Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Jak wymienić filtr paliwa
Autor Wiadomość
krishna 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,0 td
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 9
Skąd: jaworzno
Wysłany: 02-03-2012, 20:40   [EA6A/W 2.0TD] Jak wymienić filtr paliwa

Jak w temacie proszę o pomoc w opisie wymiany filtra paliwa w TD
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-03-2012, 20:51   

Podnosisz maske, odpinasz wtyczke od czujnika na spodzie filtra, odkręcasz filtr (jest przukręcony do podstawy tak jak filtr oleju), montujesz filtr paliwa lekko ropą smarując uszczelke, pompujesz paliwo napełniając filtr i odpowietrzając układ.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-03-2012, 21:00   

Dodam jeszcze że przed zakręceniem należy napełnić filtr paliwa olejem napędowym pod sam gwint filtra unikniemy przez to długiego pompowania :lol:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
krishna 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2,0 td
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 9
Skąd: jaworzno
Wysłany: 03-03-2012, 08:59   

dzięki za odpowiedz

a czy po odkręceniu filtra paliwo nie będzie się lało,
i mam pytanie o pompowanie czy to znaczy ze mam naciskać kilka razy pedał przyśpieszeni, kręcić silnikiem czy jest jakiś inny system odpowietrzenia jak np w tdi od VW(system samoodpwietrzający się)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-03-2012, 17:41   

krishna napisał/a:
a czy po odkręceniu filtra paliwo nie będzie się lało,

Nie będzie się lało
krishna napisał/a:
i mam pytanie o pompowanie czy to znaczy ze mam naciskać kilka razy pedał przyśpieszeni, kręcić silnikiem czy jest jakiś inny system odpowietrzenia jak np w tdi od VW(system samoodpwietrzający się)

Musisz kilka razy ponaciskać pompką tam gdzie zakręcisz filtr paliwa z boku jest śrubka odpowietrzająca - naciskasz grzybek przytrzymujesz i śrubką popuszczasz i dokręcasz , taka samo jak odpowietrzasz hamulce , układ i tak sam się odpowietrzy :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 18-03-2012, 17:02   

Jesli wszystko jest ok warto wymienic filtr paliwa??? chodzi mi o EA2W. Zbieram powoli rozne części do wymiany w aucie bo do PL wracam za 2 tyg wiec chce na glanc wszystko porobić :) w ojczyznie zawsze taniej.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 18-03-2012, 18:03   

Ja jeszcze nie wymieniałęm choć leje najtańszą, zawsze jeżdże na rezerwie i nawet ze 4 razy zdarzyło mi sie zapowietrzyć/wypalić do końca i później kręcić z 10min.
ps. po za tym to jest temat o dizlu...
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 18-03-2012, 18:20   

m6riano napisał/a:
Ja jeszcze nie wymieniałęm choć leje najtańszą, zawsze jeżdże na rezerwie i nawet ze 4 razy zdarzyło mi sie zapowietrzyć/wypalić do końca i później kręcić z 10min.
ps. po za tym to jest temat o dizlu...

więc niewarto wymieniać:) zbędny wydatek. Sorki za nie właściwe wbicie sie w temat, niezauważyłem ,że to od diesla. Cały dzien dzis na tym forum przesiaduję i czytam.....zmęczenie heh
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-03-2012, 19:30   

bluecard88 napisał/a:
więc niewarto wymieniać:) zbędny wydatek.

Lepiej wymienić filtr paliwa czy to diesel czy benzyna czy lpg :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 24-03-2012, 19:37   

jak zmienisz ten filtr to przy zapalaniu nienaciskag gazu, ma chodzic na wolnych obrotach, a jak by ci silnik zgasł i niechciał sie ponownie uruchomić to jest taki prosty sposob , odkrecasz korek wlewu paliwa, bierzesz szmatke oraz kompresor z końcowka do pompowania, końcowke wkładasz do wlewy paliwa uszczeniasz to ta własnie szmatka i dmuchasz, powietrze przepcha ci paliwo a kolega wtedy zastartuje silnik i niema bata aby nie zapalił

tylko dmuchaj z przerwami nie cały czas, takie serie po 3 sekundy
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 25-03-2012, 14:09   

Wg mnie lepiej, szybciej i łatwiej jest pompowac pompka w filtrze paliwa;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-03-2012, 14:27   

waldi-1 piszesz o dieslu?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-03-2012, 14:44   

tak o dieslu, benzyniaka nietrzeba przeciez odpowietrzac
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-03-2012, 14:51   

waldi-1 nie polecam tego sposobu lepsze są metody odpowietrzania
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-03-2012, 15:05   

milo, wiem ze sa z=rozne sposoby , ale jesli niema tej pompki recznej to i ta jest skuteczna i wcale nieszkodliwa, niewiem dlaczego niepolecasz tego sposobu? przeciez sa diesle np 406 hdi ktory to sie sam odpowietrza , ma w zbiorniku pompke ktora po przekreceniu kluczyka pompuje paliwo do układu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.