Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Nie pali. Nie chce odpalić. Co to za błąd?
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-06-2010, 07:12   

masz 2 błędy
13 i 25 - odpowiednio miernik temperatury i ciśnienia powietrza w przepływomierzu
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-06-2010, 16:45   

Karollo napisał/a:
Czy przez te błędy może nie mieć iskry? a co za tym idzie nie odpalać?

Nie. Powinien normalnie odpalić,z tym,że będzie więcej spalał,i nierówno pracował na wolnych obrotach.

Pozdro.
_________________

 
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 08-06-2010, 21:28   

Czujnik może być sprawny, ECU będzie podawać sygnał, ale ten może ginąć w padniętym PT (końcówka mocy) i tym samym nie wysteruje cewki. A co do czujników to są dwa; położenia wałka względem górnego położenia tłoka na 1 cylindrze (po rozebraniu blaszka z jednym skrzydełkiem) Wtryskami steruje blaszka z 4 symetrycznymi skrzydełkami i drugi czujnik. Żeby sprawdzić działanie wtrysków wystarczy wyjąć aparat i przy włączonym zapłonie pokręcić aparatem zgodnie z obrotem silnika- powinny odezwać się cykaniem.
Tak więc paliwo może być czuć bo wtryski będą działać a iskry być nie musi...

To będzie pomocne:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=7179

Schemat postępowania taki sam.

A tu moje wypociny jeśli to PT..

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39834

To się znowu rozpędziłem... :D
Powodzenia w poszukiwaniach :)
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.