| 
		Dławienie silnika 2.5 V6 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 fefet  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 12:24   Dławienie silnika 2.5 V6
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam serdecznie.Mam problem z moim Galantem.
 
Przy gwałtownym dodaniu gazu "dusi go" dośc mocno.Przełożyłem na chwile przepływkę z 2.0 i było ok.Niestety ceny zamienników są wysokie dlatego zdecydowałem się na uzywkę lecz po założeniu problem nie ustąpił.
 
Zastanawiam się teraz czy ta przepływka również jest wadliwa czy jednak to coś innego.A może zawór EGR...
 
 
Filmik poglądowy:
 
 
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radek79  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: x5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 13:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Uszkodzona przepływka by pokazała błąd i powiękrzyło by się spalanie a tutaj słychać jak by była nie szczelnoś w dolocie i zasysał lewe powietrze, przynajmniej tak słychać na moim telefonie | 
             
						
				_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 radek79  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: x5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 13:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | TPS nie koniecznie pokaże błąd, może żle podawć kąt otwarcia przepustnicy do ecu w pewnym momęcie otwarcia przepustnicy a w innych prawidłowo i też będzie efekt dławienia ale błędu nie będzie | 
             
						
				_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 15:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Myłeś silnik. Wilgoci gdzieś nie dostał? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fefet  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 18:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzisiaj jeszcze raz przełożyłem przepływke z 2.0 i niestety dalej problem.
 
Na wysokich obrotach i ile wejda to trzyma,problem jest tak do okolic 4 tys.
 
Silnika nie myłem.
 
I co to jest ten TPS    
 
 
Jutro mam zemiar jechac na diagnostyke i sprawdzic o ile beda miali sie jak podpiac. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fefet  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 19:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a da sie go w jakis sposob wyregolowac    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tomek  		  
		 
         Mitsumaniak forumowy ekspert
  
  
                  Auto: Q50s Red Sport 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 fefet  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
  
                  Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6,1998r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 23 Skąd: Czeladź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 20:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A w jaki sposob mozna go wyregulowac?jaks schemat lub cos podobnego? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 21:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie tykaj TPSa póki jest fabrycznie lakowany, zrobic diagnostyke wraz z parametrami rzeczywistymi a pózniej drapać głowke i się zastanawiac gdzie szukac dziury w całym. Pomimo tego, że nie wywala Check Engine to nie znaczy, że wszystko jest OK | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzysek  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Galant EA5A SE 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 240 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 21:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak nie wywala błędu, zacząłbym od : świece, przewody zapłonowe i kopułka z palcem    . | 
             
						
				_________________ http://honda-wm.pl/ moje drugie forum      .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24-04-2013, 22:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Odepnij przepływkę i zobacz jak się będzie zachowywał bez niej. 
 
 
A poza tym:
 
 	  | robertdg napisał/a: | 	 		  | Nie tykaj TPSa póki jest fabrycznie lakowany, zrobic diagnostyke wraz z parametrami rzeczywistymi a pózniej drapać głowke i się zastanawiac gdzie szukac dziury w całym. Pomimo tego, że nie wywala Check Engine to nie znaczy, że wszystko jest OK | 	  
 
 
Tyle, że ciężko będziesz miał znaleźć kogoś kto Ci zrobi taką diagnostykę. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |