Przesunięty przez: Hubeeert 29-05-2007, 23:30 |
[E5x 92-96] Wymiana tylnych amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
Peter_s [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2007, 18:34 [E5x 92-96] Wymiana tylnych amortyzatorów
|
|
|
W swoim miśku mam do wymiany tylne amortyzatory. Kupiłem KAYABA. Teraz chcę je sam wymienić. Może ktoś już to robił? Czekam na jakąś podpowiedź. Szukałem na wszystkich forach ale nie zauważyłem, żeby coś było na temat wymiany amorków |
|
|
|
 |
kwazar1
Forumowicz
Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sty 2007 Posty: 150 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-04-2007, 21:10
|
|
|
Witam, to jest prosta sprawa, będziesz potrzebował ścisków do sprężyn. Nie wiem jaki klucz jest od góry amorka, różnie to bywa, ale napewno dasz radę. Jeżeli masz tylną belke to raczej trzeba wyjąć dwa naraz i tak samo włożyc nowe. Jak są wachacze to jeden po drugim.
Pozdrawiam |
_________________ Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10691 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-04-2007, 23:05
|
|
|
Pisze na podstawie swojego galanta EA5W...
Sprezyny w kielichach sa prtzykrecone od góry do nadwozia, odkrecasz, wachacz w dół i wyciagasz amorek ze sprezyną, wtedy nalezy scisnac sprezynę zeby odrecic nakretke z amortyzatora, wymieniasz wszadzasz nowy, nie zpoamnij o ząłozeniu bałwanka i gumy osłonowej, przykrecasz amortyzatror i luzujesz sprezynę.
Potem zkałdaz to wszytko do samochodu.
Moze być problem z wyjeciem z nadwozia jezeli nie scisnies spręzyny lub jezeli nie naciśniesz wachacza w dół. Aha amorki sa montpowane na dole na specjalny, stożku trzeba pamietać zeby je odpowiednio ząłozyc.
Pozdro |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
KaczA [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 10:34
|
|
|
Peter_s, ile dałeś za te amorki?? |
|
|
|
 |
Peter_s [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2007, 23:04
|
|
|
kupiłem je na www.4cars.pl. Za 1 szt. olejowego zapłaciłem 236,35 brutto, a za przesyłkę niepłaciłem nic. Mam już zamontowane. Są to nówki, orginalne - KAYABA |
|
|
|
 |
Tomek15
Forumowicz
Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 98 Skąd: Głogów
|
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-06-2007, 21:48
|
|
|
Jeśli mogę polecić to KYB gazowe (gazowo-olejowe ) płaciłam 274,40 zł/szt. na tył firmy NIPPARTS są super. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
|