Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E3xA]Rozrusznik nie kręci?????
Autor Wiadomość
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
  Wysłany: 03-02-2009, 09:11   [E3xA]Rozrusznik nie kręci?????

Witam , mam taki mały problem, przy włączeniu stacyjki i przekręceniu kluczyka nie się nie dzieje , sprawdzałem rozrusznik i jest 100% sprawny elektromagnes również , myśle że powodem tego może być stacyjka lub kabelek który biegnie ze stacyjki do rozrusznika, nie wiem jak to sprawdzić , może ktoś z Was przerabiał już takie rzeczy??Proszę o poradę.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 08-02-2009, 03:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-02-2009, 09:51   

a podłączyłeś ten trzeci mały kabelek do rozrusznika ? ten na wsuwkę ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2009, 10:47   

tak ten kabelek jest podłączony do rozrusznika ,jest jeszcze jedna dziwna rzecz, jak wyłączę zapłon w stacyjce to swiecą dalej kontrolki( akumulatora i oleju)pomimo że wyjąłem kluczyk...

[ Dodano: 03-02-2009, 10:53 ]
kontrolki nie gasną dopóki nie odłącze klemy od akumulatora , po podłączeniu klemy jest ok nic nie swieci
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24341
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2009, 10:58   

przekaznik glowny nie rozlacza - wyglada na problem ze stacyjka i/lub ECU
a przy okazji moze tez rozladowany aku
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2009, 11:15   

ta sytuacja dzieje się od czasu gdy zmieniłem skrzynie(automat) na inną używaną ,wtedy przez przypadek pomyliła mi się kolejność kabli na rozruszniku , trochę zaiskrzyło :shock: , może wtedy cos się uszkodziło , aha komutera nie mam silnik na gazniku.
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 03-02-2009, 11:18   

To nie ma znaczenia, gaźnikowce też mają ECU :) Znajdziesz za schowkiem pasażera 8)
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2009, 11:48   

Za schowkiem pasażera mam ECU od skrzyni ,wyciągałęm osobiscie żeby sprawdzić kondensatory....

[ Dodano: 03-02-2009, 12:52 ]
gdzie się znajduje przekaznik główny i w jaki sposób mogę go sprawdzić?
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 03-02-2009, 13:07   

Przy skrzyni automatycznej jest blokada rozrusznika gdy jest włączony jakiś bieg, tak aby uruchamiać silnik tylko w pozycji P i N. Może coś tam nie domaga i odcina rozrusznik.
 
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2009, 14:11   

myślałem o tym , ale wszystkie kostki przy skrzyni ładnie pasowały i skrzynia biegi też płynnie zmienia, więc nie wiem co to jest że rozrusznik nie działa :?

[ Dodano: 03-02-2009, 16:36 ]
qrcze.....faktycznie może być to spowodowane tym że skrzynia możę blokować prąd ze stacyjki do rozrusznika , ale jak to ustroństwo znaleść???
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11206
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-02-2009, 16:38   

Takie rzeczy dzieją się jak nie ma masy.Była zmieniana skrzynia,więc może nie jest przykręcona :?:
_________________

 
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 03-02-2009, 22:07   

sprawdziłem wszystkie połączenia masowe ,przeczysciłem wszystkie styki i nic..... pojawił się następny problem jak uruchomię autko (zapalam na krótko kabelkiem + +z akumulatora do rozrusznika) stacyjką nie da się wyłączyć silnika , musze rozłączyć przewód z cewki zeby go zgasić....
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-02-2009, 23:27   

to może musisz wymienić stacyjkę ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 00:03   

a kupiles tak ? czy ci sie to nagle stalo ? bo moze auto kradzione bylo i stacyjka zlamana i komplikacje itd ;p
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 00:46   

upalileś kolego cos tym (przez przypadek) i nikt nie zgadnie co dopóki sam calej instalacji nie sprawdzisz. W desce przy tych kontrolkach są diody, ktore mogly pasc. Stacyjke mogles spalic, albo inne grobniejsze kable masowe podłaczone miedzy buda a silnikiem, czy budą a innymi uządzeniami. Na przyszlosć wyciagaj aku jak cos bedziesz chcial grzebac.
 
 
pyciouno 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1990
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 44
Skąd: Tarnów
Wysłany: 04-02-2009, 13:53   

czy można w jakoś w prosty sposób sprawdzić stacyjkę??po jej zdemontowaniu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.