył mi się gaz więc przełączyłem na benzynke iiii.....jak mi się wyrwał !! Myślę o co chodzi ?? Odkąd go mam (w marcu 2 lata będzie) nie czułem takiej mocy ! Niee no myślę jadę na jakąś traskę sprawdzić o co caman i tak też uczyniłem. No i słuchajcie, owszem obroty dalej mi wariują ale nie wiem czemu, wróciła moc silnika - teraz to ja czuję te 160 koni, dosłownie delikatnie dodaję gazu a on jakby wręcz budę miał za lekką :) :)
O co tu może chodzić ? Nic nikt przez parę ostatnich dni nie grzebał przy nim :? :?

tak czy siak, jak znajdę wreszcie trochę czasu doprowadzę go do porządku, bo teraz jak poczułem jego moc już się go nie pozbędę :) (a już miałem takie myśli)

[ Dodano: 28-01-2012, 18:42 ]
Temat na jakiś czas zamilkł ale już wszystko naprawione :) - Do silnika 2.4 DOHC dopasowana przepustnica z krokowym(krokowy w czarnej obudowie) z silnika 16V - wszystko chodzi jak należy.
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.