Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 17:31
OLEJE, FILTRY
Autor Wiadomość
pc
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2006, 19:01   OLEJE, FILTRY

Witam!
Prosze o informacje jakich olei, filtrów używanie w swoich SIGMAch?
Chodzi mi o konkretne nazwy i modele.
 
 
setko
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2006, 19:26   

jeśli chodzi o olej do silnika to castrol syntetyk jest do tego silnika najlepszy i to nie tylko
moje zdanie.
Do skrzyni automat dextron 3 tylko pamiętaj że automat też ma filtr olelu.
Z tego co wiem to filtr ten wymienia sie co 2 wymiane oleju. :D
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 21-08-2006, 21:20   

dzięki za odpowiedź, o filtrze wiedziałem. Castrol już mi polecali w serwisie, także potwierdziłeś Best Practice's :P )
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 12:32   

setko napisał/a:
jeśli chodzi o olej do silnika to castrol syntetyk jest do tego silnika najlepszy i to nie tylko
moje zdanie.
Do skrzyni automat dextron 3 tylko pamiętaj że automat też ma filtr olelu.
Z tego co wiem to filtr ten wymienia sie co 2 wymiane oleju. :D



A ja mam takie pytanko.
Według katalogu wychodzi że do automatu idzie syntetyk ATF-II E czy dextron 3 będąc półsyntetykiem dobrze sobie radzi w tej skrzynce i czy jest to sprawdzony olej?
Nie ukrywam że wolałbym wlać na dextron 3 ,chodzi o różnice cenowe.
Niedawno kupiłem sigmę no i przygotowuje się do wymiany olejów i filtrów :D
 
 
mitsu-fan
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2006, 23:03   

a jaki olej należy lać do sigmy do automatu - minerał czy półsyntetyk?
 
 
setko
[Usunięty]

Wysłany: 04-09-2006, 13:23   

RIPek napisał/a:
Według katalogu wychodzi że do automatu idzie syntetyk ATF-II E czy dextron 3 będąc półsyntetykiem dobrze sobie radzi w tej skrzynce i czy jest to sprawdzony olej?


Jest to olej nowszej generacji (trujka) ja takim zalalem i wiem ze wiele osob go
uzywa moje odczucie jest takie ze nawet jakby plynniej skrzynia dzialala.
a jak chcesz filtr tez zmienic to tu
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=123065644
ma do miskow za niewielkie pieniadze a filtr identyczny jak orginal od niego otrzymalem
i moge go z czysty sumieniem polecic.
 
 
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 05-09-2006, 17:31   

mała uwaga: należałoby jednak podzielić sigmy na te z silnikiem 12v i 24v. do tych pierwszych katalogowo idzie silnikowy mineralny 15w40, a do drugich półsyntetyk 10w40. ja tam tematu nie widzę, bo wiadomo, że im wyższa półka tym olej lepszy, tylko po co np. lać w bebechy mobila jak ucieka dziurami i przez sparciałe simeringi. zmierzam do tego, że istotniejszym tematem jest raczej dbałość o kondycję silnika. a olej? mobil, texaco, castrol - są jakieś alternatywy?
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
Czarcik
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 18:20   

Może Shell?...
to bardziej pytanie... Shell 15 W40 mineral do 12v, jak znalazł?
 
 
Nachbar
[Usunięty]

Wysłany: 06-09-2006, 20:37   

a co sądzicie na temat Valvoline ??? 10W40 MAXLIFE
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 18:43   

No to super :D
Od razu kupuję. Jeszcze tylko SETKO jakbyś mi zdradził gdzie w skrzyni ten filterek się mieści to byłbym już całkiem szczęśliwy :lol:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24292
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-09-2006, 20:57   

RIPek napisał/a:
gdzie w skrzyni ten filterek się mieści to byłbym już całkiem szczęśliwy :lol:

musisz zdjąć całą dolną pokrywę - dlatego z filtrem należy też kupić nową uszczelkę tej pokrywy - najlepiej oryginał, jeśli nie chcesz mieć problemów z wyciekami

po zdjęciu pokrywy filtr masz jak na dłoni
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 07-09-2006, 22:38   

kordiank2 napisał/a:
mała uwaga: należałoby jednak podzielić sigmy na te z silnikiem 12v i 24v. do tych pierwszych katalogowo idzie silnikowy mineralny 15w40, a do drugich półsyntetyk 10w40.?

Katalogowo to zależy w jakich tęperaturach silnik pracuje i nie ma sztywnego podziału V12 -V24. Najbardziej optymalny jest 10w 40 - 15w40 można używać w lecie kiedy tęperatura nie spada poniżej -10stopni. A pełny syntetyk fakt absurd lać do zużytego silnika tym bardziej jak taki chodził na mineralku :? ,można se tylko kuku narobić :(
 
 
setko
[Usunięty]

Wysłany: 11-09-2006, 07:51   

RIPEK uszczelke pod miske dostaniesz razem z filtrem.
 
 
RIPek
[Usunięty]

  Wysłany: 11-09-2006, 12:53   

Już się wywiedziałem , w tym tygodniu komplecik zamawiam u tego sprzedawcy co link dałeś.
Dzięki śliczne za pomoc :D
 
 
Czarcik
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2006, 10:26   

Zamówiłem u tego człowieka z allegro, ale uszczelki nie dosłął już. Wygląda na to że trzeba kupić osobno...
Lippa troszki :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.