 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Podkarpacki Lancer Ralliart |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 21-06-2020, 21:45
|
|
|
Oj kółeczka wystają delikatnie, i faktycznie wygląda lepiej. Ale za to autko będzie brudne |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21-06-2020, 21:47
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Ale za to autko będzie brudne |
Efekt pierwszej, krótkiej jazdy z dystansami:
dlatego właśnie wertuje intenety i szukam jakiś sensownych chlapaczy. |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 21-06-2020, 22:03
|
|
|
Mazin89,
Unikaj szutrów, bo kamienie to dopiero zrobią Ci sitko na lakierze .
Od razu Ci powiem, że masz listwy progowe i takie uniwersalne nie będą pasowały z przodu - używki, albo ASO jedynie :/.
Zawsze jest opcja zrobić je samemu: https://www.youtube.com/watch?v=L1Ci18yLAIE
PS. Na tych dystansach, to dopiero widać jak Lancery stoją wysoko, z jeden zwój przydałoby się zabrać . |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 21-06-2020, 22:15
|
|
|
HUGIO napisał/a: | Od razu Ci powiem, że masz listwy progowe i takie uniwersalne nie będą pasowały z przodu - używki, albo ASO jedynie :/.
Zawsze jest opcja zrobić je samemu: https://www.youtube.com/watch?v=L1Ci18yLAIE |
Kupie chyba takie jak na tym filmiku, tylko że już wycięte, i sam nawiercę otwory. Jest tego trochę na necie.
Cytat: | PS. Na tych dystansach, to dopiero widać jak Lancery stoją wysoko, z jeden zwój przydałoby się zabrać . |
Zawsze można gwint założyć |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 20-07-2020, 19:21
|
|
|
Jako, że poprzedni adapter zegara nie wyszedł tak jak chciałem, a zdecydowałem, że założę też wskaźnik temperatury oleju zabrałem się za rzeźbienie kolejnego słupka.
Najpierw skleiłem uniwersalny adapter zegarów żywicą i włóknem szklanym:
Następnie szpachla i sporo zabawy w równanie:
a na koniec oddałem do flokowania na czarno:
Tak to wygląda na koniec. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 20-07-2020, 20:33
|
|
|
Fajnie, moim zdaniem czerwony kolor zegarów super pasuje do takiego słupka .
Ciekawe jakby wyglądał z całą czarną podsufitką .
Jeśli byś kiedyś zmieniał/obszywał fotele, to moim zdaniem dobrze by wyglądały czarne (w odcieniu i teksturze podobnej do tego floku) z czerwoną nicią . |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 20-07-2020, 20:50
|
|
|
HUGIO napisał/a: | Fajnie, moim zdaniem czerwony kolor zegarów super pasuje do takiego słupka . |
To wyszło trochę przypadkiem, bo kolor zegarów dopasowywałem do koloru wyświetlacza na desce rozdzielczej. Ja mam jeszcze ten starszy, czerwony, stąd taki kolor podświetlenia.
O podsufitce myślałem ale to dużo roboty, nie wiem czy bym to ogarnął. Do tego by trzeba było pozostałe słupki poflokować. To jest spory koszt, a ciągle przymierzam się do swapa hamulców. Może kiedyś.
HUGIO napisał/a: | Jeśli byś kiedyś zmieniał/obszywał fotele, |
Marzą mi się Recaro z Evo |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 06-09-2020, 20:32
|
|
|
Chwilę się zbierałem żeby opisać ostatni mod jaki wprowadziłem do auta. Półtorej roku zajęło mi skompletowanie wszystkich elementów układanki z różnych powodów, ale w końcu się udało i mogę zaprezentować pierwszego Ralliarta z hamulcami Brembo na forum (przynajmniej nie widziałem jeszcze innych). Jako, że w Outlanderach Turbo mod ten siada bez problemu, a jak wiadomo hamulce w obu autach są te same, pomysł zapożyczyłem od Outlanderowców.
Pierwsze co, potrzebne były adaptery, które zakupiłem od kolegi Pawel1988, pasowały jak trzeba.
Następnie zakupiłem komplet zacisków 4 tłoczkowych Brembo z BMW E38. Udało mi się dorwać komplet w dobrej cenie - 350 zł.
Stan jak widać - do regeneracji. Przynajmniej wizualnie. Technicznie ok (później wyszło że jeden z gwintów jest trochę zjechany ale udało się mimo tego). Mimo stanu zakupiłem komplet reparaturek i jeden tłoczek, gdyż oryginalny był pęknięty.
Następnie zaciski zostały wypiaskowane
pomalowane proszkowo
i zyskały nowe napisy
Do końca układanki brakowało paru elementów, które zakupiłem jakiś czas temu, a mianowicie:
- tarcze Textar 320/28 (KIA Optima, Sportage itp)
- klocki Ferodo dedykowane do zacisku czyli do BMW E38 (np do modelu 728)
- przewody w stalowym oplocie o odpowiednich gwintach - długość 640 mm (tutaj inaczej niż w O1T)
- śruby i podładki
Tak zaopatrzony udałem się do warsztatu kolegi Staszq2, któremu bardzo dziękuję za warsztat, fachową pomoc i cierpliwość bo prace i testy trwały od godziny 17 do 3 nad ranem.
