 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PRZEPUSTNICA +KROKOWY 2.4 DOHC |
Autor |
Wiadomość |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 15-11-2011, 21:45
|
|
|
Cytat: | marycjusz [ Dodano: 11-11-2011, 16:37 ]
OCZYWIŚCIE DZIĘKI WIELKIE RÓWNIEŻ DLA MARCINA4G ) |
Milo mi tak właśnie zakładałem ;p
- co do błędów to znaczą to samo co w europejczykach - jednak szkoda ze robiles restart ECU bo mrygasz błędy przed restartem a nie po tak jak k@rolpisze teraz przejedz z 100 km.
Jeśli nie mruga ci błędów a spinasz piny PRAWIDŁOWO to proponuje sprowadzić czy piny które łączysz maja za sobą kabelki, to raz a dwa, świeci Ci się check engine jak zapalasz pojazd ? - jeśli nie to wykręć zegary 2 śruby na obudowę wychodzi i wchodzi na zatrzask i sprawdź czy jest tam żarówka bo jak kos już coś mieszał ze skrzyżna
( co jest wysoko prawdopodobne ) może coś pogrzebali żeby check się nie świecił.
Sprawdź czy ścieżka doprowadzająca do żarówki z check engine nie jest przerwana.
a tak poza tematem - powiedz mi ABS masz ?
bo za oceanem w jednych wersjach było w standardzie w drugich nie było wogóle |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-11-2011, 23:36
|
|
|
no ABSik mam, a jakże, ale tu też mam problem bo zapala mi się kontrolka od niego. Jak odpalę gala jest ok, przejadę kilkaset metrów sprawdzam na śliskiej powierzchni i jest ABS ale po kilkuset metrach zaświeca się kontrolka i już nie ma ABSu a kontrolka się świeci aż do zgaszenia silnika, ale to pewnie któryś z czujników - nic to , na razie ten problem zostawiam, w pierwszej kolejności muszę znaleźć awarię która zmula mi silnik i faluje obroty.
Zatem jutro sprawdzam jeszcze raz, ale najpierw przejadę się
Jeżeli chodzi o Check Engine to się nie świeci - więc to też sprawdzę
Dzięki za pomoc
[ Dodano: 16-11-2011, 09:01 ]
Jeszczę wrócę do tematu : Jeżeli chodzi o Check Engine to prawidłowo powinno być tak że w momencie odpalania silnika kontrolka ta powinna zapalić się na jakąś 1 sek. i zgasnąć tak ? Bo u mnie od półtora roku nie zauważyłem w ogóle tej zapalającej się kontrolki , więc faktycznie może jest odłączona.
Co do wymrygania błędów to robiłem wg tego schematu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=18435 , wtyczka jest w kształcie trapezu, a trapez ma jeden bok dłuższy drugi krótszy - u mnie ta wtyczka jest jakby do góry nogami - jej szerszy bok jest u mnie na dole - więc łącze piny w dolnym rzędzie tej wtyczki - dobrze robię ?? |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 16-11-2011, 17:41
|
|
|
Check się powinien świecić przez parę sekund po przekręceniu kluczyka na pozycję w której wszystkie kontrolki sie świecą, powinien zgasnąć nawet jeśli nie odpalisz silnika...skoro nie świeci się wogóle to albo ktoś serdeczny wywalił żarówkę albo się spaliła...jeśli chodzi o wtyczkę to najlepiej wsadzić tam głowę poświecić czymś i przy każdym pinie jest cyferka malutka, ale jest (przynajmniej u mnie), łączysz 1 i 4 i masz pewność że jakiegoś zwarcia nie zrobisz |
_________________ Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996
Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 |
|
|
|
 |
marcin4g
Mitsumaniak

Auto: Eclipse & Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Tychy d(-_-)b
|
Wysłany: 16-11-2011, 22:31
|
|
|
czyli tak jak zakładałem wyciągnąć musisz zegary - 5 min roboty śrubokręt na krzyżaku i go... jak żarówka jest w miejscu "check engine " to zmień miejscami z inną wsadź zegary przekręć stacyjkę jak się zaświeci kontrolka to wymigaj błędy, mruga kontrolka check engine wiedź nie dziwę Ci się że jak zwierasz piny to nie miga jak w ogóle nie świeci.
Z drugiej strony komuś kto to w nim dłubał bym &*($@)*@($- |
_________________ | Mitsubishi Eclipse | 4g69 (2.4l) | & Mitsubishi Galant | 4g64 (2.4l) | |
|
|
|
 |
marycjusz
Mitsumaniak marycjusz
Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 896 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 24-11-2011, 08:56
|
|
|
Hej!
Nie miałem czasu zając się sprawami o których pisaliśmy powyżej, ale wpadłem na chwilę żeby powiedzieć co się stało.
Otóż, wczoraj po kilku dniach nie używania Gala, wsiadłem żeby się przejechać z tęsknoty już skończył mi się gaz więc przełączyłem na benzynke iiii.....jak mi się wyrwał !! Myślę o co chodzi ?? Odkąd go mam (w marcu 2 lata będzie) nie czułem takiej mocy ! Niee no myślę jadę na jakąś traskę sprawdzić o co caman i tak też uczyniłem. No i słuchajcie, owszem obroty dalej mi wariują ale nie wiem czemu, wróciła moc silnika - teraz to ja czuję te 160 koni, dosłownie delikatnie dodaję gazu a on jakby wręcz budę miał za lekką :)
O co tu może chodzić ? Nic nikt przez parę ostatnich dni nie grzebał przy nim
tak czy siak, jak znajdę wreszcie trochę czasu doprowadzę go do porządku, bo teraz jak poczułem jego moc już się go nie pozbędę (a już miałem takie myśli)
[ Dodano: 28-01-2012, 18:42 ]
Temat na jakiś czas zamilkł ale już wszystko naprawione - Do silnika 2.4 DOHC dopasowana przepustnica z krokowym(krokowy w czarnej obudowie) z silnika 16V - wszystko chodzi jak należy. |
_________________ SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat (brat)
Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368
Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 |
|
|
|
 |
|
|