[EA6A/W 2.0TD] PowerBox do 2.0 TD |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2012, 22:50
|
|
|
Jeśli nie zainwestowałeś dużo pracy w auto, to ja bym sprzedawał i kupował 2,5 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 22:56
|
|
|
Szkoda mi go sprzedac, bo wlozylem w niego w sumie 7k zł:( jakbym wiedzial ze tak sie szarpne to bym sprzedal i kupil "fałke":/. Za swojego dalem 15000zl wlozylem 7000, a wartosci to nie podnioslo:/ jesli znalazlby sie ktos chetny na mojego diesla w stanie idealnym za 10kzł to bym sprzedal i wzial fałke w sedanie;) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:07
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Wczoraj w Tychach bylem na hamowni, podnosza tam moc |
Zmierzyłeś ile jeszcze masz koni?
Chip tunning wepną kilka oporników oszukają czujniki wydłuży się czas wtrysku itd co za tym idzie na pewno spalanie wzrośnie
Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają
Przecież to nie wyscigówka i spokojnie można jezdzić |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
Ostatnio zmieniony przez milo 26-02-2012, 23:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:11
|
|
|
Dread87 napisał/a: | zacne 96 koni;) |
Tyle wyszło na hamowni ?? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:12
|
|
|
Dokladnie 96,1 konia mechanicznego. Tyle wyszlo:) turbine mam po regeneracji, dolot wyczyszczony, zaslepione egr i odma skierowana gdzie indziej. |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:13
|
|
|
milo napisał/a: | Wystarczy popatrzeć na przewody od turbiny przez intercooler do dolotu jak się nagrzewają im chłodniejsze powietrze tym sprawność silnika większa i może od tego zacząć ,mam zainstalowane czujniki temperatury turbiny , i przewodów od intercoolera i powiem że się nie zle nagrzewają |
Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:15
|
|
|
To więcej niż fabryka podaje
Ciekawe ile wyszło by u mnie ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:15
|
|
|
Przeciez turbina napedzana jest spalinami - goracymi, sprezone powietrze tez jest gorace, wiec nic dziwnego ze gorace wszystko;) wazne jest to zeby za intercoolerem przewody byly chlodne |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:17
|
|
|
Ale nie są. Ten IC w galu to taki malutki jest |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:17
|
|
|
Fabryki podaja ogolnie ile silnik powinien miec koni. Zalezy w jakiej kondycji jest sam silnik, jaki przebieg ma, jakie masz paliwo, temperatura powietrza tez jest istotna, cisnienie atmosferyczne, wiec to ze fabryka podaje ze 90 koni, to tylko teoria, rownie dobrze moglem miec 82 konie albo 98 lub tez 90;) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:17
|
|
|
Owczar napisał/a: | Grzeją się strasznie. W moim czasem nie dało się dotknąć. Tylko ciekawe z której strony to ciepło. Czy od wewnątrz, czy od zewnątrz. |
Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2012, 23:19
|
|
|
milo napisał/a: | Z jednej i z drugiej strony od silnika nagrzewa sie bo bardzo blisko przewody lecą i intercooler słabe ma chłodzenie |
No ale to dość istotne gdzie jest wyższa temp. Jeśli od strony komory to warto by je zaizolować... |
|
|
|
 |
|