Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[e57a] elektryka. pomocy
Autor Wiadomość
kornik__ 
Nowy Forumowicz

Auto: e57a '94 reanimacja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 20
Skąd: Szczytna
Wysłany: 30-06-2009, 20:33   [e57a] elektryka. pomocy

dzisiaj postanowiłem powymieniać popalone żaróweczki, więc podniosłem osłonę lewarka, odkręciłem śrubki od konsoli zdjąłem konsolę, poodpinałem wtyczki, odłączyłem i wyjąłem radio. rozmontowałem przycisk od przełącznika obiegu wew/zew oraz od klimy i wymieniłem żaróweczki, podobnie zrobiłem na panelu od ogrzewania. to samo zrobiłem z podświetleniem popielniczki i zapalniczki. po skończonej zabawie złożyłem wszystko tak jak było wcześniej. i tu pojawił się problem, a mianowicie radio przestało łapać stacje (to akurat najmniej interesujący mnie szczegół), przestał działać silniczek od zmiany obiegu, więc znowu wszystko rozebrałem, wyjąłem przycisk przeczyściłem styki poskładałem i nic... radio przestało się włączać, oświetlenie drzwi i wnętrza też nie działa, pomyślałem ciekawe. no dobrze, zamknę auto i w domu pomyślę, ale i tu pojawił się problem... centralny też nie działa... otworzyłem maskę, później zajrzałem do skrzynki z bezpiecznikami. znalazłem bezpiecznik od radia (15A) i zdaje się, że tuż obok niego jest bezpiecznik od oświetlenia wewnętrznego (z tego co zrozumiałem z niemieckiego opisu na obudowie skrzynki z bezp.). obydwa bezpieczniki były w plastikowej obudowie toteż nie mogłem sprawdzić ich stanu. jutro kupię zestaw bezpieczników i dla profilaktyki powymieniam wszystkie. tylko nie wiem czy wina leży po stronie bezpieczników, czy przypadkiem ja czegoś nie namieszałem przy składaniu konsoli. czy wie ktoś gdzie dokładnie znajduje się przewód masowy od silnika do karoserii (jeśli istnieje...)?
_________________
if it happened it must be possible

Galant JMBSNE57ARZ000926 reanimacja
Megane Coach dzieki Bogu juz poszedl
Colt CA1A '92 oddany w dobre rece
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-06-2009, 22:24   

kornik__ napisał/a:
otworzyłem maskę, później zajrzałem do skrzynki z bezpiecznikami.


a bezpieczniki w kokpicie tez sprawdzałeś ? ( te koło lewej nogi od kierowcy )
 
 
kornik__ 
Nowy Forumowicz

Auto: e57a '94 reanimacja
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 20
Skąd: Szczytna
Wysłany: 30-06-2009, 23:14   

rano przed praca... jutro powiem co i jak. dzieki za podpowiedz

[ Dodano: 01-07-2009, 08:56 ]
w skrzynce wewnątrz auta nie widać bezpiecznika odpowiedzialnego za centralny, oświetlenie, silniczek obiegu czy radia. kontrolka w liczniku od otwarcia drzwi też nie świeci, pozostałe kontrolki działają.

[ Dodano: 01-07-2009, 15:26 ]
a jest możliwość, że coś z kostką od radia?

[ Dodano: 01-07-2009, 20:02 ]
centralny, światło i radio działa :D
niestety silniczek od obiegu wewnętrznego/zewnętrznego nie działa :( jest może do tego jakiś przekaźnik albo coś? przełącznik wydaje się być dobry, bo jak się przełącza to podświetlenie działa (wsadziłem niebieską i pomarańczową żaróweczkę i przy wciśnięciu świeci na pomarańczowo).

[ Dodano: 01-07-2009, 20:08 ]
jest też kolejny problem. Zdaje się, że ABS nie działa (lub go w ogóle nie mam na wyposażeniu...). zapiąłem nową żarówkę do kontrolki od ABSu i ciągle świeci, nawet po odpaleniu silnika. jak wymieniałem bezpieczniki pod maską to zauważyłem, że jest jeden taki duży bezpiecznik od ABS, drugi normalny (chyba 30A) ale w miejscu gdzie powinien być drugi duży bezpiecznik nie ma kabli poprowadzonych... czy ktoś z was, kto na pewno ma ABS też tak jest?

[ Dodano: 03-07-2009, 15:17 ]
wszystko działa :D
_________________
if it happened it must be possible

Galant JMBSNE57ARZ000926 reanimacja
Megane Coach dzieki Bogu juz poszedl
Colt CA1A '92 oddany w dobre rece
 
 
WillyTheThird 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E56A USA, 2,4 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-06-2015, 13:58   

@kornik__
Wiem, że stary temat...
Pamietasz co zrobiłeś że wszystko zaczelo działać ?
Bsprawdzilem bezpiecznik kabina/maska i wszystko wygląda w porządku
 
 
marycjusz 
Mitsumaniak
marycjusz

Auto: SIGMA 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 896
Skąd: Białystok
Wysłany: 16-06-2015, 16:32   

Chłopy pomóżcie koledze WillyTheThird bo sprzedałem mu mojego Gala USA ;) i tak się złożyło, że chwilę przed transakcją znikło oświetlenie wnętrza , oświetlenie drzwi, podświetlenie przycisków na desce : świateł awaryjnych, pokręteł od klimy itp oraz radio również nie działa.
Natomiast podświetlenie zegarów zegarów działa normalnie :?

o co caman ?
_________________
SIGMA 1992, 3.0 V6 24v, 205 KM
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85062
Subaru Forester S Turbo 1999, 177 KM
SIGMA KOMBI 1993, 3.0 V6 12v, 170KM (Brat)
DIAMANTE KOMBI 1995 3.0 V6 12v,170 KM (BRAT)
Duży Polski Fiat :) (brat)

Galant E56A USA, 1993, 2.4 DOHC 160 KM sprzedany dla WillyTheThird
Mój były Galant E54A 2.0 V6 1995 M/T (Sprzedany)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=70368

Fiatolot : http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11142
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-06-2015, 23:14   

To wskazuje na przepalenie bezpiecznika,który znajduje się w komorze silnika.Jeszcze nie powinien działać centralny zamek.
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-06-2015, 23:20   

Pewnie też może być wina odpowiedniego przekaźnika.
 
 
WillyTheThird 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E56A USA, 2,4 DOHC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 5
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-06-2015, 00:59   

Dzięki za odpowiedź. Okazało się że sprawdziłem PRAWIE wszystkie bezpieczniki :-X W komorze silnika 2 bezpieczniki są pod - w moim przypadku - żółtą osłoną której nie chciało mi się wcześniej podnieść. Wymieniłem te 2 bezpieczniki i raptem zapaliły lampki w drzwiach i cała reszta. Jutro wrzucę zdjęcie, co by komuś się w przyszłości przydało :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-06-2015, 07:52   

WillyTheThird napisał/a:
komorze silnika 2 bezpieczniki są pod - w moim przypadku - żółtą osłoną
Standard.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.