| 
		[E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie... | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 18-10-2009, 19:34   [E38A 2.0 4WD] Rzucił palenie...
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Przyszedł czas i na mojego miśka.... a stało się to tak: po dłuższej jeździ (ok.100km) zgasiłem na moment auto, aby wyjąć bagaże. Wsiadłem, łapię za kluczyk i słyszę z pod maski "łech łech łech" i nic... kręce raz drugi i trzeci, i dalej nic... Wykręciłem prawie rozrusznik i dalej nic... Miałem zapasową świece więc sprawdziłem - iskra jest, sholowałem auto do domku, tam byłem w stanie sprawdzić pompę paliwa, też działa... przekaźnik od wtrysku działa, wszytko jest ok a nie pali... Więc podejrzewam najgorsze - sterownik. Mam go już wyciągniętego, ale wizualnie wszytko ok. Nie wiem co dalej poczyniać...
 
 
Czy posiada ktoś takowy sterownik na zbyciu?
 
 
Jest to Mitsubishi Galant E38A z 1989 roku.
 
 
Mumery na sterowniku:
 
 
2755
 
MD142755
 
E2T33874
 
 
Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi, gdyż auto jest mi dość bardzo potrzebne... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rudi59  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-10-2009, 22:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Miałem dokładnie to samo ze swoim miśkiem. Też po dłuższej jeździe, takie same objawy i sprawdzane to samo co u ciebie. No i niestety okazało się, że to był sterownik. Po długich poszukiwaniach(2tyg) znalazłem pasujący, no i misiek odżył od razu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Owczar  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: CLS 450 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-10-2009, 13:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mitsu_pl, zajrzyj jak wyglądają kondensatory... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-10-2009, 17:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Rozbierałem sterownik, wizualnie wszytko ok.
 
Wysłałem jeszcze aparat zapłonowy do regeneracji (był w miare dobry, ale lepiej na zimne dmuchać), tam znajduje się moduł zapłonowy. Bardzo możliwe, że on mógł paść... 
 
 
[ Dodano: 22-10-2009, 13:15 ]
 
Aparat zapłonowy zregenerowany, moduł ok. i dalej nie pali...      Jak dobierać numery sterownika? Czy koniecznie muszą być te same czy wystarczy, że sterownik będzie od takiego samego silnika ? 
 
 
[ Dodano: 26-10-2009, 09:21 ]
 
No więc co z tym sterownikiem? Muszą być numery takie same, czy wystarczy od identycznego silnika dopasować ? | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rudi59  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Galant 2.0 SOHC 8V 4G63 92r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 33 Skąd: Zamosc 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-10-2009, 16:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Musisz znaleźć z takimi samymi numerami. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mitsu_pl  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Subaru Forester 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-10-2009, 23:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jednak zaryzykuję i wezmę z innymi numerami od takiego samego silnika, ponieważ taki sterownik, z tymi numerami jest nie osiągalny... | 
             
						
				_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 
Subaru Forester SF - 1999r.
 
Subaru Outback BI - 2005r.
 
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 siudii  		  
		 
         Mitsumaniak 01221/KMM
  
  
                  Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 244 Skąd: RadoMM 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-10-2009, 17:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Weź pod uwagę jeszcze datę produkcji im bardziej zbliżona do daty produkcji twojego silnika tym większe szanse, że nie będzie się gryzło. Mój kolega miał dwa różne ECU i do jego silnika pasowały obydwa, a z moim silnikiem żadne nie pracowało dobrze. 
 
Więc tu nie ma reguły raz pasuje raz nie. | 
             
						
				_________________ Mój Galant
 
Moja strona o Galancie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |