wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
adrian1990r
Nowy Forumowicz
Auto: adrian
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: szydłowiec
|
Wysłany: 21-01-2012, 16:10 wolne obroty
|
|
|
Witam. Mam malutki problem z moim galem 1.8 16V z 94. auto zagazowane. od pewnego czasy obroty na zimnym silniku sięgają do 1500 a po osiągnięciu prawidłowej temp silnika problem przestaje. natomiast po zgaszeniu silnika i po spadku temp problem pojawia się. sprawdzałem błędy i wyświetliło mi krokowy. kupiłem krokowy z przepustnicą i jakimś jeszcze układem do którego podpinana jest kostka wielopinowa. podpiąłem zakupione podzespoły i problem jak był tak jest nadal tylko po resecie komputera check engine mruga po zwarciu 1 i 4 pina cały czas. jeśli miał ktoś podobny problem prosiłbym o jakąs radę |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-01-2012, 17:55
|
|
|
Jeżeli dobrze zrozumiałem, to ja nie widzę żadnego problemu, po prostu na zimnym silniku działa ssanie, dlatego masz podwyższone obroty, a im temperatura spada bardziej poniżej 0 stopni tym ssanie będzie bardziej podbijać obroty, mi przy prawie -30 podbijał do 2000 na zimnym... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
adrian1990r
Nowy Forumowicz
Auto: adrian
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: szydłowiec
|
Wysłany: 22-01-2012, 09:14
|
|
|
zgadza się ale auto mam od 2010r i taki problem powstał w połowie lata dopiero 2011r. obroty nawet w zimę przy sporym mrozie były w granicy 1000. a teraz nie wiem co się stało bo pierwszy raz taki problem mam w tym aucie. w lato mechanik wyeliminował mi uszczelki przy wtryskach bo lekko łapało lewe powietrze i problem ustał ale na ciepłym silniku i teraz tylko pozostał na zimnym. Gdzieś na forum zauważyłem jak ktoś wspominał że taki objaw możne być przez zdarte szczotki od alternatora ponieważ akumulator nie jest doładowany i komputer podaje większe obroty aby go doładować. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11180 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-01-2012, 12:04
|
|
|
adrian1990r, silnik zachowuje się prawidłowo.mam taki sam,i jest identycznie.jest dokładnie jak pisał kolega wcześniej.czym zimniejszy płyn w układzie,tym wyższe obroty będą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 23-01-2012, 00:38
|
|
|
adrian1990r napisał/a: | zgadza się ale auto mam od 2010r i taki problem powstał w połowie lata dopiero 2011r. obroty nawet w zimę przy sporym mrozie były w granicy 1000. |
Znaczy, nareszcie się sam naprawił |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
adrian1990r
Nowy Forumowicz
Auto: adrian
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: szydłowiec
|
Wysłany: 23-01-2012, 09:26
|
|
|
ja się nie znam ja tu tylko sprzątam;) dobrze mówisz może się naprawił może nie. wychodzi na to że można być już spokojnym. dzięki za pomoc;) |
|
|
|
 |
|