Problemów było sporo bo uszkodzony gwint w zacisku, i 3 cieknące tłoczki. Nie wiem czy źle wyczyszczone zaciski czy wadliwe reparaturki się trafiły, ale 2 wewnętrzne uszczelki i 1 zewnętrzna.
Po pokonaniu problemów przystąpiliśmy do testów drogowych (lub może bardziej polowych biorąc pod uwagę rodzaj drogi). Po pierwszym ostrzejszym hamowaniu cieszyłem się, że nie wybiłem sobie zębów o kierownicę - nie spodziewałem się aż tak kolosalnej różnicy. Po przejechanych kilkudziesięciu kilometrach tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że wymiana hamulców była słuszną decyzją. OEM hamulce jednak są zbyt słabe. 4 tłoczki, większa tarcza i węże w oplocie robią robotę.
Obecnie prezentuje się to tak:
Na chwilę obecną wszystko działa jak należy, tarcze nie telepią się przy hamowaniu z większych prędkości. Siła hamowania jest nieporównywalnie większa niż poprzednio. Na wszelki wypadek co jakiś czas kontroluję czy nie poluzowało się nic i czy zacisk jest odpowiednio zamontowany. Na razie jest ok.
Także jeszcze raz dzięki wszystkim z grupy Outlanderowcy MM, którzy udzielali mi wskazówek, oraz Staszkowi za pomoc przy montażu i udostępnienie warsztatu. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 06-09-2020, 21:27
|
|
|
Bardzo dobrze to Wygląda . Gratuluję hamulców
Jak znajdę chwilę wolnego czasu zakładam Brembo do Mojego |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 06-09-2020, 21:37
|
|
|
Co tu dużo mówić, mod jak najbardziej na plus, efekty znają tylko Ci którzy mają okazje korzystać z tych zacisków. Na torze ten hebel potrafi nadnosić tył w O1T. Marcin robota super, dopatrzyłem się tylko niedokręconych odpowietrzników. Nie wiem czy to malowanie proszkowe czy kupiłeś ze zbyt długim gwintem? W sprzedaży są dostępne takie gumeczki ochronne na odpowietrzniki. Kup sobie bo fajnie z nimi wygląda zacisk. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 06-09-2020, 21:41
|
|
|
Pinkne ) |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 06-09-2020, 21:57
|
|
|
Dzięki panowie.
Turbocbr - jak masz możliwość montuj. Nie pożałujesz.
Bzyku - odpowietrzniki są dokręcone, tyle że za długie trochę. Takie dostałem od znajomego, więc nie wybrzydzałem. Akurat gwinty do malowania były zabezpieczone starymi odpowietrzniki. Gumki mam już założone. Zdjęcia są z przed tygodnia.
Co do efektów to trzeba się przekonać na własnej skórze - auto staje dęba. To powinno być w serii. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 08-09-2020, 11:48
|
|
|
Najs
Widzę na przedostatnim zdjęciu, że masz między błotnikiem, a progiem trochę syfu, warto tam przeczyścić, bo u mnie tyle błota i liści tam kiedyś było:
A szkoda, żeby próg zaczął gnić.
PS. Hmm, przy ciemniejszej feldze Bremobo by się bardziej w oczy rzucało .
PSS. Odnośnie chlapaczy, o których kiedyś rozmawialiśmy, to w przednich dedykowanych wycinają dziurę na to wybrzuszenie nadkola:
 |
|
|
|
 |
Mazin89
Forumowicz

Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 433 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-09-2020, 17:23
|
|
|
HUGIO napisał/a: | Najs
Widzę na przedostatnim zdjęciu, że masz między błotnikiem, a progiem trochę syfu, warto tam przeczyścić, bo u mnie tyle błota i liści tam kiedyś było:
A szkoda, żeby próg zaczął gnić.
|
No z tej ziemi to byś kwiata w donicy zasadził. Jak będę miał możliwość to oczyszczę progi.
HUGIO napisał/a: | PSS. Odnośnie chlapaczy, o których kiedyś rozmawialiśmy, to w przednich dedykowanych wycinają dziurę na to wybrzuszenie nadkola: |
Problem wybrzuszenia rozwiązałem bo też wycinałem dziury. Problem jest inny. Koło z dystansem haczy o chlapacz przy skręcie. Może dedykowane inaczej się ułożą. |
_________________ Mitsubishi Lancer Ralliart 2010
290KM/400NM
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=107187 |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 12-09-2020, 11:14
|
|
|
Gratki Marcin. W końcu to zrobiłeś
To chyba teraz moja kolej ale ja mam troche innego pomysła. Sprawdze jak pójdzie i dam znać. Ale na razie cichosza. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
|
|