| interfejs + soft do BRC sequent 56 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | VirMan   Mitsumaniak
 maniacc
 
  
 Auto: Diamante XS'94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 1602
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2009, 00:11   interfejs + soft do BRC sequent 56 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam sequent 56 i potrzebuję się wpiąć - wszelkie uwagi cenne jak złoto - potrzebowałbym soft , lub z kąd go wziąć , oraz schemat kabelka , albo na wzór (obiecuje , oddam nienaruszony  ) |  
				| _________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
 Sigma '93 kombi.
   DONE: resurrection
   
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez VirMan 21-08-2009, 21:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtas   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 28 Lis 2008
 Posty: 3582
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2009, 10:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bartek może ten link ci pomoże, tylko czytaj uważnie   http://www.elektroda.pl/r...f4f6535d4ccc92e
 |  
				| _________________ ..
 Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
 [F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | VirMan   Mitsumaniak
 maniacc
 
  
 Auto: Diamante XS'94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 1602
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-08-2009, 21:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | niestety mam sequent 56 a tam nic o tym.. i kluc sprzętowy albo crack potrzebny... |  
				| _________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
 Sigma '93 kombi.
   DONE: resurrection
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mariusz_2050   Forumowicz
 
 Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 22 Sie 2009
 Posty: 89
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-08-2009, 12:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Kolego a jaki masz problem z SQ56? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | VirMan   Mitsumaniak
 maniacc
 
  
 Auto: Diamante XS'94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 1602
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-08-2009, 15:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | problem , nie problem - chciałbym poustawiać to ustrojstwo jak należy , bo nie wierzę tym gościom , pozatym - mam ochotę poeksperymentować z rodzajami mieszanki i stanami w róznych punktach wydechu. tryb sport , instalacja wtryskiwaczy zaraz przy kolektorze itd.. nic nie mogę . .nawet sprawdzić na jakim ćiśnieniu chodzą wtryskiwacze i czy przy dołożeniu gazu nie spada.. itd etc. |  
				| _________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
 Sigma '93 kombi.
   DONE: resurrection
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mariusz_2050   Forumowicz
 
 Auto: OUTLANDER 2.4 MIVEC
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 22 Sie 2009
 Posty: 89
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-08-2009, 22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę, że jesteś z Tarnowa. Jezeli zakładałeś gaz w Czakramie to chopaki na pewno robili test drogowy i mieszanke masz ustawiona optymalnie. Powiem Tobie, ze taka zabawa niewiele wnosi. Jak ustawisz za bogato to fura tez nie pojedzie a nadmiar paliwa wyplujesz rura wydechowa. A gdyby spadalo cisnienie to fura przelaczala by sie na benzyne. Pzdr. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | VirMan   Mitsumaniak
 maniacc
 
  
 Auto: Diamante XS'94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 1602
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-08-2009, 23:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze   
 [ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
 pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia.
 |  
				| _________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
 Sigma '93 kombi.
   DONE: resurrection
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtas   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 28 Lis 2008
 Posty: 3582
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 08:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bartek program jest do 24 i do 56. Może się myle ale do samego przeglądnięcia programu klucz programowy nie jest potrzebny. No i znalazłem interfejs Megapol |  
				| _________________ ..
 Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
 [F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | VirMan   Mitsumaniak
 maniacc
 
  
 Auto: Diamante XS'94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 11 Lut 2009
 Posty: 1602
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 08:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki .. no tutaj opis rzeczwiście coś mówi , i jest kontakt - dzięki:) 
 Z tego co widzę ,to ten komputer polega tylko na ecu właściwie..
 :/
 
 well.. no mamy sprytne ecu ale.. no ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze..
 |  
				| _________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
 Sigma '93 kombi.
   DONE: resurrection
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 10:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | VirMan napisał/a: |  	  | to ja wiem - czakram jest w miarę , ale czasem nrakuje mi pary powyżej 5k obrotów.. jak jest naprawdę za małe ciśnienie to wtedy przełącza na benzyne. znam zasade dzialania , i dlateog chcialbym sprawdzc jaki jest skald mieszanki na wysokich obrotach z gazem w podlodze   
 [ Dodano: 24-08-2009, 00:28 ]
 pozatym tej klasy komputer powinien mieć dynamiczne wspólczynniki do obrotów i do wychylenia pedału gazu .. a załorzę się,zę nie bierze throttle position pod uwagę.. tylko opiera sięna ecu.. a przecież węzyki i wtryskiwacze gazowe mają inną charakterystyke.. żeby choziaż na lambdę się dopasowywał.. ale pewnie też pobożne życzenia.
 | 
 
 A ja jednej rzeczy nie rozumiem - proste rozwiązanie a jakże pomocne - komputer sobie czyta sondę lambda podczas jazdy na benzynie i na tej podstawie dobiera mapę. Algortym kalibracji który puszczasz w trakcie jazdy i on sobie dla każdego (z rozdzielczością do 0.5 ms) czasu benzyny czyta jaki jest przebieg sondy - nisko, faluje, wysoko. I na tej podstawie manipulacja mapą mnożnika dla czasu wtrysku gazowego. A tak to trzeba kilometry jazd testowych i zabawy...
 |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 11:58 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | VirMan napisał/a: |  	  | ja się zastanawiam czemu mi brakuje pary przy 5000 .... możę pojadena benzynce i sprawdze.. | 
 
 Za mało wydajny parownik lub wtryski od gazu lub mapa wtrysku gazu?
 |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 12:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie mapa, ewentualnie zużycie elementów, instalacja u kolegi chodziła dobrze - wtryski i reduktor dobrane odpowiednio, cały problem w tym że brak softu żeby się podłączyć i zobaczyć co tam piszczy |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wojtas   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 28 Lis 2008
 Posty: 3582
 Skąd: Gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-08-2009, 22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bartek masz Klucz Progranowy w zalaczeniu masz dll`a podmien go z oryginalem w glownym katalogu progaramu i juz
   co prawda to z seqent 24 ale powinno zatrybic.
 |  
				| _________________ ..
 Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
 [F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |