Tylny most/dyfer |
Autor |
Wiadomość |
Sadziprz77
Nowy Forumowicz Sadziprz
Auto: Outlander I, 2,0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 21-11-2018, 18:48 Tylny most/dyfer
|
|
|
Witam serdecznie, mam krótkie pytanko - czy tylny dyfer we wszystkich OT1 jest taki sam?? czy np. do Turbo jest inny?? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5361 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 21-11-2018, 20:18
|
|
|
We wszystkich O1T (turbo) jest taki sam natomiast różni się od tych z wolnossących. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
eMKa audio
Nowy Forumowicz eMKa audio
Auto: outlander I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2017 Posty: 9 Skąd: Grochowa
|
Wysłany: 16-02-2019, 18:46
|
|
|
Witam
Mam do wymiany dyfer w OT1 czy ktoś z was ma jakiś symbol
(na obudowie) lub model żeby zweryfikować ??? |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 16-02-2019, 19:27
|
|
|
eMKa audio, nr oem MN150637 i taki miałem na obudowie, było jeszcze jedno inne oznaczenie ale nie mogę odnaleźć fotki |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
eMKa audio
Nowy Forumowicz eMKa audio
Auto: outlander I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2017 Posty: 9 Skąd: Grochowa
|
Wysłany: 18-02-2019, 07:22
|
|
|
Witam dziękuję ale jak byś znalazł ten drugi symbol to będę wdzięczny |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5361 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 18-02-2019, 16:35
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Ten drugi numer to 3501A017 |
Kurka to był inny bo pamiętam trzy 7 pod rząd w nim ... Hmmm |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5361 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 24-02-2019, 12:59
|
|
|
Mój dyfer złapał spore luzy jakiś czas temu i kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie. Od strony wału daje się wyczuć minimalny luz. Serwisówka zakłada dopuszczalny zakres luzu 5mm. Wg sposobu mierzenia z serwisówki, u mnie luz od strony wału wynosi ok 0.5mm, a od strony półosi jest niewyczuwalny ręką. Dyfer mam na stole, auto jeździ więc mogę podjąć się likwidacji tego luzu. Pytanie jaką wartość ma fabryczny dyfer prosto z fabryki? Czy jest różnica w mierzeniu tego luzu na samochodzie i na stole? Na samochodzie niby "rozpęd" bezwładnością wału pozwala mocniej "stuknąć", ale na stole mam dyfer ze spuszczonym olejem (tylko niewielki film olejowy na powierzchni). |
|
|
|
 |
kazma
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2019 Posty: 23 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 19-10-2021, 08:42
|
|
|
Mam pytanie odnośnie wkładania półosi w dyfer, z wyjęciem nie było problemu natomiast jak wcisnąć wieloklin przegubu do końca bo nie chce mi dojść. Wiem że jest tam zabezpieczenie w postaci pierścienia.
W serwisówce o procesie instalacji jest tylko
INSTALLATION SERVICE POINTS
>>A<< DRIVE SHAFT INSTALLATION
CAUTION
When installing the drive shaft, be careful that
the spline part of the drive shaft does not
damage the oil seal.
Czyli uważać na uszczelkę żeby jej nie uszkodzić. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-10-2021, 11:58
|
|
|
młotkiem gumowym wystarczy puknąć
a ja nawet samym rozpędem półośki wbijam |
|
|
|
 |
kazma
Nowy Forumowicz
Auto: outlander 1 2.4 mivec
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lip 2019 Posty: 23 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: 19-10-2021, 12:22
|
|
|
Wolałem zapytać bo przy tym samochodzie nauczyłem się że pomału i cierpliwie 😂
[ Dodano: 20-10-2021, 14:24 ]
Zwracaliscie może uwagę czy jest jakaś różnica w tych ciężarkach co idą do dyfru i do tego ramienia tylnego ? To samo o amortyzator dynamiczny co jest montowany do dyferencjału, ma to jakiś nr katalogowy ? |
|
|
|
 |
|